Problem ze sprzęgłem :(

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Mam od pewnego czasu dziwny problem :/ ehh... Otoz juz od dluzszego czasu pedal sprzegla nie czasami zostaje mi w podlodze a za to juz od pewnego czasu pedal sprzegla od samej gory ma luz i bierze dopiero prawie ze od polowy a jak sie go wcisnie do polowy gdzie wlasnie jest ten luz to pozniej pedal sam nie wraca nie odbija go ;/ Najgorsze jest to ze niewiem co jest grane ;/ ? Wymieniony zostal juz na dole ten przy skrzyni siłownik jakis czas temu wiec on raczej powinien chodzic w porzadku, nastepnie odpowietrzylem juz kilka razy uklad i dalej to samo ;/ a i jest jeszcze dziwne zjawisko ? :| otoz jak odkrece korek od pojemnika na plyn do sprzegla i naciskam pedal od sprzegla to plyn chlupie do gory :/ dziwne... moim zdaniem powinien on byc zasysany przez pompke a nie wypychany na zewnatrz ? Chcialbym sie was poradzic co tu jest grane ? Co wedlug was poglega wymianie( sam zastanawiam sie nad pompka od sprzegla) ? Lub co mozna jeszcze sprawdzic ewnetualnie zrobic zeby usunac ten problem ? Chcialbym Was prosic o pomoc gdyz uciazliwa jest jazda z zostajacym na w podloze pedalem sprzegla oraz jego luzem do polowy i brakiem powrotu ;/ Z gory Dzieki za Pomoc. Pozdrawiam Czekam na wasze porady ...
  
 
Wygląda na to że pompa.
  
 
Przepraszam, że tak się wcinam, ale w 2107 jest sprzęgło załanczane hydraulicznie?? Myślałem że na linkę.
  
 
Miły - full hydraulika.

psmaniaki - pompka na 100%, miałem identycznie. Mi tydzien po wymianie wysprzeglnika poszła pompka. To norma.
  
 
Leszek ma racje - ja też miałem to samo, tak mi pryskało ze zbiorniczka że az maske mi brudziło - pompa do wymiany. Chociaż to że wymieniłeś wysprzęglik wześniej nie świadczy że będzie działał lata. Ja wymieniłem i po miesiacu już musiałem następny wstawaiać - takie teraz badziewne części robia. Pompe najlepiej zregenerować starą niż kupować nową.
  
 
najlepiej wymieniać odrazu komplet czyli pompę i wysprzęglik!ja wymieniałem całość 1.5 roku temu i wszystko chodzi miodzio-jakość części jest taka jaka jest ale fakt jest taki że jak łada jest używana regularnie to się mniej psuje niż jak stoi!moja jeździ 365 dni w roku i nie narzekam na jej awaryjność!!!
  
 
Nie ma potrzeby wymieniania kompletu tj pompa+wysprzęglnik jeśli zawiedzie tylko jedna rzecz ponieważ uszkodzenie jednej nie ma wpływu na uszkodzenie drugiej chyba że był ten sam powód uszkodzenia np brudny płyn. Wydaje mi się ze też zmiana płynu z r3 na np dot5 może spowodować uszkodzenie obu urządzeń.
  
 
Pompa sprzęgła na 150%. Też to przerabiałem.
  
 
mozna wejsc do kanalu i podregolowac . moze sie udać
  
 
Ja mam podobny problem, a mianowicie, kiedy jest chłodno na dworze to po wciśnięciu pedał zostaje mi przy podłodze. Można jechać, ale skok jest bardzo mały. Wystarczy, że odciągnę go nogą i jest wszystko ok (no dzisiaj nie do końca) . Po odkręceni korka nie mam żadnych bąbelków. Co to może być? Dodam, że układ mam zalany dot4.
  
 
Brak sprezyny odbijajacej na lapie sprzegla.
Zapowietrzony uklad.
Walniety wyprzeglik-wlanieta pompa.
  
 
Moim zdaniem pompa padła. Nowa jest w miarę tania (40 zł), a wymiana prosta.

U mnie było podobie. Wpierw sprężyny naciągałem, smarowałem wszystko, ale z czasem było coraz gorzej.

Charakterystyczne było to, że jak dłużej trzymałem wciśnięty pedał, to zostawał w podłodze, a sprzęgła nie było.
  
 
Aha- nie polecam plynow r3 ani dot 3 !
Zrace gowna-miedzy innymi nowka sztuka pompa sprzegla juz cieknie(po jakims miesiacu zaczela) - nie wiem czy to wina dupiatych uszczelek, czy plyn zracy(plyny rozne uzywalem)
W kazdym badz razie to samo mialem z hamulcami-nowki gumki, nowki cylinderki, i ciagle cieklo- poki co zmienilem plyn na dot4 i nic sie nie dzieje poki co -odpukac.
Mowia ze im wyzszy dot, tym bardziej zracy-ale hmmm, slyszalem odwrotne opinie.
  
 
No chyba to jednak pompa. Dzisiaj już prawie za każdym razem pedał zostawał przy podłodze. Jednak jak będę to robił, to chyba wymienię wszystko (pompa + wysprzęglik, plus przewody). A jaką pompę kupić? A może ją regenerować?
  
 
Kiedyś kupiliśmy zestaw do regeneracji pompy do 2107 bo było to samo i się okazało ze te wszystkie gumki itd g... pasuje zakonczyło się wymianą pompy i wysprzęglika.Pozdrawiam
  
 
Ja radze wymieniac po kolei- nie na raz.
Sprawdzic ktory element puszcza, i jego wymienic-niestety wymiana z dobrego na nowe czesto konczyla sie zepsuciem nowego w tempie expresowym(300km)
Uwazam ze plyny dot3 r3 masakruja nowe podzespoly do lady.
Pompa sprzegla nowka, wytrzymala nie wiem, pol miesiaca-i cieknie-a wymienilem tylko dla tego ze stara ciekla-a nie bylo problemow ze sprzeglem.
  
 
No ja dzisiaj kupiłem nową pompę, wysprzęglik i przewody. Za wszystko zapłaciłem 80zł. Co do wymiany samej pompy, to i tak bym nie odpowietrzył układu. Bo ten odpowietrznik zrósł się z pompą i przy próbie ruszenia na pewno się urwie. A tak jedna robota i już. A układ zaleje Dot4, bo akurat taki mam.
  
 
Cytat:
2007-08-01 10:58:52, Krzysztof-Fleszer pisze:
... Uwazam ze plyny dot3 r3 masakruja nowe podzespoly do lady. ...

Uważam, że to nie płyny a baaardzo mierna jakość nowych cześci.

-----------------
Dawniej najszybsza Łada w klubie i prawdopodobnie najlepsza Łada na świecie.
  
 
Witam.
Ostatnio moja Ladna cos dziwnie sie zachowuje. Przy ostrzejszej jezdzie po raptownej zmianie biegu przez chwile jest tak jakby sie sprzeglo slizgalo a pozniej ciagnie normalnie. Linka sie nie przycina bo sprawdzalem a cale sprzeglo zmienialem okolo 30 tys. temu. Nie wiem co moze byc przyczyna. Prosze o porade i info. Z gory dziekuje.
Pozdrawiam.
  
 
mazi a może po prostu masz za bardzo podciągnięte sprzęgło?? i przy raptowniejszym wciśnięciu gazu ciągnie