Po wymianie uszczelki pod glowica

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
BMW e 46 Diesel po wymianie uszczelki pod glowica stworzylo sie niesamowite cisnienie w misce olejowej tak ze az olej wydostaje sie przez rure wydechowa,katastrofa czy teraz to jest wadliwa uszczelka czy tez glowica (przed montazem byla sprawdzana na cisnienie) auto odpala od kopa bez problemow ma rowne obroty,wszystko jak przed wymiana uszczelki ale olej leje sie z rury ubywa w blyskawicznym tepie i kopci sie jak z komina za podpowiedzi bardzo dziekuje
  
 
Czesc wszystkim chcial bym zakonczyc ten temat sprawa jest juz wyjasniona i naprawiona przeoczylem maly drobiazg,ktory powodowal cala sprawe juz jest ok
  
 
Cytat:
Czesc wszystkim chcial bym zakonczyc ten temat sprawa jest juz wyjasniona i naprawiona przeoczylem maly drobiazg,ktory powodowal cala sprawe juz jest ok


NIe napiszesz co to takiego , bo twój post zabrzmiał na początku dramatycznie
  
 
A wiec sprawa byla mysakrujaca wrecz juz chcialem sciagac glowice kazdego mechanika opinia byla oczywiscie inna nawet silnik chcieli mi wymieniac co sie okazalo ze w pokrywie zaworow jest jeszcze jeden filtr druciano stalowy ktory zapchany byl totalnie co nie dawalo odpowietrzenia na silnik(tzw odma)przemylem wyczyscilem ani dymku ani jakis dziwnych rzeczy chodzi jak trzeba(odpukac) zajelo mi to mnustwo czasu i nerwow ale sie udalo Pozdrawiam wszystkich milosnikow BMW