Końcówka wahacza?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam takie pytanie czy ktoś wymieniał sama końcówkę wahacza? Chodzi mi o to - jak sie to sprawuje gdyz jak mi wiadomo np. w MKVII końcówka jest nitowana a po róznych sklepach wystepuje ona jako czsc zamienna?!

EDIT. Piszemy "wahacza"
  
 
Występuje. Dodatkowo ze śrubami mocującymi. Rozwiercamy oryginalne nity, wyciągamy starą. Montujemy przy pomocy załączonych śrub nową i jedziemy na geometrię.
  
 
to ja się podepne. Czy po wymianie tuleji wahacza należy ustawiać geometrię zawieszenia czy nie??
  
 
Cytat:
2007-07-25 10:32:47, ori pisze:
to ja się podepne. Czy po wymianie tuleji wahacza należy ustawiać geometrię zawieszenia czy nie??



A co ja napisałem?
  
 
Cytat:
2007-07-25 10:23:13, WilK pisze:
Występuje. Dodatkowo ze śrubami mocującymi. Rozwiercamy oryginalne nity, wyciągamy starą. Montujemy przy pomocy załączonych śrub nową i jedziemy na geometrię.


OK dzieki- ale co da zbierzność skoro nie da sie wyregulować ani pochylenia sworznia ani wyprzedzenia sworznia zwrotnicy a na końcówce nie ma regulacji (zreszta jak w każdym chyba aucie)?-to co da ustawienie zbierzności?.