Podstawowe pytania

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czesc
jestem nowy jesli chodzi o klub espero i wogle o auto espero.
Auto mam od 7 dni wiec jestem zielony , nie mam podstawowej instrukcji do espero wiec to co wiem to z wlasnych doswiadczen
(male doswiadczenia). Na czatach tez nie bywam wiec wybaczcie.
Krutko o mnie, ksywa baaton, lat 27, miasto Strzelin kolo Wroclawia
auto Espero 1.5 rok 1996, przebieg 88 tys, LPG.
Moje pytania pewnie sa smieszne ale musze to wiedziec:
1.jakie cisnienie w oponach.
2. czy jest kontrolka swiatel mijania, u mnie sie nie pali moze spalona zarowka.
3.co to za kontrolka: pali sie przy wylaczonym silniku zimnym, potem gasnie, po lewej na dole , zolta , wyglada jak jakis "silniczek"
Narazie tyle chociesz mam wiecej pytan.

1.Teoretycznie 1,8 tył i 2,0 przód, a praktycznie 2,1 z przodu i 2,0 z tyłu jak jeździsz do 4 osób bez bagażu.
2. Nie ma kontrolki świateł mijania. Dopiero długie lub przeciwmgłowe przednie.
3. To jest kontrolka "check engine" informująca o usterce. Jeżeli masz gaz to na 99 % masz źle ustawioną instalację, albo walnięty emulator. Ta kontrolka może się tylko palić przy przekręconej stacyjce. Nigdy przy pracującym silniku.
A tak przy okazji -SERDECZNIE WITAMY W KLUBIE.

Kontrolka gasnie po odpaleniu silnika wiec moze jest OK
A cisnienia mam 2.5 przod i 2.0 tyl i mam wrazenie ze to malo opony sa "zgiete"
Dzieki za powitanie

[ wiadomość edytowana przez: baaton dnia 2003-06-21 21:16:12 ]

Witaj,

Jesliwózek ma oryginalne drzwi kierowcy i nie były przelakierowywane, to po ich otwarciu na boku masz naklejkę z zaleceniami DU co do cisnienia oponek.

A jeśli kontrolka gasnie jest OK w istocie. To typowa kontrolka w samochodzikach z wtryskiem po prostu komp Twego auta bada sprawnośc poszczególnych elemntów, akontrolka gaśnie, więc jest OK.

Grzegorz

Dzieki naklejka jest i wszystko jasne i drzwi orginalne
Latwo cofnac licznik w Espero moj wskazuje 88tys a na szybce od wewnatrz sa odciski palcow "podejrzane" auto od handlarza