Ile moze kosztowac HDD lub laptop?

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
HDD do stacjonarnego - interesuje mnie taki gdzies ok. 80-100GB, lub jakis laptop sredniej klasy tak, zebym sobie mogl ogladac filmiki, wiec DVD najlepiej z nagrywarka, twardziel min 100GB, z pamieci 1GB i co jeszcze powinien miec?
W tych sprawacj jestem troche laikiem, wiec chetnie wyslucham specow.
Od razu powiedzcie gdzie kupoiwac, a gdzie wizyty od razu sobie odpuscic. Acer. Asus, ..., ...?

Mam dwa asusy i jestem z nich bardzo zadowolony.... Jeden to Intel CentrinoM 1,6, 60 gb Hdd, 1024 ramu i grafika zintegrowana.. drugi to Intel Core2Duo 2x 1,7 hdd 100 i 10,24 ramu i grafik GForce 7900 256+512 0 ten jes mojej baby i kosztowal ok 3 miechy temu 660GBP. (Heroes V i NHL2007 codza na max detalach).

Z doswiadczenia wiem ze laptopy sa o ok 10-30% tansze w UK, ja kupowalem kompa mojej baby z oficjalnej dtrony asusa w Uk. Kolejnym sprawdfzonym linkiem jest http://www.laptopsdirect.co.uk/ - szwagier i 2 znajomych ma od nich kompa.... z tego co wiem wysylaja za granice.

Zwroc uwage gdybys kupowal asusa czy dostaniesz myszke i torbe bo powinny byc gratiss.

Nie mam doswaidczenia w kupowaniu laptopa w polsce, jedyne rozeznanie jakie mam to ze jest w vzym wybierac a ceny sa rozne, trzeba pojezdzic i poszukac - ale orientacyjnie taniej jest w UK (asus ma gwarancje miedzynarodowa door-to-door)

Pozdrawiam.

PS: z kolei w acer'ze wyciera sie obudowa

[ wiadomość edytowana przez: CarvMachine dnia 2007-07-15 04:42:30 ]

napewno nie pchaj sie w shity typu benq, acer czy inne tego typu rzeczy, z tego co jest mi wiadomo sa z nimi nielada problemy. warto poszukac dobrego hp, toshiby, fujitsu czy np asusa niz ladowac sie w takie laptopy, bo bardzo roznie z nimi bywa, jeden powie ze jest bardzo zadowolony, ale duzo bardzo opinii slyszalem negatywnych, szczegolnie gdy przychodzi do awarii.