Omega Drift Projekt 2008

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Omega Drift Projekt 2008 czyli pogromca BMW.
A poważnie to mam zamiar w przyszłym roku stanąć do walki w Drifting Cup i powalczyć przynajmniej o wejście do Top16.
Obecnie co prawda jeżdzę A4 ,na którą przyznam się bez bicia że przesiadłem się z Omegi A kombi 2.0 '89 i .....
I kurdę tak mi żal że jeszcze w tym roku chcem kupić Omegę A kombi lud sedan (chociarz kombi by było bardziej cicho ciemne) z silnikiem 3.0 ale nie wiem który jest lepszy słabszy R6 czy 200 konny V6 i który ma większy potencjał do dalszych przeróbek.
Najprawdopodobniej pojazd przyjedzie z niemiec bo tam do 1000 euro można znaleść ładny egzemplarz chyba że ktoś z Was klubowicze ma coś ciekawego do sprzedania.
Liczę że mi pomożecie i doradzicie za co będe bardzo wdzięczny.
Na początek bedzie trzeba o'Mege maxymalnie odciąrzyć, zrobic glebe i zaspawać most (robił to już ktoś kiedyś w Omedze???).
Tak więc pomożecie???
  
 
Z tego co pamietam
to tu jest wszystko

http://motonews.pl/forum/?op=fsb&f=9

Pozdrawiam

PS Jak szukasz ladnej Omegi A to zapraszam
Mam ladnego Caravana oddam jesli oferta bedzie rozsadna
  
 
z tego co wszyscy mowia lepsza baza do przerobek jest R6. W Omedze A byl silnik C30SE i on ma 204KM, 200KM ma C30SEJ.
Lepiej wez sedana, jest lzejszy od Caravana
  
 
Cytat:
z tego co wszyscy mowia lepsza baza do przerobek jest R6.



jacy wszyscy?
  
 
ja tez bym wolał V6 bo widziałem goscia który zrobił w B R6 biturbo i wiecej kasy włożył niż tym jeździ bo cały czas ma problemy
A zresztą rzedówka jest słabsza
  
 
Cytat:
A zresztą rzedówka jest słabsza

Czy mógłbyś rozwinąć myśl
  
 
Cytat:
2007-08-05 17:19:37, MEGA_3 pisze:
jacy wszyscy?


a byl kiedys taki temat i wyniknelo z niego ze R6 latwiej sie przerabia, dlatego np. BMW wsadza go do swoich aut.
Moze z tym wszystkim to przesadzlem, ale wiekszosc osob sie tam wypwiadajacych
  
 
Cytat:
2007-08-05 17:42:48, Pieczyniak pisze:
...bo widziałem goscia który zrobił w B R6 biturbo i wiecej kasy włożył niż tym jeździ bo cały czas ma problemy...



Serio ? Moze nam zdradzisz kto to ?
  
 
Cytat:
2007-08-05 19:11:55, fatboy82 pisze:
a byl kiedys taki temat i wyniknelo z niego ze R6 latwiej sie przerabia, dlatego np. BMW wsadza go do swoich aut.



czyli bmw ładuje do swoich samochodów r6 by lokalni druciarze mogli łatwiej ten silnik przerobić?

a jeszcze niedawno było na tym forum powiedziane ze oplowskie v6 wydlubało bmw.
nieźle

P.S. jest naprawde wiele profi uturbionych V6.
japonce, szwedy, włoskie, niemieckie itp itd.
jeżdża bardzo skutecznie i niezawodnie i nawet w profi zawodach udział biorą osiągając dobre wyniki...
  
 
no to ja sie zamykam albo poszukam tamten temat
Zreszta kazdy silnik >= 6 cylindrow jest fajny do zabawy, a jaki maja uklad, to juz kwestia gustu i sposobu eksploatacji
  
 
Kolego najmocniejsze omegi, jakie zostały sprzedane przez opla to silnik R6 nie wspominając, iż najmocniejsze w klubie to póki co R6

Jak znajdziesz omegę A z silnikiem v6 koniecznie daj znać.

ps.Kiedy ktoś profi uturbi oplowskie V6?



