| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
edis4 Escort 1,4 MKV Warszawa | 2007-09-06 10:59:43 To zależy od tego czy "reset" był pełny - czy tylko tak Ci się wydaje. Poza tym proces adaptacji układu też nie trwa chwili - komputer ustawia się w praktyce dość długo.
Kody błędów są kasowane z pamięci albo po zczytaniu ich urządzeniem diagnostycznym lub po resecie komputera np. poprzez odłączenie akumulatora na kilka godzin. Znam jednak przypadek w którym po zdiagnozowaniu uszkodzenia i wymianie czujnika temperatury silnika (ZETEC) problem pojawi się dokładnie taki sam. Najprostszym w tym wypadku sposobem uruchomienia gorącego silnika jest odłączenie ponowne czujnika, który jest nowy i sprawny. Właściciel szuka przyczyny w elektryce a w szczególności z skrzynce przekaźników / bezpieczników. Na jakim etapie jest - nie wiem, ale dam znać jeśli do jakiś wniosków dojdzie... |
rainforest Czerwona Strzała Gdynia | 2007-09-06 11:31:54 Nie robił diagnostyki , po prostu odpiął go i wszystko było ok wcześniejsza diagnostyka u innego wykazała uszkodzenie ecu koszt wymiany 4 tys , w co mi sie wieżyc nie chce to dlaczego po odpięciu VSS ustały wszystkie objawy ? Fakt faktem odpiąłem klemy tylko na kilka minut ale po odpięciu i podłączeniu auto jak by ustawiało sobie wszystko od nowa.Odepnę na parę godzin i sprawdzę ponownie |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2007-09-06 12:26:33 reset kompa to odpięcie klem aku. Co innego jest samoadaptacja kompa. Trzeba odpalić na wolnych obrotach, niech pochodzi kilka minut, pózniej zmiennym stylem jazdy pokonać kilkadziesiąt km. Wtedy dopiero komp się zaadoptuje.
A co do mechanika...hmm...skoro odpiął i jest dobrze, to w jakim celu jest ten VSS? Dlaczego wierzysz gościowi, co odpiąl czujnik, a nie kodom błędów z diagnostyki? Dlatego, że tak taniej? |