Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() polityk Escort MKV 1,6 LJF LPG Kraków | 2007-09-08 12:00:37 Więc tak...
Coś mi się autko muliło, troche nie równo na gazie pracował więc stwierdziłem że zrobie mu adaptacje gazu ![]() Podpialem laptopa, programik, kabelek, i jazda... Wszystko super poza tym, że chyba mi źle odczytuje obroty sterownik gazu... na wolnych jakieś 450... Jak na mój gust to centralnie o połowe mniej wyświetla... No i przez to przy jakichś 3tys mi przełacza na gaz ![]() Poniewaz mam przekombinowane zegary i nie pokazuja napewno dokladnie obrotów nie jestem pewien mojej teorii, jest to tylko na słuch wszystko... Dlatego powiedzcie: Jest szansa żeby przy 450 obrotach auto wogóle pracowało i to równiutko bez porblemów ?? Jesli nie: Gdzie szukać usterki złego odczytu obrotów ? Jeśli tak: Ma ktoś licznik tanio do sprzedania ? ![]() [ wiadomość edytowana przez: polityk dnia 2007-09-08 16:24:41 ] |
RGS Toyota Corolla Oświęcim | 2007-09-08 12:12:44 450RPM równo? - nie prawda jak sądze.... ![]() przy 600 zaczyna szarpać |
![]() polityk Escort MKV 1,6 LJF LPG Kraków | 2007-09-08 12:20:09 no właśnie równo 450....
czasem między 600 a 450 ale ustala się szybko na 450 idealnie... Czyli wynika z tego że 1200-900 co byloby realnym wynikiem.. Zachowanie jakby sterownik "dzielił" obroty na pół :/ To samo na PB i na LPG sterownik widzi "polowe" obrotów :/ |
![]() polityk Escort MKV 1,6 LJF LPG Kraków | 2007-09-10 13:44:52 moze jednak ktoś chociaż jakiś zalążek teorii wysnuje... ? cokolwiek od czego można by zacząć...
komputer LPG BIngoS |
lukka ORION citydżem | 2007-09-10 15:49:51 może tam popytaj... http://motonews.pl/forum/?op=fvf&f=38 |
![]() polityk Escort MKV 1,6 LJF LPG Kraków | 2007-09-10 18:14:02 2 cylindry 1 cewka ??
yyy.... że jedna cewka to wiem, ale 2 cylindry ? nie 4 ? |
![]() CKsrv Sympatyk FEFK SU45 i focus Koszalin/Białystok | 2007-09-10 20:22:15 No tak
Czemu sie dziwisz? Escort (ten) na 1 cewke i 2 cylindry 1 cewke i 2 cylindry i dodatkowo 1 cewke i 2 cylindry |
![]() polityk Escort MKV 1,6 LJF LPG Kraków | 2007-09-10 21:10:34 Okej... nie bardzo to rozumiem dlatego się dziwie...
Mógłby mi to ktoś jakos po ludzku wytłumaczyć ?? czemu jedna cewka i 2 cylindry jesli cylindrów jest 4 w silniku ?? Jeśli piszesz że "1 cewke i 2 cylindry i dodatkowo 1 cewke i 2 cylindry" to nie można napisać 2 cewki i 4 cylindry ? Gdzie jest różnica ? |
![]() djtados (S) Sympatyk FEFK BLU Wrocław | 2007-09-10 21:22:55
Każdy prawie escort ma 2 cewki tyle że w jednej obudowie. W rs-ie są dwie osobne cewki... więc jeżeli w jednej całości są 2 cewki to jedna z nich obsługuje cylindry 1-4 a druga 2-3 i stąd wniosek że 1 cewka na 2 cylindry(pierwsza na 1-4, druga na 2-3) Mam nadzieje że zrozumiale napisałem ![]() |
![]() polityk Escort MKV 1,6 LJF LPG Kraków | 2007-09-10 22:31:31 aha, tylko nie rozumiem czemu jedna cewka 2 cylindry a nie 2 cewki 4 cylindry, nevermind, pokombinuje z ustawieniami thx za pomoc pozdrawiam ![]() |
![]() CKsrv Sympatyk FEFK SU45 i focus Koszalin/Białystok | 2007-09-10 23:04:42 a to dlatego ze mierzy sie obroty na podstawie ilosci zaplonow
Przy 1 cewce rozdzielaczu i 4 garach sprawa jest logiczna. wyobraz sobie ze masz 2 silniki malacza zlozone w jedna kupe ![]() |