| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2007-08-19 11:53:37 zrób reset komputera i spróbuj pojeździć na samej benzynie
jeśli to nie pomoże to pozostaje szukać usterki w układzie zapłonowym - przewody, świece, kopułka i palec, moduł zapłonowy |
piotr_ek Reno Złomguna Olkósh | 2007-08-19 12:22:04 Ja ja miałem coś takiego to okazało się, że poszła uszczelka po pokrywą zaworów i jedna ze świec taplała się w oleju. |
Cameel Ford Mondeo MK2 kombi Warszawa Ursynów | 2007-08-19 13:03:41
Piotrek, też to niedawno robiłem. Wymiana uszelki pokrywy zaworów. 2 na 4 świece są w oleju. Jak się pozbyłeś tego oleju? Na razie nie mam czasu się za to zabrać, ale muszę to zrobić. Masz jakiś sposób, czy zostaje tylko szmatka, coś długiego i cienkiego i powolutku? Jak juz to zrobie, to pewnie będę musiał wymienić świece... Acha, mi też samochód czasem szarpie, ale głównie jak jest silnik zimny i jadę powolutku na 2 biegu i delikatnie wciskam gaz, to strasznie szarpie. Nie ma znaczenia, czy benzyna, czy lpg |
adaw1976 wrocław | 2007-08-19 15:05:02 Dzisiaj wieczorem będe jechał do pracy to przed wyjazdem zresetuje komputer i pojade na benzynie, zobaczymy. Oby pomogło.napisze jakie będa efekty. |
adaw1976 wrocław | 2007-08-20 02:22:09 Zresetowałem komputer.Pojechałem na benzynie i w czasie jazdy zaświecił się bład potem zgasł, a pochwili znowu się pojawił i tak sobie był.Obroty na bęzynie po wyrzuceniu na luz są na 1400.Po pewnym czasie przełączyłem na gaz i błąd znikł.szarpanie jednak pozostało może nie jest takie jak było ale jest na gazie bo na bęzynie jest dużo lepiej. |
nawigator5 Klubowy Weteran espero 1.5 lpg Poznań | 2007-08-20 07:51:29 U mnie też kiedyś były takie objawy, ale po opóźnieniu zapłonu wyraźnie ustąpiły...
Ale zaznaczam, że u mnie objawy powstały po wcześniejszej wyraźnej ingerencji w kąt wyprzedzenia zapłonu... Tak, że jeżeli wcześniej nie ingerowałeś w zapłon a abjawy są takie jakie są, to się nie wypowiadam... |
malin2 Espace 2.0T Lancia ... Poznań - Koszalin | 2007-08-20 12:05:57
|
adaw1976 wrocław | 2007-08-20 22:14:39 Też tak myślałem i sprawdziłem ten czujnik temperatury przy termostacie działa w pełnym zakresie, chyba nie możliwe żeby zacinał się przy ok 2000 obrotów bo i co on ma do obrotów.
Zapłony nie przestawiałem jedyną inegencją była wymiana cewki w aparacie, ale zaznaczyłem i ustawiłem na znak. |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2007-08-20 22:54:23
skoro się pojawił błąd to trzeba go sprawdzić |
adaw1976 wrocław | 2007-08-21 02:43:00 Jak bład znikł to błyskowo nie pokarze chyba trzeba pod komputer się podpiąć albo zrobić powtórkę z rozrywki czyli reset komputera i jazda na bezynie. |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2007-08-21 02:50:33
jak znikł? lampka zgasła, ale komputer pamięta wykryty błąd przez (chyba) 50 uruchomień silnika. Znika również po resecie Wpisz w wyszukiwarkę "kody błędów" to się dowiesz, jak je odczytać |
adaw1976 wrocław | 2007-08-21 23:03:43 I wszystko jasne cała litania błędów 12 standard,32 egr bo go niema,44 sonda lambda niewiem dlaczego,53 błąd immobilajzera ale ja niemam tego ustrojstwa to skąd błąd.Robert może masz jakieś pomysły. |
Adam4302 Klubowy Weteran Dacia Logan Katowice Wsch. Wąsk. | 2007-08-21 23:11:11
Immobiliser ma każde espero. |
adaw1976 wrocław | 2007-08-21 23:18:40 A gdzie to ustrojstwo jest i po co i co się z nim mogło stać? |