Jak podnieśc moc

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam pytanie jak najlepiej podnieść moc silnika 1.8 zamontowanego w esim xr3i cabrio oczywiscie bez swapa lub drugie pytanie jaki silnik wejdzie pod maske taki w miare rozsadku ??
  
 
Rozumiem, że 130 kucyków to dla Ciebie za mało
Niektórzy podnoszą swoją moc wymieniając właśnie na taki silnik jak już masz

A tak już zupełnie na poważnie to o ile mi wiadomo ten silniczek i tak jest już wyżyłowany i przynajmniej ja nie słyszałem aby ktoś wyciskał z niego coś więcej.
  
 
Cytat:
2007-08-09 12:17:03, ndaniel80 pisze:
Rozumiem, że 130 kucyków to dla Ciebie za mało Niektórzy podnoszą swoją moc wymieniając właśnie na taki silnik jak już masz A tak już zupełnie na poważnie to o ile mi wiadomo ten silniczek i tak jest już wyżyłowany i przynajmniej ja nie słyszałem aby ktoś wyciskał z niego coś więcej.



no to troche mało za mało przydalo by sie te 140-150 koni juz wtedy bylo by spoko
  
 
Cytat:
2007-08-09 12:19:23, mosieq1 pisze:
no to troche mało za mało przydalo by sie te 140-150 koni juz wtedy bylo by spoko


Przyzwyczaiłbys sie i znow by było mało
na bank
  
 
Cytat:
2007-08-09 12:36:15, arti31 pisze:
Przyzwyczaiłbys sie i znow by było mało na bank



no napewno ale poki co jest w nim za malo mocy
  
 
Cytat:
2007-08-09 12:36:55, mosieq1 pisze:
no napewno ale poki co jest w nim za malo mocy



hahaha ja mam 60KM, a Ty mi tu piszesz, że za mało mocy

Tak jak pisze arti31 niedługo znowu stwierdzisz, że za mało mocy i będziesz kombinować. Moim zdaniem szkoda kasy na te 10-20 KM, a to nie jest aż taka duża róznica przy tym co masz teraz
  
 
To go pocieszyliscie...

Zalezy ile tej mocy chcesz osiagnac i jaki masz na to budzet, mozesz zainwestowac w nowe sportowe walki, kolektor, uklad wydechowy, to powinno dac z 20KM przy pomyslnych wiatrach... do tego chip i masz jzu calkiem spoko, a mozesz tez zalozyc turbo - to moim zdaniem najlepsza opcja bo po co sie bawic i inwestowac polowe tej kasy ktora wyjdzie za turbo a i tak potem bedzie trzeba zwiekszyc moc bo ciagle bedzie malo...

PS. dobrze by bylo sprawdzic czy te 130KM nadal jest w twoim aucie.. bo moze sie okazac ze masz ich 110 przykladowo hehe


[ wiadomość edytowana przez: _Maly_ dnia 2007-08-09 13:04:52 ]
  
 
zanim cokolwiek będziesz robić, sprawdź właśnie ile tych koników jest, bo naprawdę szkoda by było kaski, czasem wrócić do serii jest bardzo łatwo i za niewielki pieniądze
  
 
a podnieść moc bardzo łatwo, tylko trzeba mieć kaske . zadbaj o dużo zimnego powietrza, popraw wydech, wymień wałki na bardziej agresywne, splanuj głowice, a na końcu z chipuj. Możesz mieć koni ile chcesz

Zostanie Ci tylko pytanie ile Ci wytrzyma
  
 
to moze odrazu zpytam w tym temcie gdzie w warszawie znajde hamownie najlepiej czynna w sobote albo niedziele
  
 
Cytat:
2007-08-09 12:17:03, A tak już zupełnie na poważnie to o ile mi wiadomo ten silniczek i tak jest już wyżyłowany i przynajmniej ja nie słyszałem aby ktoś wyciskał z niego coś więcej.


