z dniem dzisiejszym stwierdzilem ze z maluchem rozstaje sie definitywnie, na sprzedaz wszystko co mialem najlepsze, a wiec po kolei:
przedstawiac nie trzeba, oryginalny pachoń kupiony od zawodnika z RC, razem z alu płytą
350zł
wydech zrobiony wedlug wczesnych schematow pachonia, lekko zdlawiony przelot, w srodku obie rury schodza sie w trojnik ktory jest odpowiednio poodwiercany i dodatkowo na kazdej lekka zwezka. bardzo dobrze odtyka motor i nie jest tak glosny jak breda, nadaje sie do jazdy na codzien, koncowka z nierdzewki, swietne brzmienie.
120zł
znany wszystkim michael twin ts, jeszcze sie nie zdazyl dobrze przepalic, znikomy przebieg.
140zł
nieuzywany zestaw trzeci szlif, honowane cylindry, nowe tloki 77,6 A, swoznie, pierscienie.
160zł
wałek 555 kałuży, zrobil u mnie kilka tysiecy, stan bdb w komplecie szklanki, jest to lepsza wersja tego wałka (azotowany)
220zł
nowy, nieuzywany seryjny aparat, lezal w zapasie
50zl
kiera monte carlo razem z naba odsadzajaca okolo 9cm! pasuje do wieloklinu FL.
100zl
kompletny wywazony przez p. Z. Bryzka uklad korbowo tlokowy, najlepsze wywazenie do silnika maluchowskiego, z tego co pamietam 60cio procentowe, bardzo dobrze sie kreci, wał z bisa odelzony, korby i tloki odelzone. cylindry najlepiej zmienic te juz maja lekkie progi z tego co pamietam i od razu wlozyc nowe pierscienie.
400zł
nowy, nieuzywany blok 650 FL, lezal w zapasie, mialem na nim skladac nowy silnik kiedys
150zl
aluminiowy wentylator, wywazony, odlew robiony z oryginalu abartha.
150zl
duze kolo alternatora aluminiowe, wyfrezowane otwory dodatkowo, pasek gates malo uzywany, do tego kolo pasowe.
150zl
gaznik robiony przez p. Radtke, robiony pod wałek 555, dobrze zestrojony robi masakre, silnik kreci sie do 8tys spokojnie i miazdzy ciągiem na wysokich obrotach, mazikowe gazniki w ogole nie ma podejscia nawiasem mowiac. nie widzialem nigdy gaznik ktory by sie tak wkrecal na obroty, w ogole nie ma przydlawienia przy naglym maksymalnym uchyleniu przepustnicy, minusem jest spore spalanie, ponizej 10L/100 nie schodzil u mnie, ale cos za cos. do gaznika dorzucam cale pudelko najrozniejszych rozmiarow dysz powietrza, paliwa, wolnych obrotow (tez maja znaczenie), rozne gniazda iglic, rurki f8, f74, szczelinowka - wszystko co trzeba zeby go dobrze zestroic pod dany motor.
250zł
aparat robiony przez p. Chojnackiego pod wałek 555, zmienione maski i sprezynki, daje lepsze wyprzedzenie zaplonu na wyzszych obrotach
100zl
jedyny istniejacy zamach z duraluminium, waga jedyne 1,9kg, wywazony, potwornie wkreca silnik na obroty, wlasnoreczna robota p. Bryzka.
cena do uzgodnienia, czekam na najwyzsza propozycje, jezeli nie bedzie satysfakcjonujacej oprawiam w ramke i wieszam na scianie w pokoju :mrgreen:
glowica robiona przez p. Bryzka, zawory od cc700, gniazda na 3 kąty, maksymalnie powiekszony kanal dolotowy, splanowana okolo okolo 4mm, na zaworach ssacych dodatkowo zamontowane uszczelniacze z passata, gwinty do kolektorow wstawione mosiężne, zmodyfikowane sprezyny zaworow ssacych, miedziana uszczelka
500zl
krotka skrzynia, 3 i 4 na prostych zebach, przelozenia A grupa
600zl
kontakt ze mna na priv lub gg - 1223585
[ wiadomość edytowana przez: Krzyh00 dnia 2007-07-03 01:18:19 ]