Reduktor do II generacji

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Reduktor mi sie skonczyl, mialem Tomasetto zintegrowany 100HP.
Autko 1.4 60KM, jednopunktowy wtrysk, gaz II generacji.
Mysle nad zakupem nowego reduktora.
U gaziarzy taka operacja z zalozeniem ksztaltuje sie w granicach 320-350zł.
To jakas wajcha poniewaz reduktor kosztuje mniej niz 200zl a za sama robote mowia 30-50zł.
Czyli wole stowke zatrzymac i kupic sam ten reduktor.

Teraz tak, wole juz nie widziec u siebie tego badziewia tomasetto, wytrzymal 50kkm.

Zastanawiam sie nad lanzi lub brc.
Ale nie wiem co konkretnie wybrac zeby mi podeszo bo sie kurna nie znam.

Co panowie mi polecacie do tej fury?
  
 
Jak chcesz dłużej jeździć i mocno katujesz reduktor (tak by wynikało z Twojego postu) to kup Lovato do 100HP, ale zapłacisz odpowiednio więcej. Tomasetto przy właściwym traktowaniu spokojnie wytrzymuje 80kkm. Jest jeszcze możliwość (ponieważ jak pisałeś się nie znasz), że gaziarz robi Cię w bambuko bo reduktor jest ok. tylko trzeba wyregulować instalkę, a jemu się nie chce bo za wymianę i regulację zgarnie więcej kasy.
  
 
Gaziarz w porzo, nie pierwszy raz jestem u niego.
Przy mnie krecil srubka i nie mogl ustawic, popatrzyl na kompa no i mowi ze reduktor nie trzyma parametrow.
Faktycznie czasami jezdzi sie bez problemowo a czasami gasnie nawet podczas zmiany biegow. Sam sie przestawia kiedy sie jedzie.

Co masz na mysli mowiac katowanie reduktora?
Szybkie przelaczanie na gaz gdy zimny czy jazde na 3 biegu 110 podczas wyprezdzania? A moze jeszcze cos inego

Cos takiego bedzie dobrym wyborem?
http://www.allegro.pl/item223240418_promocja_mini_kit_lovato_ele_rge92_redukt_el_gaz.html
  
 
Katowanie=szybkie przejście na LPG zaraz po odpaleniu silnika, zwłaszcza zimą, w mroźne dni. Takie postępowanie znacząco skraca żywotność parownika (każdego).
Co do wyboru reduktora, to właśnie taki.
  
 
A powiedz mi czy nie bedzie jakiejs roznicy na minus np w osiagach, czy latwosci ustawienia mieszanki, poniewaz ten reduktor ma elektrozawor a tamten wbudowany filtr???
  
 
W tomasetto też masz elektrozawór . Nie ma znaczenia czy masz zintegrowany filtr czy osobno na rurce. Ale czeka Cię mała rzeźba, bo będziesz musiał ten elektrozawór z filtrem dołożyć przed reduktorem.
  
 
..a próbowałeś wymienić membrany-moze to by coś dało? Jeśli nowy reduktor to popieram Danka-zdecydowanie Lovato.

pozdrawiam
  
 
Lovato. Lovato is the best. 100.000 w mojej Ladnej wytrzymał na oryginalnych membranach a jak go rozkręciłem w celu "zregenerowania" to okazało się, ze membranki są właściwie nieruszone, ale jak już miałem rozkręcony, to je wymieniłem...

BRC mam w Escorcie. Narazie jakieś 30kkm i nie narzekam.
  
 
A moze byc tak ze spalanie wzrosnie?
Bo jak narazie to nie narzekam, nawet i 6,5l gazu na trasie.