Wlalem wode chlodnicza do zbiornika z woda od wspomagania:(

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
co moze sie teraz stac? dziac? narazie tak jezdze z dwa tygodnie i nic sie strasznego nie dzieje, chociaz kierownica mi lekko drga na boki tak jak bym sobie nia ruszal w lewo i prawo szybkimi i kruciutkimi ruchami (tez nie wiem czy to sie dzieje od momentu wlania wody czy od awsze tak bylo) i wydaje mi sie ze im zimniej na polu ty drgnia sa troszke wieksze.
przy okazji moze ktos napisze kto mial problem drgania kierownicy (bo moze drganie jest inna przyczyna niz tego ze wlalem tam wode chlodnicza) moze hamulce moze to wspomaganie?!! pozdro
  
 
A przed zimą to se wymień płyn wspomagania,bo nie pojeżdzisz.Chyba na wprost tylko
  
 
da sie samemu wymienic? latwo? jak to zrobic? ile tam plynu wlac i jakiego?
  
 
Nie wymieniałem,bo nie nalałem wody Ale każdy warsztat Ci to wymieni.A i z dostępnością płynów nie będzie problemów.Na przyszłość więcej uwagi!!!
  
 
raczej nie bedzie drogo ale i tak jak bedzie latwo i ktos opisze jak zrobic to zrobie samemu pozdro dzieki za rady. narazie poczekam az ktos napisze jak zrobic

[ wiadomość edytowana przez: OpawelQ dnia 2007-09-16 10:46:52 ]
  
 
Nie wiem jak jest w Lantrze , ale spróbuj podłaczyć jakis przewód pod powrót do zbiorniczka , jezlei na maglownicy jest jakis korek to tam sposc . Z wezykiem , zatkaj , wsadz do butelki odpal auto poruszaj kierą i zleci po kilku sekundach. Zgas silnik i nalej nowy, zatkaj przewody. Nie wiem jak jest w Lantrze wiec ci szczegołow nie podam to jest jakis sposob
  
 
Nie wiem jak jest w Lantrze , ale spróbuj podłaczyć jakis przewód pod powrót do zbiorniczka , jezlei na maglownicy jest jakis korek to tam sposc . Z wezykiem , zatkaj , wsadz do butelki odpal auto poruszaj kierą i zleci po kilku sekundach. Zgas silnik i nalej nowy, zatkaj przewody. Nie wiem jak jest w Lantrze wiec ci szczegołow nie podam to jest jakis sposob
  
 
Cytat:
2007-09-16 16:06:48, Badboyy pisze:
Nie wiem jak jest w Lantrze , ale spróbuj podłaczyć jakis przewód pod powrót do zbiorniczka , jezlei na maglownicy jest jakis korek to tam sposc . Z wezykiem , zatkaj , wsadz do butelki odpal auto poruszaj kierą i zleci po kilku sekundach. Zgas silnik i nalej nowy, zatkaj przewody. Nie wiem jak jest w Lantrze wiec ci szczegołow nie podam to jest jakis sposob


absolutnie nie odpalaj silnika bez płynu w układzie wspomagania!!! po takim zabiegu pompę możesz spokojnie wyrzucić na śmietnik, ona jest smarowana olejem, zniszczą się łopatki i korpus

trzeba rozłączyć węże przy korpusie przekładni kierowniczej i płyn wycieknie, pompę w tym czasie można obracać ręką (wcześniej zdjąć pasek) żeby z pompy płyn lepiej spłynął, jeśli dysponujesz kompresorem to można przedmuchać węże ciśnieniem które wydmucha stary olej (w tym czasie trzeba poruszac kierownicą) zmontować, napełnić płynem i odpowietrzyć układ


[ wiadomość edytowana przez: Jarek_2 dnia 2007-09-16 21:55:02 ]
  
 
przy kurpusie przekladni kirowniczej to chyba gdzies na dole. to raczej trzeba by bylo kanal miec a ja nie mam i rraczej skoncze u mechanika.
  
 
sama wymiana to prosta sprawa, ale dla łatwego dostępu kanał jest potrzebny, w ostateczność jakiś podnośnik albo wjechać kołami na coś żeby wsunąć się pod auto

oczywiście do zalania czerwony dexron
  
 
spoczko. a ile litrow tego dexronu mam kupic? i jak bym sam wymienial to jest potrzebne dokladne wyczyszczenie tych miejsc z plynu chlodniczego np cisnieniem wydmuchac czy nie trzeba tego robic i wystarczy tylko spuscic plyn? bo jak trzeba to juz se sam nei poradze i bede musial do mechanika. i jak by co to prosil bym o dokladne opisanie tego ktora ruke odkrecic jak spuscic jak odpowietrzyc boktos pisal ze trzeba to zrobic itd.