Pompa paliwowa.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam prosze o konsultacjie. I tak pompa paliwowa nie działa po przekręceniu kluczyka, przekaźnik pyka ,a pompa milczy. Tylko jest jedno ale bo pompa jest sprawna bo podłączyłem ją na krótko i dział i tak jeżdżę już 2 dni ale musze to zrobić. Prosze piszcie co myślicie
  
 
Prześwietlić instalację od skrzynki do pompy, sprawdzić sam przekaźnik bo to że cyka wskazuje na sprawną cewkę i nic poza tym.
  
 
A może wyłącznik bezwładnościowy "wystrzelił" ?
  
 
Przedzwoniłem przewody i są ok. bezwładnościowy też ok .Przekażnik ok bo nowy.
co może być jeszcze ? Ja myśle o skrzynce bezpieczników Ale was prosze piszczie co jeszcze może być .
  
 
Cytat:
2007-08-26 11:34:56, Adam16 pisze:
Przedzwoniłem przewody i są ok. bezwładnościowy też ok .Przekażnik ok bo nowy. co może być jeszcze ? Ja myśle o skrzynce bezpieczników Ale was prosze piszczie co jeszcze może być .


na 85% skrzynka
  
 
Pewnie to skrzynka ale może jest coś do sprawdzenia oczym nie wiem dlatego pisze
  
 
U Kacpra (DjTados) było to samo, wyciągnęliśmy skrzynkę bezp., ogladneliśmy ją i było wyraźnie widać, że przy jednym lucie jest taka czarna kropeczka (zrobił się zimny...)
Polutowaliśmy i działa do dzisiaj

Jeśli chodzi o sprawdzenie to owszem, jest...
Wystarczy sprawdzić na pinie w skrzynce (dpowiadającym za pompe) czy jest napięcie... Jesli jest to znaczy, że jest coś uwalone w instalacji, jeśli na koncowej wtyczce tez jest, to wiadomo, albo pompa albo sama wtyczka coś kuleje...

[ wiadomość edytowana przez: GrzEE dnia 2007-08-26 12:57:08 ]
  
 
A ja mam tak, że na wtyczce przy pompie paliwa, po włączeniu zapłonu pojawia się napięcie tylko na zielonym kabelku, który podłączony jest do pływaka. Pozostałe piny 0V.

Brązowy przekaźnik R3 wymieniłem, a pompa jak milczała tak milczy nadal. Co ciekawe, że jak Essi postał kiedyś dwa dni to od niechcenia przekręciłem zapłon i zapalił od strzału.
  
 
A do lutowania trzeba jakiąs specjalną cyne i podajcie co trzeba mieć do lutowania np : kalafonie czy cyne z kalfonią w środki itp
  
 
Ja do lutowania stosuje cyne z kalafonia 1,5 mm oraz dobrą lutownice.
  
 
Zwykła lutownica która jakoś tam grzeje... Cyna... bez róznicy, możesz jej nawet nie miec i poprawic jedynie delikatnie te luty które są (jednakże zaleca się jakiś kawałeczek cyny miec)
  
 
Ja mam lutownice taką pistoletową czy ona może być czy lepiej kupić taką zwykłą
  
 
Pistoletowa może być.. Kolbowa raczej się nie nadaje, chyba że taka specjalna do elektorniki...
  
 
przy okazji tematu macie może rozpiskę złącza pompy ? W moim 1.4 jest kilka pinów ( pompa czujnik itp ) jak namierzyć co jest co, bo wyjmowania pompy wolał bym uniknąć jeśli wyszla by jakaś pierdoła na instalacji
  
 
wygrzebe temat zeby nie robic kolejnego..

dzis rano chcac odpalic auto nie uslyszalem pompy po przekreceniu kluczyka i oczywiscie auto nie odpalilo... dogrzebalem sie do przekaznikow, ktore cykaja po przekreceniu stacyjki pod deska i sa 2 zielony i czerwony oba cykaja ...

jakies pomysly co sprawdzic, zrobic ? jestem zielony w tym...

MK4 1.6
  
 
podnieś tylną kanape odepnij kostke i zobacz czy po przekręceniu kluczyka na kostce pojawia się napięcie. czy to wina pompy czy instalcji...
  
 
nie ma dojscia do kostki pod kanapa... wchodza tylko kable w waski otwor


czy jest mozliwosc ze pompa nie chodzi z braku paliwa ?? i czy ewentualnie nie ma w mk4 tego wylacznika udezeniowego ? jeszcze go nie znalazlem

[ wiadomość edytowana przez: Zioo dnia 2008-07-13 14:39:07 ]
  
 
to nadetnij kabel plusowy i sprawdz miernikiem czy dochodzi napięcie, plusowy to chyba ten najgrubszy przynajmniej tak jest w mk7
  
 
dzis juz nic nie zrobie bo nie mam sily . wydlubalem cale wnetrze , znalazlem guziczek bezpieczenstwa w kole zapasowym ..
w tygodniu zobacze to napecie na kablu i ewentualnie zepne na krotko guzik bezpieczenstwa (bo cos tak nie bardzo wyglada) i ewentualnie pompe na krotko sproboje..

ponawiam pytanie Czy przy pustym baku jest mozliwosc zeby pompa byla na tyle madra zeby nie chodzila?? bo tak cos telepe autem i nic nie slysze w baku.. a powinno byc kolo 4-5 litrow (2 dni temu wlewalem 7 i 20km tylko zrobilem...)

  
 
Jak nie masz wachy w baku to pompa sie poprostu zaciera i wtedy kaplica