Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() PiotrS LOB WETERAN LO016 Gdańsk | 2007-07-29 21:56:45 Pytanie jak ustawić, jak poprawić. Co powoduje, że są różnice?
Nie chodzi mi o zbieżność czyli o śrubę rzymską do regulacji. Chodzi o pochylenie. [ wiadomość edytowana przez: PiotrS dnia 2007-07-29 21:59:24 ] |
![]() Mariosomegos LOB MEMBER Omega-Monaro, Omega ... Parczew | 2007-07-29 23:10:57 sprężyny |
![]() KOLIBERk LOB SYMPATYK S63 + G65 Londyn | 2007-07-29 23:46:17
![]() Piotr, tutaj jest cos na temat, tekst bardziej zaawansowany ![]() geometria zawieszenia |
![]() KOLIBERk LOB SYMPATYK S63 + G65 Londyn | 2007-07-30 00:49:46 Hmm, no tak, nizsza sprezyna spowoduje zmiane stopnia pochylenia, szczegolnie w Omegach.
Ale czy to bedzie az tak duzy kat ?? Po za tym bylo by to widac po aucie. Jezeli auto jest kilkuletnie i sa zmiany w pochyleniu kola, to raczej stawial bym na skrzywienie jakiejs czesci niz na sprezyne. Tak jak to wynika z tego tekstu. |
![]() ilku LOB MEMBER Omega B234 Koszalin | 2007-07-30 10:13:26
Zgadzam się, u mnie jest tak samo po obniżeniu... ![]() Ale za to jak w zakręty wchodzi... ![]() |
![]() PiotrS LOB WETERAN LO016 Gdańsk | 2007-07-30 10:33:14 Marios ![]() Dlaczego krzywe? Wystarczy żeby guma sparciała i jedno koło leży niżej. Sprężyny ok. Są też inne sposoby "na nieregulowane tylne pochylenie koła", jak przeróbka wachacza oraz podkładki i wtedy można spokojnie regulować. Zakres wbrew pozorom jest całkiem spory. Tyle od teoretyka ![]() 7gsi masz całkowitą rację, trzymanie w zakrętach jest o niebo lepsze od przyspieszania na prostej. Ma ktoś jeszcze inne pomysły? [ wiadomość edytowana przez: PiotrS dnia 2007-07-30 10:42:54 ] |
![]() dARTi LOB WETERAN czarna mamba Radomsko | 2007-07-30 12:06:18 piotr chcesz mieć wiekszy negatyw czy mniejszy ![]() u mnie na sprężynie -30 o 1st nie miesci się w tolerancji producenta ![]() |
![]() PiotrS LOB WETERAN LO016 Gdańsk | 2007-07-30 15:15:47 Zalecane jest od -1,20 do -2,40.
I właśnie chciałbym mieć -2,40 ale równo na każde koło bo tolerancja jest 0,45. Ty masz straszny hardcor i wygląda to jak bolid, podczas zakrętów jesteś sztywny na maksa ale opony sporo kosztują. Mocy więcej i kubełki by się przydały. [ wiadomość edytowana przez: PiotrS dnia 2007-07-30 15:29:03 ] |