MotoNews.pl
  

Inter-Cars

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Pytanie za 100punktów , czy ktoś z Was ma zniżke i Inter-Cars?

  
 
Cytat:
2007-09-05 02:13:23, Tomek-Mydlowski pisze:
Pytanie za 100punktów , czy ktoś z Was ma zniżke i Inter-Cars?


Tak.
  
 
Tak
  
 
Tak a nawet mamy kolege w klubie ktory tam pracuje
  
 
Buma poprosiła o części ?
  
 
biorac pod uwage koszty czesci do bumy to rabat rzedu kilku procent daje pewnie kilka stow oszczednosci
  
 
pewnie jak zwykle espero

Pisz do Adasko21
  
 
super - rozumiem że Adaśko21 tam pracuje?

Potrzebuje 6-ciu cewek zapłonowych do e34.
Fabryczne zaczynają powoli umierać - tzn raz na jakiś czas z BMW robi mi sie na kilka sekund matiz.....bo 3 gary przestają mieć iskre.
Prawdopodobnie siada jedna cewka, ale biorąc pod uwage że wszystkie są jeszcze fabryczne - tzn mają juz 276tys km i 12 lat, pora je wymienić.

W aso wołają za cewke 370zł/szt

Po kilku rozmowach zeszli do 180zł/szt a nie straszyłem ich "ze spale ten burdel"

....ale na stronie IC znalazłem cewki po 180 w detalu, do tego jakiś rabat i szafa gra

Dzięki za pomoc - pisze priva do Adaśko21
  
 
kup oryginały bo podobno nawet b dobre zamienniki niepodołają
ale jak chcesz jakies tanisze (stówa z hakiem) albo drszsiejsze (dwie z hakiem) tu masz nr do ostrowi mazowieckiej do jakiegos sklepu bmw (kolezka z pracy tam sie zaopatruje) tylko od tych cen co ci podadzą mozesz odjąc jeszcze 10-20%) 029-746 18


a jak zeszli do 180 to bierz z aso byle by oryginały

[ wiadomość edytowana przez: Kula69 dnia 2007-09-05 22:32:56 ]
  
 
Cytat:
2007-09-05 22:32:03, Kula69 pisze:
kup oryginały bo podobno nawet b dobre zamienniki niepodołają ale jak chcesz jakies tanisze (stówa z hakiem) albo drszsiejsze (dwie z hakiem) tu masz nr do ostrowi mazowieckiej do jakiegos sklepu bmw (kolezka z pracy tam sie zaopatruje) tylko od tych cen co ci podadzą mozesz odjąc jeszcze 10-20%) 029-746 18 a jak zeszli do 180 to bierz z aso byle by oryginały [ wiadomość edytowana przez: Kula69 dnia 2007-09-05 22:32:56 ]



Najlepsze jest to że tak de factro to oryginałów nie ma. Oryginał to dodrukowany napis BMW obok producenta. Jest BMW bosch, BMW Bremi itp.
Równie dobrze moge kupić bosha lub Bremi, bez napisu BMW i miec kilka stówek w kieszeni.
Napisałem priva do adasko_21 zobaczymy co on powie.
Dzieki za namiary na sklep, przedzwonie do nich jutro
  
 
Cytat:
2007-09-05 22:32:03, Kula69 pisze:
tu masz nr do ostrowi mazowieckiej ..... 029-746 18





A co to za operator

Wojskowy Węzeł Łączności


Proszę czekać , będzie rozmowa. Już łącze
  
 
Cytat:
2007-09-05 22:50:36, Tomek-Mydlowski pisze:
Dzieki za namiary na sklep, przedzwonie do nich jutro



Cięzko będziesz miał się dodzwonić...
  
 
Cytat:
2007-09-06 11:48:01, pyrekcb pisze:
Cięzko będziesz miał się dodzwonić...



juz nie musze - sprawa załatwiona, wielkie dzieki dla adasko_21
  
 
Może się nie znam ale bardzo ciekawe rozwiązanie żeby każda świeczka miała swoją cewkę



Już to gdzieś widziałem w jakimś polskim samochodzie







A tak
Już sobie przypomniałem




To było w ...........






































































Syrenie
  
 
Cytat:
2007-09-06 12:45:57, Tomek-Mydlowski pisze:
juz nie musze - sprawa załatwiona, wielkie dzieki dla adasko_21



To już wiadomo, do kogo walic po gratu z IC...
  
 
Cytat:
2007-09-06 12:46:45, krzychu_ch pisze:
Może się nie znam ale bardzo ciekawe rozwiązanie żeby każda świeczka miała swoją cewkę Już to gdzieś widziałem w jakimś polskim samochodzie A tak Już sobie przypomniałem To było w ........... Syrenie



Tak jest w większości nowych samochodów.

Ma to kilka zalet - eliminujesz przewody zapłonowe, masz mocniejszą iskre - łatwiejsze sterowanie, bo dokładnie możesz ustawić kiedy dan gar ma ją dostać - np w fordach gdzie masz edisa i jedną zbiorczą cewke jest coś takiego jak "zasada gubionej iskry" przy oddzielnej cewce na każdy gar nie musisz w ten sposób kombinować.
Oczywiście znikają kopułka i palec - ale to juz rozwiązanie hitoryczne, którego pozbyto sie już przy jednej cewce elektronicznie sterowanej.

Cewki mają też zalete jeżeli chodzi o ich bezawaryjność - nie licząc renault to bardzo trwałe "urządzonka"

Moje zwyczajnie sie zestarzały, na plastikowej obudowie widać już takie przebarwienia, czyli cewka zaczyna już przebijać. Teoretycznie moje pomimo tego pracują OK, ale raz na jakiś czas - na ciepłym silniku, któraś cewka przebija tak mocno, że komp odłącza dwie pozostałe. Z 6-ciu garów zostają 3 - czyli matiz.
Przegazówka do 3 tys obr i wszystko wraca do normy, ale to juz początek ich końca, tak wiec pora na nowe
  
 
Cytat:
2007-09-06 12:59:26, Tomek-Mydlowski pisze:
Ma to kilka zalet - eliminujesz przewody zapłonowe




Pisałem że może się nie znam

Ale to znaczy że jak
Że cewka się łączy ze świecą bezprzewodowo
  
 
a cewka o której mowa wygląda tak
  
 
Cytat:
2007-09-06 13:04:45, krzychu_ch pisze:
Pisałem że może się nie znam Ale to znaczy że jak Że cewka się łączy ze świecą bezprzewodowo



łączy sie za pośrednictwem fajki o rezystancji 1,9kohm - rezystancja ta ma dodatkowo wzmocnić iskre (tak mi sie przynajmniej wydaje)
  
 
Cytat:
2007-09-06 13:10:10, Tomek-Mydlowski pisze:
łączy sie za pośrednictwem fajki o rezystancji 1,9kohm - rezystancja ta ma dodatkowo wzmocnić iskre (tak mi sie przynajmniej wydaje)



Na moje oko to ta rezystancja jest w postaci zatopionej cewki i ma za zadanie eliminować zakłócenia wywołane przez iskrę