Nie zapala z kluczyka, na pych tak - help

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam1jestem świeżym użytkownikiem esa 1,4 '91 i na początek mam z nim problem,mianowiecie bardzo często nie chce mi palić na rozrusznik kręci kręci i nic a jak się go pchnie pali od razu...
miał ktoś może już taki problem?
  
 
Po pierwsze zmień tytuł wątku.
  
 
Cytat:
2007-07-05 22:23:00, Wojo pisze:
Po pierwsze zmień tytuł wątku.


nom taki troche hardcorowy ten tytułP
  
 
Znajomy ma cos ze stacyjką w golfie III. Kluczykiem to mozna kręcic ile akumulator pozwoli i i tak niezapali. Zrobił cos z kims tak, ze ma podpięty włącznik taki jak dzwonek do dzwi. Włącza zapłon i kręci tym włącznikiem i pali. Moze i u ciebie stacyjka pada?
  
 
no bo sprawa jest hardkorowa,wyobraź sobie że idziesz rano do auta i musisz sam je zapchnąć bo nie ma kto pomóc
  
 
Cytat:
2007-07-05 22:27:07, piotroski05 pisze:
Znajomy ma cos ze stacyjką w golfie III. Kluczykiem to mozna kręcic ile akumulator pozwoli i i tak niezapali. Zrobił cos z kims tak, ze ma podpięty włącznik taki jak dzwonek do dzwi. Włącza zapłon i kręci tym włącznikiem i pali. Moze i u ciebie stacyjka pada?



tak tylko próbowałem po włączeniu zapłonu zapalić go na krótko bezpośrednio z rozrusznika i to samo...
  
 
sprawdzałeś może czy ma iskre, jak go odpalasz rozrusznikiem?
  
 
Witam
Po mojemu to na bank nie ma iskry na świecach a winny temu na 99% jest czujnik Halla zwany też impulsatorem Halla i umieszczony jest on w aparacie zapłonowym pod palcem rozdzielacza.w ogóle to poszukaj w wyszukiwarce bo jest tego mnustwo.
Pozdrawiam
  
 
Kolego nowypn a może kolega szymonwro ma już zapłon bezstykowy , ja bym obstawiał na rozrusznik - może szczotki się zawiesiły, albo padł wyłącznik na elektromagnesie . szymonwro sprawdź żarówką czy dochodzi plus do elektromagnesu rozrusznika po przekręceniu kluczyka, i daj znać to pomyślimy, acha napisz jeszcze jaki masz silnik
  
 
Kolego Gajdzior, autor wątku wyraźnie zaznaczył że rozrusznik kręci tylko silnik nie chce zaskoczyć

Ja bym się czepił spadków napięcia na przewodach. Podczas rozruchu akumulator jest obciążony i napięcie leci w dół. Możliwe że poniżej progu działania EDISa.
  
 
dostałem radę żeby wyczyścić czujnik położenia wału,zrobiłem to i auto odpala na dotyk,ale okaże się jeszcze co bedzie rano
  
 
Masz rację Wilku kolega pisze, że kręci kręci i trochę się zakręciłem , może to ze względu na godzinę
  
 
Znajomy ma cos ze stacyjką w golfie III.

No panowie Mała prożba niemieszajmy w to już golfów
  
 
byc moze rozrusznik traci mase. Czasem ci sie gdzies kabelek podwiesi i bedziesz krecil az aku padnie. Wlasnie ost widzialem taki przypadek w golfie. Krecic mozna bylo i nic. Z popychu odrazu odpalal. Mechanik dokrecil kabel i jak reka odjal
  
 
właśnie przeżyłem dramat,czyszczenie czujnika nie pomogło...
sprawdze teraz ten numer z masą od rozrusznika,może to pomoże...
  
 
Cytat:
2007-07-07 00:43:45, escort1994 pisze:
Znajomy ma cos ze stacyjką w golfie III. No panowie Mała prożba niemieszajmy w to już golfów



Zdaje sie ze pomagamy koledze. Kazde zadanie sie liczy. Golf nie golf przeciez pewne rzeczy zbudowane sa prawie tak samo w roznych samochodach roznych marek. Czy elektryk pracujacy w serwisie innej marki nie bedzie umial zrobic rozrusznika w essim ? To najlepiej odeslac kolege do ASO forda
  
 
ZNALAZŁEM PRZYCZYNĘ...
coś jest nie tak z pakiwem pompka pracuje i wszystki piknie,ale w gaźniku nie ma paliwa,jak się wleje bezpośrednio w przepustnice to auto odpala...
  
 
a jeśli chodzi o mase przy rozruszniku to nie ma jej wcale....
  
 
rozkładam ręce,chyba bede musiał jeczać do mechanika...
  
 
A może całe zamieszanie kręci sie wokół osławionej skrzynki bezpieczników może skrzynka ma zimne luty i dlatego tak sie dzieje ze autko nie chce odpalic.