Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Witek HF MEMBER Hyundai Atos 1.0 GL Ochotnica Górna/Kraków | 2007-07-05 14:01:22 Witam!
U mnie był takowy problem, ale wystarczyło zatankować lepsze paliwo (z firmowej stacji) i problem jak szybko przyszedł tak szybko znikł, a silnik troszke w Atosie zawsze reaguje z opóźnieniem na puszczenie nogi z gazu, zwlaszcza z 1 na 2, przy zimnym silniku, ssanie wtedy działa. [ wiadomość edytowana przez: Witek dnia 2007-07-05 14:08:41 ] |
Wahacz HF MEMBER Atos Prime 1.0 Klima Lublin | 2007-07-05 15:42:54 Dodam jeszcze, że wysokim obrotom towarzyszy odczuwalne szarpnięcie/zarzucenie skrzyni biegów. |
Wahacz HF MEMBER Atos Prime 1.0 Klima Lublin | 2007-07-05 21:48:56 Specjalnie sprawdziłem i na jałowym biegu nie schodzi od razu z obrotów, utrzymują się jeszcze ok. 2 sekund. |
Jarek_2 HF MEMBER UE | 2007-07-05 21:52:23 w takim razie zacznij od początku ![]() proponuję odpiąć linkę od przepustnicy i sprawdzić czy pedał gazu z linką leciutko chodzi |
Wahacz HF MEMBER Atos Prime 1.0 Klima Lublin | 2007-07-05 22:02:42 OK rozumiem, że może być to wina linki.
Sprawdzę jak tylko będę mógł ale obawiam się, że sam sobie z tym nie poradzę. Ja sam nie grzebie w samochodach tylko jadę do "fachowca" ![]() Jeśli to nie linka czy może to być silnik krokowy ? Pozdrawiam |
Jarek_2 HF MEMBER UE | 2007-07-05 22:08:53 po odpięciu linki mechanik niech naciśnie ręką na dźwignię przy przepustnicy (przegazuje), jeśli będzie ok tzn silnik normalnie spadnie z obrotów to winna jest linka lub pedał gazu, po to własnie proponuję odpiąć linkę żeby coś wykluczyć |
![]() Witek HF MEMBER Hyundai Atos 1.0 GL Ochotnica Górna/Kraków | 2007-07-06 14:27:55 Ale nawet to można sprawdzić nie odpinając linkę, tylko tą dzwigienką mozna przygazować i już bedzie wiadomo czy to nie jej wina |
Tronic HF MEMBER Warszawa | 2007-07-10 21:05:37 Panowie , teraz napiszę coś co napewno wielu z was zdziwi
w żadnym Hyundaiu nie ma silnika krokowego |
Tronic HF MEMBER Warszawa | 2007-07-11 05:47:25 Sory - korekta . silnik krokowy był stosowany tylko w starszych Sonatach .
W pozostałych modelach , regulatorami wolnych obrotów są zawory elektromagnetyczne sterowane zmienną szerokością impulsów zasilających , jedno lub dwócewkowe. Były jeszcze stosowane (jako regulator biegu jałowego) silniczki komutatorowe. Jednak nie są to silniki krokowe. |