MotoNews.pl
  

Umowa kupna-sprzedaży silnika.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak powinna takowa wygladać? zwykła jak na samochód tylko na sam silnik?

Ide rejestrować 899 i wiem, ze potrzebuje umowe lub fakture VAT na silnik. Faktury nie mam, moge mieć umowe .

Dowiadywałem sie w stacji diagnostyczniej w sprawie numerów silnika itp. , ktorych ja na moim nie posiadam, ale powiedziano mi, ze poprostu nalezy wpisać "brak numerów silnika" i bedzie git.

Może ktos podesłać ew. wzór umowy lub dac wskazówki jak taka umowa powinna wygladac, zebym zarejstrował bez kłopotów.

  
 
W "nowym" dowodzie rejestracyjnym nie wpisuje się numerów silnika. Silnik traktowany jest jako cześć zamienna i numery nie są do niczego potrzebne. Tak kiedyś słyszałem, ale nie mam pojęcia ile w tym prawdy?
  
 
to ja wiem, ze tak jest, ale mi chodzi o sprawe rejestracji i pochodzenia silnika.
  
 
papiery na silnik sa istotne tylko na pierwszym przegladzie (o ile wogole sa juz istaotne).
  
 
po przegladzie rozszerzonym tez juz jestem, mam papiery od diagnosty itp.
  
 
nie musisz miec papierow na silnik, musza byc tylko numery na nim bo po tym rozpoznaje sie pojemnosc na przegladzie. A jak ich niemasz, to moze jeszcze maja jakies sposoby na sprawdzenie pojemnosci...

a jak juz byles na przegladzie to diagnosta powinien Ci dac papier gdzie bedzie napisane na jaka zostala zmieniona pojemnosc, i z tym idziesz do wydzialu komunikacji

[ wiadomość edytowana przez: Gonzo_BB dnia 2007-09-02 10:46:49 ]
  
 
Cytat:
2007-09-02 10:45:17, Gonzo_BB pisze:
nie musisz miec papierow na silnik, musza byc tylko numery na nim bo po tym rozpoznaje sie pojemnosc na przegladzie. A jak ich niemasz, to moze jeszcze maja jakies sposoby na sprawdzenie pojemnosci... a jak juz byles na przegladzie to diagnosta powinien Ci dac papier gdzie bedzie napisane na jaka zostala zmieniona pojemnosc, i z tym idziesz do wydzialu komunikacji [ wiadomość edytowana przez: Gonzo_BB dnia 2007-09-02 10:46:49 ]


odemnie też chcieli papier na silnik, fakturę lub paragon.
  
 
mam papiery od diagnosty, ze pojemnosc 899ccm.

Teraz tylko chodzi mi o sam papier o pochodzniu silnika.

Jak napisze byle jaką umowe to bedzie git?
  
 
Cytat:
2007-09-02 15:40:32, PitGTR pisze:
mam papiery od diagnosty, ze pojemnosc 899ccm. Teraz tylko chodzi mi o sam papier o pochodzniu silnika. Jak napisze byle jaką umowe to bedzie git?



po czym diagnoista poznal pojemnosc? a z numerami co jest, oryginalnie niebylo czy ktos gumowka pociagnął ?
  
 
po pieknych oczach poznał.

Trzymajmy sie tematu.
  
 
panowie to jak z tym jest? jutro rejestruje to. help.
  
 
wiec wystarczy mieć umowe kupna-sprzedazy, przeglad rozszerzony i mozna cieszyc sie legalnym swapem
  
 
dasz foto jak ta umowa wygladała?
cos w stylu ze przedmiotem umowy jest silnik o numerach takich i takich? trzeba pisac z jakiego auta? bo np jak kupujesz od kogos zestaw swap to nie napiszesz ze silnik 899 z malucha bo padna na cyce w wydziale rzeczoznawcy nie robiłes?
  
 
nie robiłem rzeczoznawcy, bo nie musiałem.

W umowie miałem tak: Silnik o poj. 899cm3 pochodzący z Fiata Seicento rok produkcji 2006. Pan tylko spojrzał czy pojemnosc zgadza sie z tym co napisane w przegladzie rozszerzonym i tyle.
  
 
Cytat:
2007-09-10 11:21:00, PitGTR pisze:
nie robiłem rzeczoznawcy, bo nie musiałem. W umowie miałem tak: Silnik o poj. 899cm3 pochodzący z Fiata Seicento rok produkcji 2006. Pan tylko spojrzał czy pojemnosc zgadza sie z tym co napisane w przegladzie rozszerzonym i tyle.


Seicento 899 nie jest produkowane chyba od 2002 roku wiec niezły masz tam przekret
  
 
Cytat:
2007-09-10 13:38:10, Kuner pisze:
Seicento 899 nie jest produkowane chyba od 2002 roku wiec niezły masz tam przekret


chyba ze to rok produkcji seicento 2006 i kto zaswapowal
  
 
a kogo to kurwa obchodzi????
  
 
chuj tam dobrze ze niebylo ze 2008
  
 
przepraszam za zamieszanie było tak:

Pkt. 1
Przedmiotem umowy jest sprzedaż silnika o pojemności 899 cm sześciennych, pochodzącego z pojazdu: Fiat Seicento, rok produkcji 1998.