Zobaczcie to... Jakieś wczesne, niespełnione prototypy??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
W poszukiwaniu informacji o modelach na moją prezentację natknołem się na stronę www.autovaz.tlt.ru/authors. A na niej takie oto modele z wczesnych lat siedemdzięsiątych, a więc okres początków działalności Avtovaza. A oto te samochody, dodam tylko, że chyba jeszcze małolitrażowe, wszystkie z silnikiem o pojemności 0,9 litra:
Vaz-11013:

Vaz-11011:

Vaz-11010:

I pytanie: czy Wy kiedyś widzieliście te samochody jako łady (oczywiście nie na żywo tylko w internecie)? Bo seryjne to chyba nie były? Tak więc jakieś niespełnione prototypy? A poza tym czy to jeden z samochodów spokrewnionych z fiatem? Ja przypuszczam, że tak, bo podobnie wyglądał fiat bodajże o nazwie 127, no i oczywiście trochę pokrewieństwa ze 124 od którego pochozi 2101.

A poza tym przy okazji. Co do mojej stronki, robota ma się dobrze, myślę, że skończenie powinno być kwestią kilku dni + tłumaczenie ostatnich tekstów.


[ wiadomość edytowana przez: mily_byd dnia 2003-06-26 16:01:42 ]
  
 
Pierwszy raz coś takiego widze 11010 ma chyba drzwi od niwki, albo mi się tylko wydaje
  
 
hmmm... może i dobrze że to niespełnione prototypy... nijak sięto ma do tego co urzytkujemy...
  
 
Cytat:
2003-06-26 18:22:54, Góral pisze:
hmmm... może i dobrze że to niespełnione prototypy... nijak sięto ma do tego co urzytkujemy...


A współcześnie łada odwaliła i odwala nadal kolejne prototypy, które też prawdopodobnie okażą się niespełnionymi.
  
 
taa, to pierwsze od dolu to faktycznie jaby mialo nieco przeklepane drzwi od nivki... moze chcieli, zeby bylo taniej....Przednie migacze tez ma dzwinie znajome.

a ten pierszy od gory to cosik mi przypomina polo I...
wlasciwie, jak przymkne oczy to jakbym stara polowke widzial...

moze kombinowali cos mniejszego od zygulaka????

a pamietacie polskie prototypy??? Ogar, syrena sport, 110, wars czy beskid... Jak patrze na ten ostatni, to az mnie telepie, ze nie wszedl do produkcji. Ciekawym czym insprowali sie zabojady, projektujac twingo....
  
 
To pierwsze zauważcie że ma środkowy słupek jak w samarze 3d.
Środkowe,hmmmm
Ostatnie to rzeczywiscie jak Niva,oprócz drzwi,nawet tylna boczna szyba podobna.
Pzdr grzesiek
  
 
Autka som mniam , ostatni troszq traca angielskim stylem z lat wuasnie 70tych. Szkoda ze nie mozna ich kupic ale zawsze chc popatrzec.
  
 
Rzeczywiście jeden to wykapane wczesne Polo ew. Golf I, a ostatni to Niwka w stadium wczesnego płodu. Co do pozostałego - to może dobrze że nie wszedł do produkcji - przypomina mi prototyp Trabanta w wersji wojskowej.
Andrzej
  
 
NA PIERWSZEJ FOTCE PRZÓD PRZYPOMINA WW( JETTA ,POLO, PASSAT )
  
 
W sumie też myślałem, że vw. Tylko Jetta raczej odpada, bo to był sedan (na bazie najpierw Golfa 1, potem 2). Pasek lat 80-88 też raczej odpada, bo miał bardziej ściętą dupę. Jak już, to dla mnie jest podobny do Sciorrco, Golf 1, no a Polo (generacja produkowana do roku 80) to w sumie racja. Pozdrówka.
  
 
Miły, zawsze ty wyszukujesz błędy, teraz kolej na mnie

Cytat:
NA PIERWSZEJ FOTCE PRZÓD PRZYPOMINA WW( JETTA ,POLO, PASSAT )



więc nie ma znaczenia, czy to sedan, czy nie
  
 
A ten maluch na samym dole to wygląda jak pierwowzór OKI
w ogóle to zauważyłem ze u nas w klubie żadnej OKI nie ma - może kiedyś znajdzie się jakaś zbłakana dusza z takim modelem Łady
  
 
A poza tym troszkę odbiegnę od tematu: co się stało z jedyną w klubie Niwą Landolą. Pytam bo wśród aut członków LKP jej nie widzę a w galerii wciąż jest?
Andrzej
  
 
Jeszcze Cie nie było w klubie jak była poprzednia, odrębna, wielgaśna(grubo ponad 200 sztuk) lista na stronie klubowej Potem połączylismy stronkę z forum pod tym względem no i trzeba było się od nowa zapisać
  
 
Ja bym się raczej skłaniał do tego, że to jak napisaliście Polo to po prostu prototyp Samary!
Nie wiem jak jest z wielkością tego auta, ale kształt przedniej szyby, linia błotników, drzwi, słupek, kształt okna bocznego z charakterystycznym ścięciem - to pasuje!
Projektowanie Samary rozpoczęto już w latach 70-tych. Wszystko jeszcze było płynne. Może to pierwsza wizja tego samochodu. Auto wyglada na przednionapędowe.
Pozdrawiam, Krajniik.
  
 
Kondrad, co do Oki, to nie wiem czemu jest ona pod szyldem łady. Chyba tylko zwyczajowo. Bo od samego początku produkcją zajmował się kamaz. A zwyczajowa przynależność do łady, nie wiem może dlatego, żeby nie psuć opinii o niezniszczalnych wręcz ciężarówkach Kamaza. Nie musiałoby to wcale z góry jakiejś tam złej opinii o Oce, ale z reguły jak ktoś zajmuje się jednocześnie więcej jak jedną specjalnością, to jest uznawany za patracza we wszystkich. Więc może z tego powodu Kamaz nie firmuje Oki swoją nazwą? Nie wiem czemu się to przyjeło, tak tylko gdybam.
A to maleństwo jak mówisz faktycznie mogłoby wyglądać na poprzednika Oki.
Krajnik, możesz mieć racje, bo faktycznie nad projektem Samary 2108 zaczęto pracować w latach siedemdziesiątych. I w dodatku było to przy współpracy Porsche, a ten prototyp faktycznie trochę pasuje.
  
 
Oka była produkowana przez 3 fabryki: WAZ, KAMAZ i SEAZ (Sierpuchowskij Awtomobilnyj Zawod). Z biegiem lat WAZ wycofał się z produkcji Oki, choć nie do końca - na zamówienie powstaje Oka Electric z napędem elektrycznym. Ponadto fabryka SEAZ należy obecnie w 100% do koncernu AWTOWAZ. Oke zaprojektowali konstuktorzy z Togliatti.
Pozdrawiam, Krajnik.
  
 
Kurde, Krajnik zaczynasz doganiać mnie swoją wiedzą na temat ład. Najpierw oznaczenie silników (temat na Autoadzie), tera poprawiłeś mnie przy Oce. Chyba będę miał konkurencję w tym "fachu".
  
 
Kurde Mily , skromny to ty nie jesteś.Pozdrowionka
  
 
Jeżeli chodzi o skromność, to zależy od sytuaji kiedy jestem a kiedy nie. Tutaj nie jestem, bo z resztą często jeżeli ktoś pytał właśnie o te sprawy, to ktoś inny wskazywał na mnie, żebym to ja wszystko wyjaśnił. Ale też zapewniam, że nie wiem jeszcze wszystkiego na temat tych oznaczeń