Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
darmcdoman MK 7 - 1.8 TD Opole | 2007-07-04 00:46:19 Wedlug wiedzy z forum poswieconego tuningowi - lepiej hamowac krotko i intensywnie, niz trzymac dlugo lekko przycisniety klocek do tarczy. Ten blad, to powszechna przyczyna przegrzewania sie i wichrowania sie tarcz.
Druga rzecz jakosc materialow, jak pisal kolega djtados. |
darmcdoman MK 7 - 1.8 TD Opole | 2007-07-04 14:05:01 Dziwne sprawa. Albo te komplety, ktore masz sa z wybitnie niedobranych materialow, ale jednak cos masz nie tak z tloczkami, ktore nie odpuszczaja do konca, albo maja jakies spore opoznienie w odsuwaniu sie od tarcz.
Ja po zmianie tarcz musialem wyruszyc w 500km trase w tym przez gory. Serpentynki tarcz nie zabily, a wrecz przeciwnie. Zestaw (ATE Power Disc + Ferrodo Premier) dotarl sie idealnie i sprawia teraz duzo radosci, juz prawie od roku. |