Z cyklu do czego to...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Otoz moj rocznik 96, x20xev, nie posiada 2 tajemniczych "puszek", widocznych na zdjeciu:



Pierwsza to jakas dziwna zakrzywiona przy dolocie - tu nie mam nic w zamian.
Druga, znacznie wieksza to jakies odpowietrzenie spod pokrywy zaworów - tu zamiast tej puszki mam tylko wężyk.
Pytanie - czy tak ma być, czy czegoś mi brakuje?


Ponadto przy oczyszczaniu podszybia ze syfu, znalazlem 3 wtyczki:
2 zielone maja krotkie kabelki i wychodza obok zbiorniczka wyrownawczego, pomaranczowa znalazlem wetknieta w miejsce w podszybiu na dosc dlugim kablu. ktos wie do czego to wszytsko? jakies zlacza diagnostyczne... choc nie wydaje mi sie

  
 
Jedna z tych wtyczek ,które znalzałeś na podszybiu jest do krańcówki oryginalnego alarmu załaczającego go jakby ktoś chciał podniść maskę bez twojej zgody
  
 
Ta puszka na odmie to może być separator oleju.
Pozdrawiam



  
 
gdzie można kupić taki separator? jak on się fachowo nazywa czy jak abym wiedział o co prosić w sklepie moto, może takie coś jest na allegro?
  
 
Cytat:
2007-08-14 12:55:46, Maniurka78 pisze:
Jedna z tych wtyczek ,które znalzałeś na podszybiu jest do krańcówki oryginalnego alarmu załaczającego go jakby ktoś chciał podniść maskę bez twojej zgody



dzieki. a reszta wtyczek do czego moze byc?
  
 
Cytat:
2007-08-17 13:52:18, Hohlick pisze:
gdzie można kupić taki separator? jak on się fachowo nazywa czy jak abym wiedział o co prosić w sklepie moto, może takie coś jest na allegro?



znalazlem w jedym sklepie w poznaniu ten separator dokladnie do x20xev. niestety zycza za niego 63,12zl i skoro go nie mialem oryginalnie, to chyba go sobie podaruje
  
 
Bierz, bierz... przynajmniej nie będziesz miał zalewanego krokowca olejem z odmy
  
 
Cytat:
2007-08-20 22:46:00, Hohlick pisze:
Bierz, bierz... przynajmniej nie będziesz miał zalewanego krokowca olejem z odmy



tak, ale gdzie odma, a gdzie krokowiec?
  
 
Cytat:
2007-08-20 23:38:52, chevy01 pisze:
tak, ale gdzie odma, a gdzie krokowiec?



Krokowiec jest przy kolektorze ssącym, który łączy się jak wiadomo dolotem powietrza, do tego tunelu jak widać wchodzi też odma lewego powietrza z pokrywy zaworów, te lewe powietrze ma dużo cząsteczek oleju który zalewa krokowiec i stąd te falujące obroty, które pojawiają po dłuższym okresie zalewania tego silniczka krokowego. Dostawaniu się oleju z pod pokrywy zaworów można zapobiec wymieniając na nowe uszczelniacze zaworów, ale kto tym się lubi babrać płacąc mechaniorom kupę siana, kiedy można zapobiec tańszą metodą

[ wiadomość edytowana przez: Hohlick dnia 2007-08-21 01:22:56 ]
  
 
Cytat:
2007-08-21 01:22:12, Hohlick pisze:
Krokowiec jest przy kolektorze ssącym, który łączy się jak wiadomo dolotem powietrza, do tego tunelu jak widać wchodzi też odma lewego powietrza z pokrywy zaworów, te lewe powietrze ma dużo cząsteczek oleju który zalewa krokowiec i stąd te falujące obroty, które pojawiają po dłuższym okresie zalewania tego silniczka krokowego. Dostawaniu się oleju z pod pokrywy zaworów można zapobiec wymieniając na nowe uszczelniacze zaworów, ale kto tym się lubi babrać płacąc mechaniorom kupę siana, kiedy można zapobiec tańszą metodą [ wiadomość edytowana przez: Hohlick dnia 2007-08-21 01:22:56 ]



wszystko co piszesz jest prawda. ale zauwaz na foto, ze ta puszka jest zupelnie z drugirj strony silnika niz krokowiec i caly dolot. owszem, dolot jest polaczony odma z pokrywa zaworow, ale to zupelnie inny waz, niz ten na ktorym jest owy separator