Nie dziłają mi kierunkowskazy i silniki mi sie grzeje.pomocy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
przestały mi działać kierunki i do tego grzeje mi sie silnik. dzisiaj prawie go całkiem zagotowałem. co to moze byc???? pomożcie te dwie przyczyny sie ze soba jakos wiąrzą????

[ wiadomość edytowana przez: Mariusz1988 dnia 2007-08-30 18:23:13 ]
  
 
Nie powinno to mieć żadnego związku.
Co do kierunków to sprawdź bezpieczniki!
  
 
wczoraj przepaczyłem dwa razy bezpieczniki. wydaje mi sie ale nie jestem pewien ze jest to przerywacz który jest koło kierunkowskazów w srodku auta.
  
 
ludzie prosze pomóżcie mi. nie wiem co mam robic
  
 
A jak bardzo ci sie grzeje silnik, dokad dochodzi wskazówka.
Odnośnie kierunków sprawdz przerywacz co jest wpiety w przełącznik zespolony.
  
 
Kierunki => przełącznik zespolony przede wszystkim.
Przegrzewanie się => wentylator chłodnicy, czujnik temperatury cieczy, rezystor (duży zielony) przy aku, wtyczki na przewodach, przewody. Ewentualnie pompa wody, wydmuchana uszczelka, spieprzony termostat.
  
 
wskazówka doszła mi prawie do czerwonego i musiałem juz sie zatrzymac.
  
 
ile moze kosztowac ten przełącznik zespolony i termostat?????
  
 
Termostat nowy u Slawasa1 ok. 20 PLN, a zespolony sprawdź samFord-Sklep, na szrocie kupisz za stówkę, ale dadzą ci gwarancję na 1 miesiąc, u mnie właśnie wtedy zaczęły nie odbijać kierunki, a "zaczęły" nie świecić tylne światła i podświetlenie zegarów.
  
 
Jeszcze jedno, a właściwie cztery:

sprawdź sobie wentylator, podłączając go na krótko (najpierw zwierając styki na kostce, podłączanej do czujnika temperatury cieczy (masz '91, więc raczej nie masz klimy, czyli na kostce masz dwa styki), a później, jeśli nie zadziała, podłączając bezpośrednio wentylator do aku - w ten sposób sprawdzisz, czy sam wentylator ci działa),

sprawdź, czy nie masz zaśniedziałych styków na kostce i na czujniku temperatury cieczy; pożycz od kogoś czujnik, żeby sprawdzić, czy to nie jego wina,

sprawdź, czy nie masz zaśniedziałego rezystora przy aku (już o nim pisałem),

przepłucz układ chłodzenia ostatecznie i sprawdź chłodnicę.
  
 
wielkie dzieki. jutro bede z tym cos robił. pozdro
  
 
Aha, co do pierwszej porady, dotyczącej sprawdzenia wentylatora poprzez zwarcie na wtyczce, to musi to być zrobione na odpalonym silniku.
  
 
mam tylko nadzieje ze to jest nic wielkiego, bo te usterki mnie juz denerwują.
  
 
Łeee, nie jesteś w tym pierwszy i nie będziesz ostatni A te usterki to nie są usterki w ogóle
  
 
Zapomniałem też dodać przedzwonienia przewodów. Jeśli nie masz testera, to lepiej jedź do elektryka, mnie to kosztowało w Warszawie jakieś 50 PLN.
  
 
łatwo ci mówić. ja jeszcze nie mam kasy na paliwo a co dopiero na jakies czesci
  
 
te dwie usterki są ze sobą połączone bo dzisiaj jak jechałem i nie działały mi kierunki to grzał mi sie silnik, a jak nagle mi zaczeły działąć
kierunki to zaczoł mi działać układ chłodzenia. nie wiem co juz z tym robic. doradzicie coś
  
 
Zlokalizuj u siebie wtyczke od wentylatora ktora wchodzi w czujnik cieczy chlodzacej wlaczajacy wentylator, przygotuj sobie kawalek drutu, moze byc spinacz, wygnij go w ksztalt literki U. Wyciagnij tą wtyczke z czujnika wlaczajacego wentylator i wsadz w nia drut, w ten sposob zrobisz polaczenie na krotko.Przekrec kluczyk w stacyjce zeby zapalily sie lampeczki, nie musisz wlaczac silnika. W tym momencie powinien zalaczyc sie wentylator. Jesli tak nie bedzie znaczy ze albo bezpiecznik od wentylatora, rezystor albo sam wentylator jest padniety, a moze cos z przewodami. Jesli sie zalaczy to znaczy ze wentylator jest ok i moze masz czujnik wlaczajacy wentylator uszkodzony albo wskaznik temperatury cie oszukuje a silnik wcale sie nie przegrzewa.
  
 
wczoraj jeszcze przestały mi działać wycieraczki i ogrzewanie w środku samochodu. może trzeba wymienic elektryke która dochodzi do
przekaznika zespolonego??????
  
 
Zespolony nie ma nic do ogrzewania w aucie, jesli ci nie grzeje a przegrzewa sie silnik to znaczy ze uklad zapowietrzony, i to porzadnie. Odpowietrz go a reszta zajmij sie pozniej bo co ci po wycieraczkach skoro silnik zagrzejesz? Moze tez termostat ci padl.

[ wiadomość edytowana przez: RavenMOH dnia 2007-09-08 21:41:25 ]