Xxx [panlukasz] xxx

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
na tym zdjeciu widac powod mojego zmartwienia

postaram sie jeszcze bardziej szczegolowe zdjecia plus zdjecia podwozia! ocencie czy warto robic czy nie? dodam jeszcze ze mam peknieta czesc kolo kola tak ze problem mam z ustawianiem zbieznosci!(jak mi sie uda to dolacze zdjecie.)

[ wiadomość edytowana przez: panlukasz dnia 2007-07-04 23:10:09 ]

[ wiadomość edytowana przez: djtados dnia 2010-04-14 17:32:24 ]
  
 
W pierwszej kolejnosci na pewno powinienes doprowadzis Essiego do stanu idealnego. Potem mozna myslec o tuningu. Na poczatek proponowalbym laden alufelgi
  
 
Według mnie pytanie polega na tym czy posłać go już na wieczne odpoczywanie czy robić aby jeszcze sobie pożył. Według mnie warto go reanimować go gorsze wechikuły smigaj a w Polsce majac 4 lata, a są zrobione z 3 innych. Wiec tylko albo sam baw się w blacharza i podorabiaj elementy reparaturki a pózniej tylko do spawacza i lakiernik (w miedzy czasie wyszpachlujesz) i bedzie miod na paranascie lat
  
 
Jestem na tak, bo bedziesz wiedział co masz i będzie jezdził jeszcze pare ładnych lat.
Mój MKVI poprzedni był w gorszym stanie, blacharka była zrobiona od podstaw i znajomy nim juz jezdzi 2 latka bez problemów.
Podstawą jest to , czy czujesz sentyment do tego samochodu, jeśli tak to juz znasz odpowiedz......
  
 
1. fajny wlacznik od wycierwaczek........... czy ona ma jakas regulacje pracy ciaglej czy jak ?? mam podobny ale bez tych kresek.

2. biale kierunki + dokadka do zderzaka

3. doprowac blache na bdb stan

4. aluski

5. gleba

6. progi od rst


łaczny koszt czesci: 50+30+700+300+200=1280zł + oczywiscie blacharka lakiernik itp


ww rob tylko wtedy gdy wiesz ze silni jeszcze pozyje
  
 
Aluski - 300?
Gleba - 200?

Daj mi adres do Twojego hurtownika...
  
 
Ja wywnioskowałem aluski 700 i gleba 300, a progi 200
  
 
Aluski to ja bym załozył dopiero po blacharce
gleby bym nie robił bo po co i tak nisko siedzi
masz dosc dopbrą wersje bo to xr3 105konny
do tego widze nawet elektryki jest troche

podstawa to bedą progi od rs-a tiurbo 200zł
zderzak przedni z garbami 150zł
recaro do srodka 300-400
na poczatek ja bym zaczął dokłądnie od tych 3
bo lista dodatków praktyucznie sie nie kończy

moretty zamiast zwykłych lamp
maska z wylotami
zielone szyby od rst
elektr llusterka
dokłądki zderzaków przód i tył
alusy jedyne słuszne to te od rst
tylnie lampy ciemne zielone albo białe
pułeczka pod ręczny
itd itd
na forum jest pare zdjeć escortów mk4 a dokłądnie rs-ów Turbo
RSTURBO
  
 
gwoli scislosci to xr3i efi w mk4 mial 102 konie wedlug katalogow

jesli chcesz sie bawic z tym autkiem to podstawa bedzie zrobienie blacharki...a potem juz tylko szukanie i dokupywanie gadzetow by autko upiekszyc

(a tak btw to gleba i alusy kazde autko upieksza)

przejrzyj sobie tez fotki z www.xr3.de bo tez jest tam pare fajnych egzemplarzy mk4...
  
 
niebawem zaczynam robic essiego1 najpierw musze zrobic bok i pospawac troche dol! potem wezme sie dalej! ale chce wstawic gaz!