Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
rejser F&F Sympatyk Fiat Seicento Płock | 2007-09-14 20:10:22 no a co to za problem? wkrecasz zamiast normalnej dyszy wolnych obrotów elektrozawór i podlaczas kabel +
i jazda ogien na tłoki |
![]() CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2007-09-14 20:11:49 ja miałem taki seryjnie w FL'u dlatego go wymontowałem ![]() |
![]() neo203 Piekary Śląskie | 2007-09-14 21:47:38 Widac koledzy nie wiedza o co chodzi . Najlepeij kup calą instalke z elx bedzie najprosciej. |
![]() flapjck1 F&F Sympatyk mini urzut | 2007-09-14 21:56:52 ale moje pytanie po co to?? ja iwem czemu to niby ma sluzyc ale z tym to marchewek z wydechu juz nie bedzie raczej ![]() |
![]() egonn87 Fiat 126p Dąbrowa Górnicza | 2007-09-14 21:56:55 Ja mam coś takiego w samochodzie z 1984 roku ![]() |
![]() flapjck1 F&F Sympatyk mini urzut | 2007-09-14 22:00:33
to praktycznie tylko temu sluzy |
![]() zadi F&F Sympatyk 125p i 126p Kraków | 2007-09-14 22:14:59 czy można? pewnie że można, ale tak jak pisali najlepiej mieć instalke z eleganta, tak się z tym motać to nie wiem, mi by się nie chciało.
rejser a skąd ten kabelek "+" weźmiesz? jak dasz sam + to bedzie dysza cały czas otwarta i nic to nie da, tu potrzebny jest pomiar podciśnienia w kanale dolotowym, po to el mają w podstawce pod gaźnik króciec. pozdro 652 |
Demon126p Wrocław | 2007-09-14 22:59:14 |
![]() stefanax 126p Poznań | 2007-09-15 10:37:15 ja bym sie w moduły cut off nie bawił bo to nie ma sensu. jezeli budujesz silnik do rajdowania to taki moduł praktycznie staje sie bezużyteczny pomimo tego ze jest podłaczony. moduł cut off działa tylko przy hamowaniu silnikiem. zamyka on elektordysze przy wyzszych predkosciach obrotowych i otwiera przy niskich zeby silnik nie zgasł. ostatnio założyłem kawałek instalacji z tym modułem i nie podoba mi sie to ze jak hamuje silnikiem i chce dodac gazu zeby jechac dalej to potrafi sie skubaniec przydusić.
żeby jednak zamontowac taki moduł potrzebny jest cały układ zapłonowy z eleganta. dodatkowo przy gaźniku z eleganta jest "czujnik" otwarcie przepustnicy (mozna sie pobawić i zrobić to samemu w jakims innym gaźniku) ktory daje sygnał do cut-offa moim zdaniem gra nie warta świeczki, bo ciężko tu mowić o tym że to oszczędza paliwo... jak już to jakieś ułamkowe sprawy. moduł ten jest potrzebny w malcu z "katem" żeby nie spalone paliwo przy hamowaniu silnikiem nie leciało do tłumika i tam nie następowała detonacja, w wyniku czego dochodziło by do uszkodzenia kata... ja tam nie widze zeby cos to dawało, jezeli patrzec pod katem oszczedności w paliwo. tak że polecam odpuścić temat Pozdrawiam |
![]() Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2007-09-15 10:55:21 ja też te cos miałem w malcu z 83 roku, i jedyny jaki miałem z tego pożytek to ze co jakis czas mi sie dysze zapychała, a raczej tak nikt wiazki z eleganta nie miał wiec działało sobie to tak jak normalna |
Demon126p Wrocław | 2007-09-15 14:06:31 Odpuszczam temat ![]() Dzięki chłopaki za rozjasnienie sprawy ![]() Pozdrawiam |
![]() egonn87 Fiat 126p Dąbrowa Górnicza | 2007-09-15 15:53:26 Ja jeszcze dodam parę objawów w moim malcu, które "ponoc" mogą być związne z cut-offem. Otóz przy lekkim nawet wyhamowaniu silnikiem z czwórki trzeba potem zredukować na trójkę, ponieważ auto jest bardzo mułowate i nawet na trójce się dusi czasem. Poza tym, to chyba jest jednak pewna oszczędnośc paliwa z tego, co obserwuję ![]() ![]() ![]() |
![]() dr_krzysiek Fiat 126p Nakło | 2007-09-15 16:12:21 Odnoszę wrażenie, iż niektórzy mylą funkcję cut-off występującą w elx ze zwykłą elektrodyszą, która pojawiła się w fl. W elx występował jeszcze czujnik uchylenia przepustnicy:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/download.php?id=103439 |