Potrzebuje cewke zapłonowa do rs-a

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak w temacie po sprawdzaniu kompresji w silniku zauważyłem że cewka ta bardziej po lewej stronie jest walnięta w miejscu gdzie podpina się wiązke wylewa się taka jakby żywica... Nie mam pojęcia skąd się to bierze... chodzi mi na 2 albo 3 gary. Na benzynie to na jałowym tak skaczą obroty że aż gaśnie a na gazie obroty są w miare równe ale czuć że chodzi na 2-3 garki. Pytanie gdzie moge najtaniej dostać cewke zapłonową?może slawas ma? Czy może się coś popsuć z silnikiem gdy jedna cekwa jest walnięta?bo szybciej niż w poniedziałek tej cewki nie bede chyba mial... na gazie do 2000 obr zaczęły się strzały a na benzynie strasznie go muli dopiero powyżej 2000obr sie wkręca:/ a cewka wydatek nie mały
  
 
Podejdzie od cienkiego albo malacza - oby podwojna byla.
Przerobic tylko trzeba wtyczke od zasilania.
  
 
Cytat:
2007-09-08 18:24:30, lobo-essi pisze:
(...) może slawas ma? (...)



to sie chyba Slawasa powineines pytac a nie nas...

pozatym kup sobie jakas uzywke, abo podepnij od zeteka cewke 4in1, jest na forum fotorelacja, ja tak jezdze odkad mam rsa, jezdzi do tej pory...

-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------
  
 
to jak podejdzie od jakiegoś innego auta czy raczej radzilibyście dac oryginalna do rs-a? chyba że ta używka?
link
tylko nie wiem jakiej firmy..
  
 
140 zł za używkę to przegięcie. Nowa kosztuje 220.
  
 
też tak myśle że przeginają i podobno jeszcze nie z motorcrafta! Ma ktoś taką cewkę na sprzedaż? bo cos mi sie nie chce wierzyc żebym zamontował z cc i wszystko bedzie grało... a wiecie skąd sie ta żywica z tej walniętej cewki wydostaję?
  
 
wpiszw wyszukiwarce w ogłoszeniach "cewka" pamiętam że niedawno ktoś miał do sprzedania 2 cewki i kable do rsa więc mysle że jeszcze jest aktualne.

pozdrawiam sąsiada
  
 
ja po 100 zl / 2 szt sprzedawalem zawsze , tylko ze w tej chwili nie mam to nie poratuje.
  
 
W RS jest tak że przewody są od razu z cewką zapłonową? Wymieniając 4 przewody koszta będą jakie??
  
 
mam jeszcze takie pytanie czy jak rs chodzi na dwa garki to można nim troche pojezdzic i sie nic nie stanie czy bezwzględnie trzeba odstawic auto, wymienic cewke i dopiero wtedy ruszyc?
bo na tych dwóch garkach to strasznie słaby, rwie silnikiem i na jałowym obroty skacza że aż czasami zgaśnie a na gazie to dosyc czesto są strzaly:/
  
 
Cytat:
2007-09-09 21:14:54, lobo-essi pisze:
mam jeszcze takie pytanie czy jak rs chodzi na dwa garki to można nim troche pojezdzic i sie nic nie stanie czy bezwzględnie trzeba odstawic auto, wymienic cewke i dopiero wtedy ruszyc? bo na tych dwóch garkach to strasznie słaby, rwie silnikiem i na jałowym obroty skacza że aż czasami zgaśnie a na gazie to dosyc czesto są strzaly:/


dam ci prosty przykład..
Jeżli złamiesz jedną noge to czy można dalej chodzić???
niby można ale ze szkodą dla drugiej nogi bo można ją nadwyrężyć....----tak samo z silnikiem
ps kolega Cossi miał na sprzedaż(wystarczy poszukać)
  
 
Cytat:
2007-09-09 13:26:17, lobo-essi pisze:
też tak myśle że przeginają i podobno jeszcze nie z motorcrafta! Ma ktoś taką cewkę na sprzedaż? bo cos mi sie nie chce wierzyc żebym zamontował z cc i wszystko bedzie grało... a wiecie skąd sie ta żywica z tej walniętej cewki wydostaję?


Cewki do rs robi albo motorcraft albo bosch.
  
 
Wymieniłem cewke i cały czas na benzynie skjakały obroty i gasnął, kopcił mocno na czarno z rury. Chyba z 30minut nie mogłem dojść co jest grane, wkońcu zrobiłem reset kompa i rs odzyskał swoją moc i zaczął pracować tak jak powinien reset kompa załatwił problem po wymianie cewki!