MotoNews.pl
7 Wloska sekwencyjna instalacja gazowa zenit !! polecacie? (194200/0)
  

Wloska sekwencyjna instalacja gazowa zenit !! polecacie?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
ktos cos o tym wie? ktos ma? dobre to jest? bo jestem umowiony na zalozenie takiej instalacji.
  
 
Mam ją kilka dni i narazie OK.
  
 
ktos moze jeszcze cos tkaiego ma i sie wypowie?
  
 
mam takie pytanie. bo wczoraj odebralem auto z zalozonym gazem no i silnik dobrze pracuje. a gosc mi powiedzial ze jak bedzie zimno to trzeba duzej poczekac az sie przelaczy na gaz. a mi w ten wieczor pezelaczylo sie dopiero po przejechaniu 10km a wcale az tak zimno ie bylo. czy to normalne zjawisko? czy wam sie szybciej przelancza?
  
 
Zenit jest super ale zależy jaki fachowiec ci ją wyreguluje. Sztuką nie jest montaż ale jej regulacja. Z każdą instalacją są problemy jak trafisz na partacza
  
 
Jutro zakładam Zenita, napisze jak się sprawuje. Napisz jak działa u Ciebie, jakie różnice w spalaniu i mocy?
  
 
spalanie nie jest takie male jak myslalem. jezdzi sie dobrze chociaz czasem jak mocniej rusze to tak nim szarpnie z dwa trzy razy. moc tez jest troszke mniejsza. ale moze tego wszystkiego jest wina ze mam stare swiece bo widac na oko. a kable wygladaja na dobre ale jakie sa to nie wiem. no a pozatym to mam kilka dni ten gaz i zaniedlugo musze isc na pierwszy przeglad darmowy do tej firmy co zakladali.
i mysle wymienic na jakies bardzo dobre drogie swiece i kable
moze ktos jakies naprawde dobre drogie poleci?


[ wiadomość edytowana przez: OpawelQ dnia 2007-09-18 10:22:38 ]

[ wiadomość edytowana przez: OpawelQ dnia 2007-09-18 10:27:30 ]
  
 
co myslicie o takich?
bosch 56zl
beru 110zl
champion 60zl
co do nazw beru i champion to nie wiem czy dobrze zapamietalem nazwe firmy. w sklepei gos mowil ze champion to kable specjalnie do instalacji gazowych.
co sadzicie?
  
 
?
  
 
możesz sie zapytać sprzedawce czym sie różnią kable zwykle od kabli do lpg-a ??
czy to nie przypadkiem hłyt martetindowy ???

co do szarpania to miałem też pewien problem, na lpg nigdy nie moglem zrobić takiego triku, jade na wsteczym, auto sie jeszcze toczy wpinam jedynkę i buta, auto za każym razem dostawało czkawki tym wiekszej i mniej gazu miałem w zbiorniku, miałem takie same problemy podczas szybkiego przyspieszania. Przełączenie rano na gaz było bardzo brutalne, tzn szarpniecie i dopiero przełączenia na lpg.
Wina leżała po źle zamontowanym zaworze i zbiorniku, tzn podczas przyspieszania gaz cofał sie do butli, zamiast wędrować do silniczka.
po przestawieniu zaworu auto prawie nie zauważalnie sie przełącza na lpg i normalnie przyspiesza z butem w podłodze.
  
 
ZAłożyłem i po pierwszym tankowaniu ( przejechałem 300 km ), niemiła niespodzianka, spalanie gazu dużo większe niż myslałem w granicach 8l gdy benzyny było 6l, a niby na sekwencji nie ma być dużej różnicy. Nie wiem czy tak ma być na poczatku, czy poprostu instalacja jest źle ustawiona, przejade następne 300 km i napisze jak sapala, ale moc jest taka sama jak na benzynie. Niech ktoś napisze jak spalanie w waszym aucie i jakie różnice od benzyny i czy spalanie się zmieniło ( spadło ) po przejechaniu pierwszych kilkuset kilometrów?
  
 
Cytat:
2007-09-24 18:33:17, Prestun pisze:
ZAłożyłem i po pierwszym tankowaniu ( przejechałem 300 km ), niemiła niespodzianka, spalanie gazu dużo większe niż myslałem w granicach 8l gdy benzyny było 6l, a niby na sekwencji nie ma być dużej różnicy.



Różnica musi być, przy poprawnie wyregulowanej instalacji i dobrej jakości gazie wynosi okolo 15-20%, a skad to juz fizyka sie kłania i wartości opałowe paliw. Jeśli trafisz na kiepski gaz [ a taki mamy w wiekszosci w Polsce] to nie dziw sie tym 30% różnicy w spalaniu, proponuje wyjechac zbiornik do zera, zatankowac jeszcze raz w innym miejscu i porownac, ze swojej strony moge polecic STATOIL, przynajmniej w Lublinie nigdy nie mialem nic do ich gazu a na Shellu i BP sie naciolem nie raz.
  
 
Witaj.
tak zawór powinien być z tyłu zbiornika w bagazniku a najlepiej troche przesunięty na prawo żeby na rondach był gaz dobrze pobierany.



Cytat:
2007-09-23 20:02:15, larry123 pisze:
możesz sie zapytać sprzedawce czym sie różnią kable zwykle od kabli do lpg-a ?? czy to nie przypadkiem hłyt martetindowy ??? co do szarpania to miałem też pewien problem, na lpg nigdy nie moglem zrobić takiego triku, jade na wsteczym, auto sie jeszcze toczy wpinam jedynkę i buta, auto za każym razem dostawało czkawki tym wiekszej i mniej gazu miałem w zbiorniku, miałem takie same problemy podczas szybkiego przyspieszania. Przełączenie rano na gaz było bardzo brutalne, tzn szarpniecie i dopiero przełączenia na lpg. Wina leżała po źle zamontowanym zaworze i zbiorniku, tzn podczas przyspieszania gaz cofał sie do butli, zamiast wędrować do silniczka. po przestawieniu zaworu auto prawie nie zauważalnie sie przełącza na lpg i normalnie przyspiesza z butem w podłodze.

  
 
INstalacja zenit, 3 tydzień jazdy. Samochód sprawuje się super, nie ma różnic odczuwalnych między benzyna a gazem. Odnośnie spalania, pierwsze tankowanie było na małej stacji i spalanie wyszło ponad 8 l, nastepne na BP spalanie równe 7 l, jest różnica!!!! Zobaczymy jak bedzie dalej.
  
 
za 77zl przejchalem 390km to nie az tak zle. tankowalem na shelu.
teraz tankowalem na bp i wydaje mi sie ze wiecej przejade niz wczesniej.
  
 
za 76zl tankowalem i przejechalem 440km.tankowalem na BP. wczoraj tankowlem na orlenie i jak wyjdzie wynik to napisze.