MotoNews.pl
  

Komputer LPG pokazuje obroty zaniżone o polowe... help

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Więc tak...
Coś mi się autko muliło, troche nie równo na gazie pracował więc stwierdziłem że zrobie mu adaptacje gazu
Podpialem laptopa, programik, kabelek, i jazda...

Wszystko super poza tym, że chyba mi źle odczytuje obroty sterownik gazu... na wolnych jakieś 450...
Jak na mój gust to centralnie o połowe mniej wyświetla...
No i przez to przy jakichś 3tys mi przełacza na gaz

Poniewaz mam przekombinowane zegary i nie pokazuja napewno dokladnie obrotów nie jestem pewien mojej teorii, jest to tylko na słuch wszystko...

Dlatego powiedzcie: Jest szansa żeby przy 450 obrotach auto wogóle pracowało i to równiutko bez porblemów ??
Jesli nie: Gdzie szukać usterki złego odczytu obrotów ?
Jeśli tak: Ma ktoś licznik tanio do sprzedania ?


[ wiadomość edytowana przez: polityk dnia 2007-09-08 16:24:41 ]
  
 
450RPM równo? - nie prawda jak sądze....
przy 600 zaczyna szarpać
  
 
no właśnie równo 450....
czasem między 600 a 450 ale ustala się szybko na 450 idealnie...
Czyli wynika z tego że 1200-900 co byloby realnym wynikiem..
Zachowanie jakby sterownik "dzielił" obroty na pół :/
To samo na PB i na LPG sterownik widzi "polowe" obrotów :/
  
 
moze jednak ktoś chociaż jakiś zalążek teorii wysnuje... ? cokolwiek od czego można by zacząć...
komputer LPG BIngoS
  
 
może tam popytaj... http://motonews.pl/forum/?op=fvf&f=38
  
 
Cytat:
2007-09-10 13:44:52, polityk pisze:
moze jednak ktoś chociaż jakiś zalążek teorii wysnuje... ? cokolwiek od czego można by zacząć... komputer LPG BIngoS



Bardzo prosta sprawa.....
Wystarczy w programie wejść w zakładkę konfiguracja i tam w połowie ekranu masz TYP UKŁADU ZAPŁONOWEGO.
Wybierasz 2 CYLINDRY 1 CEWKA i powinno wszystko być w porządku.
Jak coś to pytaj ....
  
 
2 cylindry 1 cewka ??
yyy....
że jedna cewka to wiem, ale 2 cylindry ? nie 4 ?
  
 
No tak
Czemu sie dziwisz?
Escort (ten) na 1 cewke i 2 cylindry

1 cewke i 2 cylindry i dodatkowo 1 cewke i 2 cylindry

  
 
Okej... nie bardzo to rozumiem dlatego się dziwie...
Mógłby mi to ktoś jakos po ludzku wytłumaczyć ??

czemu jedna cewka i 2 cylindry jesli cylindrów jest 4 w silniku ??
Jeśli piszesz że "1 cewke i 2 cylindry i dodatkowo 1 cewke i 2 cylindry" to nie można napisać 2 cewki i 4 cylindry ?
Gdzie jest różnica ?
  
 
Cytat:
2007-09-10 21:10:34, polityk pisze:
Okej... nie bardzo to rozumiem dlatego się dziwie... Mógłby mi to ktoś jakos po ludzku wytłumaczyć ?? czemu jedna cewka i 2 cylindry jesli cylindrów jest 4 w silniku ?? Jeśli piszesz że "1 cewke i 2 cylindry i dodatkowo 1 cewke i 2 cylindry" to nie można napisać 2 cewki i 4 cylindry ? Gdzie jest różnica ?



Każdy prawie escort ma 2 cewki tyle że w jednej obudowie.
W rs-ie są dwie osobne cewki...
więc jeżeli w jednej całości są 2 cewki to jedna z nich obsługuje cylindry 1-4 a druga 2-3
i stąd wniosek że 1 cewka na 2 cylindry(pierwsza na 1-4, druga na 2-3)
Mam nadzieje że zrozumiale napisałem
  
 
aha, tylko nie rozumiem czemu jedna cewka 2 cylindry a nie 2 cewki 4 cylindry, nevermind, pokombinuje z ustawieniami thx za pomoc pozdrawiam
  
 
a to dlatego ze mierzy sie obroty na podstawie ilosci zaplonow
Przy 1 cewce rozdzielaczu i 4 garach sprawa jest logiczna.
wyobraz sobie ze masz 2 silniki malacza zlozone w jedna kupe