MotoNews.pl
  

Getz wyciszenie maski

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
1. Czy ktoś to robił?
2. Jakimi matami?
3. Ile tego potrzeba?
4. jaki jest koszt?
5. Jaki jest efekt?
  
 
tez chciałbym wiedziec cos na ten temat. wydaje mi sie ze po wyciszeniu maskibedzie znacznie ciszej w kabinie. dołaczam sie z prosba o sugestie. piszcie prosze jak wytłumi autko.....
  
 
ciszej to nie wiem czy bedzie
musial bys wytlumic lacznik miedzy silnikiem a przedzialem pasazerskim

ja wytlumilem u siebie wszystkie boki, spod i troche z tylu
i efekt taki ze jest cicho, ale silnik troche slysze (ale mniej)
nie slychac natomiast toczenia sie tylnich kol ani jakis wiekszych odglosow z zewnatrz (np jak ktos jedzie rownolegle ze mna na 2pasmowce)

wczesniej jak wjechalem w kaluze to slychac bylo bryzgi itp, a teraz mozna powiedziec ze prawie nic
  
 
proponuję zakupić oryginalną wykładzinę pokrywy silnika od Getza 1,5 diesel. Cena w ASO ok 200 zł
  
 
Cytat:
proponuję zakupić oryginalną wykładzinę pokrywy silnika od Getza 1,5 diesel. Cena w ASO ok 200 zł



Albo z jakiegoś innego autka używanego, najlepiej diesla... cena ok 50 zł. Spasujesz bolcami, kołkami. Efekt bedzie dobry - co do mat to wątpię aby się z tym równały. Koszt mat na maskę to około 50 zł -80 zł ale jest jedno ale - korozja, pięknie wykwita pod takimi matami. Widziałem zdjęcie butli lpg wyciszonej matami po 3 latach korozja jakby miała 20 lat. Zresztą maty do slinika są odporne na wysoką temperaturę, ale przy niskiej twardnieją - mogą po roku odchodzić.

Na grodź od strony silnika to maty app, ale na maske najlepiej wygłuszenie. Sam takie coś będę robił na dniach. Ale jak pisałem ze względu na korozje najlpiej wnętrze wygłuszać od strony silnika - tyle że to kupa roboty z przewagą kupy.