C20LET = Turbo... to Silnik byl tylko w Opel Calibra i Vectra ma Serie 204 PS ma Normalny G-Katalizator, Tloki ma 86,00 mm , Jak chcesz go do Corsy wbudowac to jest bardzo cienszko , malo miejsca... Ten Silnik jest dobry jak dostaje zimne powiecze ale Uwaga ten Silnik sie bardzo szybko Psuje... Taki montaz nie wiem ile w Polsce kosztuje ale unas w Niemczech okolo 6000-7000 Euro jak umisz sam zrobic bo czensci som drogie... Przy tym silniku czeba wszystko wymienic zaczoncz od Hamulcow a konczysz przy Ruze wydechowej... Rula wydechowa musi byc 63mm bo inaczej masz Problem....
Tutaj zdjencia mojego LET w Corsie:
Opel Corsa A 2l 16 V Turbo
Bj. 1992
Motor: C20LET 330 PS (Koni)
http://www.corsacrew.de/138_3864.JPG
http://www.corsacrew.de/130_3052.JPG
http://www.corsacrew.de/index.jpg
Jak jakies Informacje poczebujesz to napisz chentnie pomoge
Jak chcecie zobaczyc z tej innen corsy od mojej zony to napisc to moge galerje zrobic i wstawic
Co do silnika X20XEV
to jest Silnik z nowszych Samochodow ma 136 PS ten Silnik ma 84mm Tloki i bym wolal na Rowerze jezdzic
Ten Silnik nazywa sie Eko- Teck bo jest troche oszczendnosciowy, te Silniki moajom D3 Katalizatory ale za to czymajom tylko okolo 180.000 -200.000 Kilometrow... Duzo Elektroniki w tym Silniku i Slabe Kopyto ma.... Kazdego co znam z opel Clubu to brubuje ten Silnik na C20XE pszebudowac ....
Sorry za Blendy ale jeszcze sioe Po Polsku ucze...
[ wiadomość edytowana przez: Turbo11 dnia 2007-09-23 22:15:50 ]