Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :) Kraków | 2007-08-12 02:00:41 nie znalazlem tematu wiec zakladam nowy, chodzi mi o to, ktora konfiguracja w praktyce lepiej sie sprawdza, jakies opinie? |
![]() flapjck1 F&F Sympatyk mini urzut | 2007-08-12 08:27:52 z tego co studiowalem ten temat kiedys to wyglada to tak:
kolektory 4-2-1 sa zalecane do silnikow srednio wysilonych, sprawdzaja sie w silnikach do ok 80KM/1 litr pojemnosci powyzej tego pulapu wyraznie lepsze robia sie te 4-1 poza tym 4-1 sugerowane sa do walkow z czasami powyzej 300* do tego im wieksza pojemnosc pojedynczego cylindra tym szybciej przychodzi moment zasadnosci wlozenia kolektora 4-1 |
![]() Tical LADA 2107 / COLT GTI Kraków | 2007-08-12 10:39:38 W 4-2-1 zjawiska falowe zachodza na nizszych obrotach niz w 4-1 przez to ze fala wraca wczesniej . 4-2-1 raczej do dupowozu ...a 4-1 raczej do sportu . |
3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :) Kraków | 2007-08-12 15:42:22 no wlasnie i tu pojawiaja sie sprzeczne opinie. 4-2,2-1 obniza zdecydowanie zakres obrotow uzytecznych i przebiegu momentu, biorac pod uwage ze auto stricte do sportu czy jednak nie lepiej wsadzic 4-1 ktory dziala praktycznie calkowicie w oparciu o zjawiska falowe, dograc do niego srednice gniazd, zaworow ssacych itp i bedzie to lepiej chulac? |
![]() flapjck1 F&F Sympatyk mini urzut | 2007-08-12 16:10:26 jak chcesz miec silnik strikte do scigania krecacy sie do powiedzmy 7-8 k rpm to mysle ze mozna wsadzac 4-1
jaka pojemnosc? |
3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :) Kraków | 2007-08-12 16:17:19 ponizej 1600. po porownaniu przebiegow mocy dla obu kolektorow faktycznie wychodzi to na korzysc 4-2,2-1 ;/ |