Luz kolumny kierownicy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam w swoim aucie kierownicę regulowaną przód - tył, to znaczy wysuwaną. Ale ostatnio zauważyłem, że pojawił mi się na kole kierownicy luz góra dół. Mogę przestawić kierownicę w pinie o jakieś 2 cm. Sprawdziłem, że porusza się tak cała kolumna. Nawet przy zablokowanej dźwigni. Dociągnięcie śruby przy mechanizmie blokowania (ta, która przechodzi przez dźwignię blokującą) nic nie dało. Można temu jakoś zaradzić?
  
 
Wyrobił się mimośród blokujący mechanizm regulacji położenia kolumny.
  
 
Kierownica ma regulację przód - tył, a po zablokowaniu możliwości jej regulacji jest nie do ruszenia w tej płaszczyźnie. Tylko nadal ma skok góra - dół na te około 2 cm wyczuwalne na kole kierownicy. Sam docisk działa bez zarzutu.
Jak się do stać do tego mimośrodu aby go ocenić? Co trzeba rozkręcić?