MotoNews.pl
11 Dżwigienka otwierania wlewu paliwa (189736/89)
  

Dżwigienka otwierania wlewu paliwa

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ciekawa (i lekko wk...jąca) sprawa. Dżwigienka do otwierania wlewu paliwa przy siedzeniu kierowcy rdzewieje na potęgę!
Muszę to wyczyścić i pomalować. Ale po 3 latach to granda. Z czego oni to robią?
  
 
hehe
A ja sie wkurzalem na swojego accenta '99. Co gorsze u mnie tak samo wygladaja prowadnice od szyb.
Dostep do oczyszenia najlepszy nie jest wiec trzeba miec troszke cierpliwosci
  
 
Prowadnice szyb w Scoupe z 92r są już prawie nie widoczne, a w tym z 93r tylko trochę zardzewiałe, ale za to progów nie ma
  
 
Witam
u mnie w Ponym z 92 roku problem ten (zardzewiała dzwigienka) wystąpił dopiero w tym roku i to na własne życzenie z lenistwa.
Do tej pory w zimie po odśnieżaniu samochodu szczotka lądowała w bagażniku a w tym roku obok siedzenia na tym ustrojstwie i problem gotowy, ale nie ma jak wd-40 nawet bez rozbierania psik psik i śmiga jak w nówce. Moze sam i ty zawiniłeś.
  
 
U mnie też rdzewieje (Getz ma 2,5 roku) i to już od początku. A zawsze mam głębokie gumowe dywaniki i dzwigienka w wilgoci raczej nie siedzi
  
 
Getz w ogóle jest dość rdzewnym autem. Ta dźwigienka to akurat mały problem...
  
 
Cytat:
2007-07-11 15:06:03, MacTB pisze:
Getz w ogóle jest dość rdzewnym autem. Ta dźwigienka to akurat mały problem...


A jaki jest duży? bo u mnie jeszcze nic, poza główkami niektórych wkrętów
  
 
Tylna klapa.
Oprócz miejsc gdzie nasze polskie ASO przykręcają rejestrację zwykłymi blachowkrętami bezpośrednio do blachy, pojawiają się jeszcze ogniska korozji w przypadkowych miejscach na klapie bagażnika (tam gdzie powstanie jakiś odprysk).
Wygląda na to, że samochód nie jest w całości ocynkowany, na masce, mimo licznych odprysków nic takiego się nie dzieje, natomiast tył auta chyba uznali za mniej narażony i przyoszczędzili.
To samo tyczy się tylnych nadkoli, też pojawiają się małe ogniska korozji na wywinięciu blachy.
Acha, jeszcze podwozie. To raczej drobiazg i dotyczy większości aut, ale w niektórych jednak tego nie ma. Mianowicie korozja na spawach, a konkretnie na punktach mocowania układu wydechowego...
  
 
to ze ta dzwigienka rdzewieje to zauwazylem 2.5 roku temu (3 letni getz),
klape juz mi robili po akci wlasnie z blahowkretami ,
takie newralgiczne miejsce to kolo klamki klapy na tym podluznym plastiksie z logo H.
Nigdzie indziej na razie nie zauwazylem oznak korozji...

A i taki pikus...
jelopy z ASO mi robili autoalarm i zrobili guzik przy klapie wwiercany do pasu przedniego ze jak ktos otwiera klape to guzik sie odpala i wyje syrena... tyle ze
pordzewialo

ostatnio rozkrecilem wszyskto, wrzucilem do nafty, naoliwilem, przejechalem druciakiem po pasie przednim by zdjac rdze, pomalowalem hameraidem, i zalozylem, i wyglada jak nowe...



[ wiadomość edytowana przez: Ele-T dnia 2007-07-14 11:16:01 ]