I tu sie mylisz. RQB jest seryjnie "skute" bez problemu podejdzie osprzet od RST.Z tego co Rex pisal, angole wyciagaja z tego motoru 200KM
ZETEC TURBO

-----------------
Tazz, Wilk
Kopciuch Kombiak klasy E 2005r. 3.2 CDi
Kopciuch Kombiak klasy C 2003r. 2.2 CDi
Czerwony Gromiasty - KONIEC :(
Niebieski Gruzik MK4 - 2.0 150HP
Szybki Czarny Dachowiec 2.0 150KM
  
 
a jeszcze pytanko czy montaz samego chipa cos pomoze w zwiekszeniu mocy ewentualnie moze sie ktos orientuje gdzie moge go zakupic ??
  
 
Cytat:
2007-08-09 16:23:47, mosieq1 pisze:
a jeszcze pytanko czy montaz samego chipa cos pomoze w zwiekszeniu mocy ewentualnie moze sie ktos orientuje gdzie moge go zakupic ??



Chip da Ci przy zalozeniu optymistycznym okolo 15-20KM koszt okolo 2000 pln

mozesz zerknac np tutaj
  
 
Cytat:
2007-08-09 13:28:52, mosieq1 pisze:
to moze odrazu zpytam w tym temcie gdzie w warszawie znajde hamownie najlepiej czynna w sobote albo niedziele



sprawdz tutaj: Hamownia Grabowski Motor Sport
ul. N. Gąsiorowskiej 29 03-107 Warszawa
  
 
chip w zasadzie jest nieopłacalny, kiedy niema w silniku żadnych modyfikacji bo doda może z 15 koni, nawet ich nie odczujesz. inna sprawa kiedy masz zwiększoną sprawność silnika( turbo, wałki itp) w tedy zwiększa się i wydajność chipa. nie da ci 10 ale np 30 koni. chipa polecam na sam koniec by ułożyli Ci najlepszą mapę z aktualnych pomiarów parametrów silnika
  
 
ale na seryjnym silniku powinno dac te 15 koni ??
  
 
Czem u jaracie sie tymi koniami??
Przecier o tym jak nasze auto sie zbiera decyduje moment obrotowy a moc to czysta matematyka!!!
Tak wiec jak chcesz byc szybszy to jedz do porzadnego tunera i sie zapytaj jak poprawic moment i jego harke a nie tylko moc co z tego jezeli mamy wysoka moc osiagana na wysokich obrotach i zeby do nich dojsc korzystamy z momentu obrotowego??
Pozdrawiam!!!
  
 
moc to predkosc max. a moment to przyspieszenie. mozesz przepolerowac dolot, agresywne wałki, splanowanie glowicy, przeprogramowac mapy wtryskow i podniesć maxymalne obroty z 6,5tys na np 9tys, , jakis dolot zimnego powietrza, albo jak masz kase to turbina i 160KM powinno sie wyciagnac z niego spoko, regenerowane turbiny sa jakos po 800zl czyli tak skromnie jakies 2000 wystrczy.... , tylko wez pod uwage ze zuzycie paliwa wzrosnie
  
 
Zeby zwiekszyc obroty do 9 tys to potrzeba kupe kasy!!! nie bede wyliczal
A jak kolega sobie wyopbraza potem jazde takim bolidem krecacym do 9 tys na seryjnej skrzyni??? bo do 4 tys to w ogole nie bedzie ciagnelo a wiec rozpedzic sie na polsprzegle.
Osobiscie wole przyspieszenie wciskajace w fotel niz niebotyczna predkosc maksymalna ktorej i tak na co dzien nie rozwijamy a zebrac sie jako pierwszy spod swiatel jest fajhnie
Pozdrawiam!!!
  
 
Zebrac sie spod swiatel mozna 90 konnym TD
Jak sie go ma.
Jak widze ze 130 KM to malo a 140 czy 150KM jest ok to cos tu nie rozumiem.
11% zeby tak rajcowalo. Co kto lubi. Ja wolalem tanio jezdzic.