Podrasowanie silnika do 40 KM - komu zlecic

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
"orientuje sie ktos ile by kosztowal tunung maluch na zlecenie, chodzi mi o podrasowanie silnika do 40 KM"
no wiec kolega chcialby wiedziec gdzie ..za ile ..i w ogóle wszystko
  
 
ile chce na to przeznaczyć kasy?
...i czy na pewno chce 40KM z silnika maluchowskiego.
  
 
"oczywiscie jak najmniej kasy za ile mozna zrobic najtaniej "
podajcie jakies adresy ...itp ceny co mozna zrobić..gdzie i za ile...moze ktos z klubu przygotowywał tak samochód...
  
 
ja myśle że nie jesteś przygotowany na taką kwote bo to trzeba liczyć napewno koło 2000 tys
  
 
cześć, posiadam kaszla o mocy ok 40KM , cena za przeróbke i remontem kapitalnym wyniosła u tunera 2050 zł,po 6000km padła kompresja silnika , zmieniłem specjaliste, od poczatku zrobił remoncik, poprawił głowice,zapłaciłem za to 1000zł i mam przejechane już ponad 3000 km od marca,mysle że bedzie ok i silnik wytrzyma do następnego remontu 10000km, tak przynajmniej ten gościu twierdzi, zobaczymy.Autko wykorzystywane tylko do sportu, prawie niejezdzi na codzień.Jeśli chce mieć 40 kucy na ulice to chyba ma gruby portwel, na paliwko 98 min.i 13litr oczywiscie na stówke życze powodzenia i przyjemnooości z jazdy
  
 
  
 
to mój kaszel, rajd z przygodami
  
 
1500zł z Gaźnikiem dwugardzielowym i reszt tych rzeczy do silnika
  
 
mnie kompletny remont z tuningiem na 35KM wyniósł równo 2000zł (nowa głowica, nowe tłoki, cylindry, zawory itp. itd. rozwiercenie bloku na 650cc, pełne wyważenie wszystkiego, modyfikacje wszystkiego , olej castrol rs10w60, dodatki do oleju)

a teraz będzie jeszcze z 1000zł na sam silnik
  
 
pokazesz wykres z hamowni tych 40KM ? czy to tak "na sluch" 40KM ?
  
 
moglbym sie podjac tego rodzaju przerobki
ale na to musisz liczyc przynajmniej 1500zeta
mnie wyszlo kolo1000 zeta bez mojej roboty
i motor skladany na jakies 30-34 KM
male tloki (3 szlif), glowica (obrobka glowicy i zaworow) , walek (wersja na miasto),
kolo zamachowe (odelzenie o 50%), inna tarcza sprzegla (bis),
wywazenie (walu , kola zamachowego, docisku sprzegla)
korb i tlokow) , szlif cylindrow i walu.

P.S.
elegant 97 nanoplex

widac roznice , a niema potrzeby lania 98
stosunkowo niewielki, stopien sprezania
zastosowany orginalny (zmodyfikowany) gaznik niewielki wzrost spalania



zalezy czy to ma byc do sportu czy nie?
takie zadaj sobie pytanie czy jest sens?
98 i 13-15 l/100km to sa koszty


  
 
kania nie wierze ze ten maluch am tyle jechałem kiedyś obok niego i nie czułem żeby miał jakiegos powera
  
 
" moglbym sie podjac tego rodzaju przerobki
ale na to musisz liczyc przynajmniej 1500zeta
mnie wyszlo kolo1000 zeta bez mojej roboty
i motor skladany na jakies 30-34 KM
male tloki (3 szlif), glowica (obrobka glowicy i zaworow) , walek (wersja na miasto),
kolo zamachowe (odelzenie o 50%), inna tarcza sprzegla (bis),
wywazenie (walu , kola zamachowego, docisku sprzegla)
korb i tlokow) , szlif cylindrow i walu."

Ja za te pieniądze moge jeszcze wstawić gaźnik dwugardzielowy a jak by sie uparł to i skrzynie
  
 
Cytat:
2003-06-25 22:02:20, Putin pisze:
"orientuje sie ktos ile by kosztowal tunung maluch na zlecenie, chodzi mi o podrasowanie silnika do 40 KM"
no wiec kolega chcialby wiedziec gdzie ..za ile ..i w ogóle wszystko


Jak chcesz to moge dac ci namiar na kumpli w Krakowie, ktorzy zbudowali 3 osiemsetki na bazie bloku malara z gora od garbusa. Pierwszy z nich ma juz przebieg okolo 10kkm, drugi okolo 6kkm i od czasu zbudowania nic nie wymagalo poprawek. Zaleta jest to,z e z ewnatrz nic nie widac, wiec nie ma koniecznosci przerejestrowywania (nadal masz w papierach 650ccm). Taki silnik nie jest wysilony tak jak rozbabrana 650, zywotnosc jest znacznie lepsza, osiagi sa niesamowite (na 1 i 2 swoim 1.1 dosc powoli im odchodzilem) a do teog maja bardzo wysoki moment obrotowy.

Zreszta wracajac ze Zvolenia jechalismy niemal caly czas 120, a czasami nawet 130 bez najmniejszych problemow.

Koszt budowy takiego silnika to okolo 1500zl i gwarancja, ze pojezdzisz na nim zdecydowanie dluzej niz na wszystkich wydumkach na bazie 650 (zakladam, ze nie chcesz robic kompletnego przeszczepu)
  
 
kumpel chcial tylko wiedzieć ... moze sie zdecyduje..teraz sie wacha...
  
 
Zadzwoń do Pana Heinricha z Wrocławia, może On Ci coś ciekawego doradzi - 071/ 325-43-67

W Kraku też jest spec od silników, pytaj szłepsa...
  
 
Cytat:
2003-06-30 18:38:06, Bukson pisze:
" moglbym sie podjac tego rodzaju przerobki
ale na to musisz liczyc przynajmniej 1500zeta
mnie wyszlo kolo1000 zeta bez mojej roboty
i motor skladany na jakies 30-34 KM
male tloki (3 szlif), glowica (obrobka glowicy i zaworow) , walek (wersja na miasto),
kolo zamachowe (odelzenie o 50%), inna tarcza sprzegla (bis),
wywazenie (walu , kola zamachowego, docisku sprzegla)
korb i tlokow) , szlif cylindrow i walu."

Ja za te pieniądze moge jeszcze wstawić gaźnik dwugardzielowy a jak by sie uparł to i skrzynie





tak a te 30-34 to na hamowni mierzyłeś bo to spora rozbieżność a może ma 28 - bezsensem jest pisanie z głowy ile może mieć
  
 
stary motor zlozzylem pare dni temu wiec niemogles
widziec jak jezdzi a dane sa szacunkowe po jazdach nim
wiec prosze cie niemow mi o hamowni
bo badanie to kosztowalo by 1/4 tego co wsadzilem w malucha
chyba ze mi zafundujesz
niesadze
z zawszese mozemy porownac go z twoja rakieta
  
 
ja mam serie ale chętnie porównam
  
 
to jestesmy umowieni