MotoNews.pl
  

Zmiana sterownika STAG 2L na cos ambitniejszego

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich,kupilem samochod marki Volvo 960 3.0 24V
W samochodzie jest zamontowane to ustrojstro, samochod jest wyregulowany ok,na trasie pali w miare znosnie ok 13-14l natomiast w miescie to jest horror,jakby ten sterownik niebył w stanie dynamizowac odpowiednij dawki gazu w warunkach ciąglej zmiany obciazenia silnika,co wystepuje w miescie( 25-30l jak nie szaleje).pozatym caly uklad jest w taki sposob podlaczony ze nie mozna przelaczyc bezposrednio z gazu na benzyne w czasie jazdy bo samochod gasnie(poprostu nie wlacza sie wtrysk benzyny) a nie wlacza sie dlatego że trzeba tak jakby wyłączeniem stacyjki skasowac koputer silnika bo STAG 2L powoduje jakies bledy,tak mi to tlumaczyl sprzedajacy auto.
Chcialbym zamontowac jakis sterownik godnijszy tego silnika,i z tad moje pytanie,co mozna by zamontowac,jak to podłączyc,czy zostawic w współpracy z nowym sterownikiem tego krokowca co mam teraz (on jest z tą śrubką regulacyjną) czy zamontowac bez tej srubki.Chodzi mi o to aby,samemu to zmontowac i miec mozliwosc programowania za pomocą laptopa.mam dosc gazownikow i ich ciaglego braku czasu i partactwa.
Z resztą jak mozna zamontowac taki uklad do takiego silnika.
Dodam ze parownik mam taki: http://www.allegro.pl/item212370904_omvl_r90_e_reduktor_parownik_do_poj_3_5l_250_km.html ,prosilbym o porade i instruktarz montażu, oczywiscie jesli to mozliwe.
pozdrawiam
  
 
Witam. Proponuję kupić zestaw Stag 150 lub Bingo S. W zestawie dostajesz wszystkie graty potrzebne do montażu, łącznie z silniczkiem krokowym (stary wywal). Pobieżną instrukcję i schemat montażu znajdziesz na Stronie producenta lub Producent Bingo Jednak osobiście zmieniłbym to na porządną sekwencję (np. Stag 300).


[ wiadomość edytowana przez: Danek dnia 2007-07-12 07:30:44 ]
  
 
Pomyśl kolego nad zainstalowaniem blos-a


  
 
Cytat:
larry123
Wysłany: 2007-07-12 09:18:01

Pomyśl kolego nad zainstalowaniem blos-a


I drżyj przed każdym przeglądem technicznym, czy diagnosta to puści , martw się o sondę i katalizator. Blos, owszem ale w gaźnikach, jak do wtryskowca to ewentualnie blos ze sterowaniem elektronicznym, ale tu zaczyna się problem, bo cała jego zaleta zaczyna się psuć.
Nie twierdzę, że blos to pomyłka, bo tak nie jest, ale uważam, że do takiego autka należałoby pomyśleć o sekwencji.
  
 
Sekwencja !!

Zwróć uwagę, że na 4 generacji będziesz oszczędzał około 2l/100 km.
po większym przebiegu nakłady finansowe się zatem zwrócą.

O tym, że można rzadziej zmieniać świece i przewody nie wspomnę...