[s][126] troche rarytasow po moim malcu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
z dniem dzisiejszym stwierdzilem ze z maluchem rozstaje sie definitywnie, na sprzedaz wszystko co mialem najlepsze, a wiec po kolei:

przedstawiac nie trzeba, oryginalny pachoń kupiony od zawodnika z RC, razem z alu płytą

350zł

wydech zrobiony wedlug wczesnych schematow pachonia, lekko zdlawiony przelot, w srodku obie rury schodza sie w trojnik ktory jest odpowiednio poodwiercany i dodatkowo na kazdej lekka zwezka. bardzo dobrze odtyka motor i nie jest tak glosny jak breda, nadaje sie do jazdy na codzien, koncowka z nierdzewki, swietne brzmienie.

120zł

znany wszystkim michael twin ts, jeszcze sie nie zdazyl dobrze przepalic, znikomy przebieg.

140zł

nieuzywany zestaw trzeci szlif, honowane cylindry, nowe tloki 77,6 A, swoznie, pierscienie.

160zł

wałek 555 kałuży, zrobil u mnie kilka tysiecy, stan bdb w komplecie szklanki, jest to lepsza wersja tego wałka (azotowany)

220zł

nowy, nieuzywany seryjny aparat, lezal w zapasie

50zl

kiera monte carlo razem z naba odsadzajaca okolo 9cm! pasuje do wieloklinu FL.

100zl

kompletny wywazony przez p. Z. Bryzka uklad korbowo tlokowy, najlepsze wywazenie do silnika maluchowskiego, z tego co pamietam 60cio procentowe, bardzo dobrze sie kreci, wał z bisa odelzony, korby i tloki odelzone. cylindry najlepiej zmienic te juz maja lekkie progi z tego co pamietam i od razu wlozyc nowe pierscienie.

400zł

nowy, nieuzywany blok 650 FL, lezal w zapasie, mialem na nim skladac nowy silnik kiedys

150zl

aluminiowy wentylator, wywazony, odlew robiony z oryginalu abartha.

150zl

duze kolo alternatora aluminiowe, wyfrezowane otwory dodatkowo, pasek gates malo uzywany, do tego kolo pasowe.

150zl

gaznik robiony przez p. Radtke, robiony pod wałek 555, dobrze zestrojony robi masakre, silnik kreci sie do 8tys spokojnie i miazdzy ciągiem na wysokich obrotach, mazikowe gazniki w ogole nie ma podejscia nawiasem mowiac. nie widzialem nigdy gaznik ktory by sie tak wkrecal na obroty, w ogole nie ma przydlawienia przy naglym maksymalnym uchyleniu przepustnicy, minusem jest spore spalanie, ponizej 10L/100 nie schodzil u mnie, ale cos za cos. do gaznika dorzucam cale pudelko najrozniejszych rozmiarow dysz powietrza, paliwa, wolnych obrotow (tez maja znaczenie), rozne gniazda iglic, rurki f8, f74, szczelinowka - wszystko co trzeba zeby go dobrze zestroic pod dany motor.

250zł

aparat robiony przez p. Chojnackiego pod wałek 555, zmienione maski i sprezynki, daje lepsze wyprzedzenie zaplonu na wyzszych obrotach

100zl

jedyny istniejacy zamach z duraluminium, waga jedyne 1,9kg, wywazony, potwornie wkreca silnik na obroty, wlasnoreczna robota p. Bryzka.

cena do uzgodnienia, czekam na najwyzsza propozycje, jezeli nie bedzie satysfakcjonujacej oprawiam w ramke i wieszam na scianie w pokoju :mrgreen:

glowica robiona przez p. Bryzka, zawory od cc700, gniazda na 3 kąty, maksymalnie powiekszony kanal dolotowy, splanowana okolo okolo 4mm, na zaworach ssacych dodatkowo zamontowane uszczelniacze z passata, gwinty do kolektorow wstawione mosiężne, zmodyfikowane sprezyny zaworow ssacych, miedziana uszczelka

500zl

krotka skrzynia, 3 i 4 na prostych zebach, przelozenia A grupa

600zl

kontakt ze mna na priv lub gg - 1223585

[ wiadomość edytowana przez: Krzyh00 dnia 2007-07-03 01:18:19 ]
  
 
w sprawie skrzyni poszedł prv
  
 
Ja bylbym zainteresowany zestawem na 3 slif
  
 
W sprawie wałka i gaźnika poszedł priv.
  
 
co zostalo do kupienia jesio? ktos cos wogole wzial czy tylko privy powysylali i koniec ?
  
 
sprzedane sa: breda, wałek, kiera, kolo altka, gaznik i skrzynia. reszta nadal aktualna
  
 
zostala jeszcze glowica (cena spada do 400ziko) i aparaty seryjny nowy (40ziko) i chojnackiego (80ziko).