[ wiadomość edytowana przez: PiotrS dnia 2007-08-05 21:45:38 ]
  
 
Cytat:
2007-08-05 14:53:11, Pieczyniak pisze:
Omega Drift Projekt 2008 czyli pogromca BMW...



kompleksik ??
  
 
Ależ skąd.
Poprostu dosć mam juz oglądania bemek na zawodach które dużo gorzej sie składają na niz omega i niż nissany.
Myślałem jeszcze nad nissanem s14 ale tęsknie za omegą
A z ta V6 to juz wiem o co chodzi i sorry

[ wiadomość edytowana przez: Pieczyniak dnia 2007-08-06 22:40:53 ]
  
 
Cytat:
2007-08-05 21:43:58, PiotrS pisze:
ps.Kiedy ktoś profi uturbi oplowskie V6?


Nie ma sensu uturbiać. V6 ma potencjał ponad 300KM bez uturbiania...
Kiedyś może to osiągnę...
  
 
Cytat:
2007-08-07 08:27:25, ilku pisze:
V6 ma potencjał ponad 300KM bez uturbiania... Kiedyś może to osiągnę...



to całkiem realne
pod warunkiem odpowiedniej determinacji, również finansowej.

jeśli chodzi o czarną i srebrną Be jestem dobrej myśli
  
 
A montował ktoś już i orientuje sie ile kosztuje twardy zawias do omegi i czy robił ktoś z was elektroszpere?
  
 
Cytat:
2007-08-07 22:07:36, Pieczyniak pisze:
A montował ktoś już i orientuje sie ile kosztuje twardy zawias do omegi i czy robił ktoś z was elektroszpere?


elektroszpere ma Szefer. Poczytaj archiwalne wątki, tam są jego wrażenia. Pytasz o zawias... jak interesujesz się driftem i chcesz startować zakładam, że wiesz ile kosztuje budowa dobrego auta... przypomnę, auta do driftu na bazie omy A docelowo objeżdżającego eM różnej maści...
  
 
Może to koledze pomoże,
Auto około 3-4 tys (bo jak myślisz kupić zwykłe 2.0 to zapomnij)
musi być Omega 3000 lub 24v
zawias około 2 tys
dobry silnik bo mniemam iż Szeferowi V6 nie pasowało
to uturbienie około 15 tys plus silnik lub kupno 4.0 jako używki za około 2-3 tys euro, niezbędny przegląd około 2-4 tys złotych, ewentualnie remont bez tłoków około 3-5 tys.
Klatka około 1-2 tys
Razem od 16-34 tys
Choć nie znam prawdy ale Szefer na swe auto wydał dużo więcej

..no można z v6 dużo taniej ale to bemek nie będzie objeżdżać.
  
 
Cytat:
2007-08-05 17:42:48, Pieczyniak pisze:
ja tez bym wolał V6 bo widziałem goscia który zrobił w B R6 biturbo i wiecej kasy włożył niż tym jeździ bo cały czas ma problemy A zresztą rzedówka jest słabsza



no nie badz taki, zdradz tajemnice kto to taka kase wlozyl i ma problemy
  
 
Jasne że 3.0 bo 2.0 miałem i niestety nie dawało rade.
Szefer wydał na swoje auto przynajmniej ze 40 koła bo zrobienie biturbo to wcale nie sa tanie rzeczy i jakos super efektów nie widać.
A drifting to sport gdzie liczą się umiejętności a mniej pojazd.
W zeszłym roku Litwin na jednej z eliminacji perfekcyjnie objeżdzał beemki a nawet nissany zajmując 2.miejsce jadąc 3 litrówka która nie miała nawet 250 koni.
Jak ktos chce może sie śmiać ale za jakieś 6 tys bede miał pojazd który bedzie sobie dobrze radził na torze.
Sorry ale nie mam tyle kasy jak co niektórzy na zawodach i mam nadzieje że sie da driftować niskobudżetowym samochodem.
Sosen w swoja bete zainwestował nie wiele ale za to świetnie jeździ i ma całkiem dobre wyniki.



Jeśli ktokolwiek w ten projekt wierzy niech trzyma kciuki.