[126p] Pompka paliwa czy gaznik - problem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Szukalem na forum tematu podobnego ale nieznalazlem...jak jest to poprosze o linka to poczytam...

Problem jest taki ze, wyjechalem kaszlem i po chwili zaczelo szarpac i sie dlawil i zgasl, odczekalem chwile odpalilem i znowu to samo...wyczyscilem gaznik i pompke paliwa (wymienilem zaworki i membrane)...i znowu to samo
Czy to wina pompki czy gaznika...zastanawiam sie nad wymiana pompki na nowa ... co to moze byc?

Pozdro

-----------------
EL BoMBeLLo - CLaSSiCStYLe
FrankyGarage
  
 
niedomagania pompy objawiaja sie zmniejszona wydajnoscia, tj. przerywaniem na wysokich obrotach to ze membrame wymieniles to nic, a sprezynke?
  
 
Sprawdź kondensator na aparacie.
  
 
Siema. Ja miałem podobny problem gdy skończyło mi się paliwo i zassało syf z dna baku. Samochód niby chce jechać ale rwie niesamowicie. Poskutkowało totalne rozebranie pompki i wymycie i przedmuchanie pod gorącą wodą.
  
 
zmienilem pompke i nadal jest to samo...
a przyczyna moze byc to ze jest nowy bak paliwa i np. plat farby mogl odejsc i zatyka wylot wachy ???
Bede musial to sprawdzic, bo chyba tylko to zostalo

Pozdro

-----------------
EL BoMBeLLo - CLaSSiCStYLe
FrankyGarage
  
 
spróbuj dmuchnąć w bak.. najpierw od strony przewodu paliwowego a później w korek wlewu
  
 
Spoko , ale i tak musze spr. czy czasem farba nie odeszla...niewiem juz co mam sprawdzac
Syf z baku nieleci ...
A co moze jeszcze byc jak sie dzieje cos takiego???
;/;/;/ przejade max 1 km i fura dlawi sie i gasnie ... a po chwili odpalam i to samo ;/ ...

Pozdro

-----------------
EL BoMBeLLo - CLaSSiCStYLe
FrankyGarage
  
 
a jest jakaś różnica jak włączysz lub wyłączysz ssanie??? Miałem podobny problem i wystarczyło rozebrać gaźnik przedmuchać dysze i złożyć pewnie masz zapchaną którąś dysze
  
 
gaźnik doszczetnie rozebrałem i przedymalem wszystko co bylo mozliwe, wymylem , wyczyscilem ... gaznik jest czysty, pompka nowa i tak niebangla...

Pozdro

-----------------
EL BoMBeLLo - CLaSSiCStYLe
FrankyGarage
  
 
sprawdz czy masz dobre odpowietrzenie baku (przejedz sie bez korka), a jak nie to to wtedy zobacz na popychacz pompki czy sie nie zuzyl nadmiernie.
  
 
A robiłeś zastrzyk to jest setke paliwa w gaźnik zobacz co sie będzie działo a jak wtedy nie załąpie obrotów to może za duża przerwa na przerywaczu??? Ja nie miałem niskich obrotów jak miałem za małą

P.S
Ja "PUMPĘ" paliwa sprawdzam tak zdejmuje z niej przewód paliwowy (ten co idzie do gaźnika ) i ktoś zapala a ja patrze jak paliwo siknie ponad gaźnik przy zapalaniu to jest zaje*** powinno walić min 20cm w górę
  
 
jako ze problem narodzil sie gdy bylem na urlopie po powrocie juz zajrzalem do bombla okazalo sie ze przewod paliwowy zasilajacy mial dziure i pompa przez nia zasysala powietrze przez co po chwili autku brakowalo paliwa niby taka pierdola a krwi troche napsula

-----------------
Franky Garage
  
 
Tydzien walczylem, zmienialem pompke czyscilem gaznik itp....a tu dziurka w nowym przewodzie ;/ ... juz chcialem bak wyjmowc bo myslalem ze syf zatyka wylot wachy...

Jeszcze raz dziex Fuso....

Temat mozna zamknac

Pozdroooo

-----------------
EL BoMBeLLo - CLaSSiCStYLe
FrankyGarage
  
 
POdepne sie pod temat.

Gaznik Dellorto 40DHLA do jednej dziury w glowicy, dysze paliwa 145, emulsja .10, zwezki 30 mm, walek 656, zawory ssace 38, glowica -6mm, benzyna lotnicza, uklad zaplonowy Digitech regulowany ze srodka. POmpa paliwa elektryczna Pierburg 0,25 bar.

Auto praktycznie nie jedzie. Na zawodach na 100m dostawalem do 1,5 sek. Przy 4tys sie dlawil. Skrecilem troche pompke przyspieszacza. Rozebralem gaznik i sie okazalo ze makarony ustawili plywak 9-26,5 mm. POwinno być 15-25. Auto przez to palilo strasznie duzo benzyny. Okolo 10 litrow na 20 km. Swiece bardzo jasne po wykręceniu. Wywaliłem trójnik sprzed gaźnika z paliwem. Dalej to samo. Po ustawieniu plywaka jedzie gorzej niz ostatnio. Jade na 4 biegu np z gorki i wcisne gaz w podloge silnik robi buuuuuuuuu i obroty spadaja. Puszcze gaz i go dodam znowu to przyspiesza tylko mizernie. Na plywaku 9-26,5 silnik po wrzuceniu 4 biegu pod gore zmniejszal obroty. Martwia mnie tak jasne swiece. Tylko nie wiem gdzie szukać przyczyny.