Wyzsze obroty przy wrzuconym wstecznym i klimie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
podobno powinno byc tak ze jak wrzuci sie wsteczny to obroty silnika wzrastaja do ok 1500? tak samo po wlaczeniu klimatyzacji- oczywiscie nie az tak bardzo ale u siebie nie zauwazylem wzrostu ani podczas wlaczenia biegu wstecznego ani podczas pracy klimy. przy lewej lampie jest taka linka wychodzaca z membranki- czy to ten 'mechanizm'? jest jakas czesta przyczyna niepoprawnej pracy? chcialbym to naprawic bo rzeczywiscie przy cofaniu szczegolnie pod gorke przydalyby sie stale wieksze obroty.
  
 
Ten kto ci napisał że przy wstecznym powinny obroty wzrosnąć do 1500 to niech mi powie w jakim aucie tak jest--- bo ja nieznam takowego.
Co do klimy to obroty muszą troszke wzrosnąć, sprężarka sporo mocy z paska bierze ....a te wyższe obroty nie załącza żadna linka tylko komputer benzynowy
  
 
marcus_87 napisał o silniku diesla ,przy pompie na lince jest regulacja tych obrotów ..
  
 
Cytat:
2007-09-01 09:44:22, kamil76 pisze:
marcus_87 napisał o silniku diesla ,przy pompie na lince jest regulacja tych obrotów ..


nie zauważyłem że to klekot- sorry
ale na marginesie jest to linka do ustawiania gdy silnik pracuje bez obiążenia...
  
 
Cytat:
nie zauważyłem że to klekot- sorry
ale na marginesie jest to linka do ustawiania gdy silnik pracuje bez obiążenia...



tam sa dwie linki jedna do gazu a druga słuzy własnie do zwiększania obrotów po włączeniu klimy
  
 
W dieslu jest regulacja podcisnieniem. Przy wrzuceniu wstecznego silnik wskakuje na wyzsze obroty. Jesli tego nie masz u siebie to albo wezyk od podcisnienia masz uwalony (przod auta po stronie kierowcy znajduje sie takie smieszne pudeleczko do ktorego wchodzi wezyk i linka z pompy paliwa - w tym samym miejscu gdzie masz przekaznik grzania swiec zarowych) ewentualnie mozesz miec problemy z czujnikiem biegu wstecznego (pod skrzynia biegow w okolicy rozrusznika) ... a co do powodu takiego czegos to tez sie zastanawiam ... jedyne co przychodzi mi do glowy to po to, zebys nie musial operowac gazem w czasie cofania w pozycji glowa do tyl (moze ktos z forda sobie z tym nie radzil dlatego zrobili )
  
 
Cytat:
2007-09-01 10:00:54, Pre100n pisze:
W dieslu jest regulacja podcisnieniem. Przy wrzuceniu wstecznego silnik wskakuje na wyzsze obroty. Jesli tego nie masz u siebie to albo wezyk od podcisnienia masz uwalony (przod auta po stronie kierowcy znajduje sie takie smieszne pudeleczko do ktorego wchodzi wezyk i linka z pompy paliwa - w tym samym miejscu gdzie masz przekaznik grzania swiec zarowych) ewentualnie mozesz miec problemy z czujnikiem biegu wstecznego (pod skrzynia biegow w okolicy rozrusznika) ... a co do powodu takiego czegos to tez sie zastanawiam ... jedyne co przychodzi mi do glowy to po to, zebys nie musial operowac gazem w czasie cofania w pozycji glowa do tyl (moze ktos z forda sobie z tym nie radzil dlatego zrobili )



to w takim razie ja się nie znam na dieslach...
a do dzisiaj myślałem żę to niemożliwe...
Ja tam wole benzyne....
  
 
Cytat:
2007-09-01 10:00:54, Pre100n pisze:
ewentualnie mozesz miec problemy z czujnikiem biegu wstecznego (pod skrzynia biegow w okolicy rozrusznika)


jezeli swiatla cofania dzialaja to nadal moze to byc czujnik biegu wstecznego?
  
 
niech ktoś ci wrzuca wsteczny na zapalonym silniku a Tu patrz na tą membrankę czy się porusza
  
 
właśnie wczoraj patrzyl i sie nie rusza, przy klimie minimalnie podciagnie ale nie jest to widoczne na obrotomierzu
  
 
up, gdzie szukac przyczyny? wezyki wszystkie podlaczone bo wczorej sprawdzalem, linke podciagnalem troche ale nic nie dalo, ta membranka wg mnie ma wogole za maly skok zeby ruszyc obroty do 1500
  
 
tam jest jeszcze elektrozawor (niebieski moze byc) albo on sie zwalil albo ten silownik podcisnieniowy. U mnie tez nie dziala ale to maly problem. W poprzednim TD nie mialem tego w ogole.
  
 
ja lubie jak dziala wszystko co jest, moze poprzedni miales 60 albo 70km? w profilu widze ze obecnie mamy podobne mk7