Toyota carina e 2.0 16v

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam 2 problemy ze swoją cariną e
1 podczas powrotu z wakacji autko zapaliło i zgasło i już nie chciało zapalić powrót na lawecie mechanicy po drodze stwierdzili brak iskry i nic konkretnego nie opowiedzieli co do przyczyny

2 świeci się kontrolka abs na desce jak sprawdzić samemu co to za przyczyna i ewentualnie jak ją usunąć

autko ma silnik 2 litry 16v i jest z roku 1993 kombi

za wszyskie odpowiedzi dzięki z góry
pozdrawiam grzesiek
  
 
Immobilizer masz ?
  
 
tak mam
znajomy sprawdził że zasilanie na moduł idzie a na aparat zapłonowy już nie jutro ma przyjechać elektryk zobaczmy co powie
  
 
prawdopodobnie jest to immobilaiser firmy cliford
  
 
Cytat:
2007-07-23 21:33:51, marchewkazdwola pisze:
prawdopodobnie jest to immobilaiser firmy cliford



To tutaj bym rozpoczął poszukiwania
Pozdro.
  
 
Profilaktycznie wywalałem z toyotek wszystkie cuda elektroniczne ktore mogły zakłócic prace silnika.Dlatego nie mam żadnego imobilizera i zadnego problemu.
  
 
witam ponownie

usterka znaleziona uszkodzona cewka zapłonowa jutro będzie nowa

wszystkim którzy odpowiedzieli dzięki
  
 
Cytat:
2007-07-25 18:04:37, marchewkazdwola pisze:
[...]
autko ma silnik 2 litry 16v i jest z roku 1993 kombi
[...]
usterka znaleziona uszkodzona cewka zapłonowa jutro będzie nowa wszystkim którzy odpowiedzieli dzięki



Oj, to mnie obywatel zmartwił, że w JT172STK1 poleciała cewka...
I to taki piękny rocznik...
Pozdro.
  
 
cóż poradzić widać że w najlepszym roczniku lecą i cewki pozdrawiam
  
 
Kurde, chyba mnie też dopadło
Szlag trafił iskrę
Idę wyjmować aparat
Pozdro.
  
 
Już po sprawie. Faktycznie cewka poszła na zieloną trawkę
O ilości kasy z kieszeni już nie wspomnę
Przy okazji zrobiłem małą regenerację aparatu zapłonowego. Do wymiany poszło łożysko i simering na wałku - części niewymienne wg Toyoty Simering już popuszczał i podejrzewam, że zaolejenie cewki mogło być przyczyną jej padnięcia
Pozdro.
  
 
Jakieś fatum padło na cewki?Ja tez mam małe przecieki pod uszczelniaczem ale cewke na szczescie mam oddzielnie na scianie grodziowej.
  
 
Cześć Perzan to ile taka przyjemność kosztuje w Krakowie
Ja zapłaciłem za cewkę 135 pln i wymiana u elektryka 70 pln wydaje mi się że nie tragicznie.
Po Twoim opisie wynika że trochę drożej jak możesz napisz.

pozdrawiam grzesiek
  
 
O cholera !
Nie pomyślałem że JC może mieć cewki WN Od razu uderzyłem do ASO i wywaliłem prawie 500,-
Wymiana we własnym zakresie.
Ale z drugiej strony... mam nadzieję że posłuży następne 350kkm
Pozdro.
  
 
A ja nie o cewce, ale o immobilizerze. Też musiałem wywalić, tzn. układ imm. jako taki został (bo centr. zamkiem też steruje), ale miałem elektrozawór na przewodzie paliwowym i nie działał tak jak trzeba (nie otwierał się do końca, lub wcale i były kłopoty z rozruchem) - trzeba było wywalić. Autoelektryk nie poradził sobie z tym w jeden dzień ... jako zabezpieczenie antykradzieżowe był naprawdę doskonały ... ale nie działał niestety - trzeba było wywalić.
Ten immobilizer jest włoskiej produkcji, firmy MED Auto Sicura ... może ktoś też jeździ z czymś takim?