Podkręcenie 1,8 105 i 115 koni na gratach mondeo.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Po wsadzeniu do mojego silnika 1,8 105 km
- Wałków mondeo 2.0
- Przepustnicy mondeo 2.0
- Przepływomierza mondoe 2.0
- plastikowego kolektora ssącego



Po wizycie w v-techu wyszło na jaw że pamięć ram jest nie modyfikowlna. samochód został schamowany na starym kompie iiiiii


Otrzymałem przyrost mocy i momentu identyczny jak w silniku 130 km ( Xr3i)


Malina

Shot with DYNAX 7D at 2007-07-26
  
 
No pieknie dosc nie duzym kosztem sporo kucy przybylo
  
 
no i piknie
  
 
nie no teraz to elegancko :] ciekawe co by bylo jakby dolorzyc komputerek od wersji 130km
  
 
A jak sprawa z spalaniem??
  
 
przy ilu tkobr miałeś max mocy? Powyżej 6tkobr?
  
 
Kiedys mi chodziło po głowie zrobic przeszep z 2,0 własnie od mondziaka gratów,ciekawe czy głowica by podeszła
  
 
Cytat:
2007-07-27 08:46:31, surec pisze:
przy ilu tkobr miałeś max mocy? Powyżej 6tkobr?



na wykresie widac ze jakies 6200-6300


[ wiadomość edytowana przez: kainek dnia 2007-07-27 10:17:15 ]
  
 
toz macie napisane ze max mocy przy 6230 obrotach
  
 
A czy kolektor zmieniałeś razem z wtryskami??
  
 
Kolektor załorzyłem z wersji 115 konnej, a listwe wtrysków tą samą którą miałem ( Nawet wersja 130 konna ma taką samą ).....
Było troche roboty z wiązką cza było ja troche przerobic ale to tylko sprawa przedłurzenia kabli do wtyczek od czujnika powietrza zasysanego i połorzenia przepustnicy...
  
 
opisz dla potomnych- wałki pasują plug & play ? tak samo kolektor ? uszczelki zktórego modelu dawałes ? nie ma problemów na seryjnym ecu z 105 konnej wersji ? obroty są w normie na luzie ? wałki z 2.0 śą takie same jak z 1.8 xr3i ?
  
 
Wałki wsadza się bez rozkręcania koła pasowego( sciagałem tylko dwie górne osłony) Kolektor podchodzi z wersji 115 konnej, Ecu zostaje to samo, Obrotu po autoadaptacji ( po resecie ecu) są w normie, Wałki są te same w mondku 2.0 co w xr3i ..... W sumie nieduzymi kosztami podkręciłem sobie silniczek.... od Moment pozostał bez zmian ale jest bardziej płaski.... Auto ciągnie jak trza....

ps. wydaje mi sie że musze zmienić zbierzność bardzej na plus bo jak mocno depne począwszy od jedynki do czwórki to zaczyna myszkować.....
  
 
ciekawe czy to daloby rade w 1,6 16v aaaa ile to pali? jakies roznice?


[ wiadomość edytowana przez: Matys318 dnia 2007-07-28 19:48:07 ]
  
 
Wlasnie czy da sie tak 16 16v jak juz pytałem kiedys
  
 
a jeżeli ma sie już 1.8 115KM to wystarczy tylko walki od 2.0 (ale od RSa czy od Mondeo) ?
  
 
Ja właśnie zaczynam poszukiwania wałków 2.0 i kompa od 1.8 105 km, przepustnica założona od 1.8 130 km więc zobacze co sie będzie działo na silniku 1.6 z gratami od 2.0
  
 
O widze ze z ciekawoscia bede zaglądał na ten watek, pisz kolego co robisz w 1.6 by uzyskac moc powyzej 100 KM
  
 
Cytat:
Ja właśnie zaczynam poszukiwania wałków 2.0 i kompa od 1.8 105 km, przepustnica założona od 1.8 130 km więc zobacze co sie będzie działo na silniku 1.6 z gratami od 2.0



Ja mam kompa od 1.8 Xr3i tego 105km jak cos to moge ci sprzedac mi jest nie potrzebny pozdro
  
 
A ja miałbym jeszcze pytanko do Treborski'ego w jakich to sie kosztach zamknęło ??

No i czekam na jakieś wyniki wzmocnienia 1.6 16V