Ocena zestawienia+pytanie o pierscien

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam
skladam silnik na 385 przefazowany 8', glowica 2,7 w dol na miedzianej uszczelce, zawory ssace od fiata ducato 37mm, czyli wieksze o 4mm, wywazony uklad korbowy, kolo zamachowe 3.2kg, cala obrobka glowicy, dolot + "strumienica dolotowa wlasnej roboty", nanoplex, pustak, gaznik 120:190:f74 bedzie sie cos lepiej odpychal czy konfiguracja lipna jak na miasto? jutro ide go skrecac do konca i proba, tak ze jeszcze cos moge zmienic w konfigu xD

ps. wiem ze kazdy maluch jest inny, ale waszym zdaniem przy glowicy w sumie z uszczelka 3.2mm w dol, spotkaja mi sie zawory z baniakami, biorac pod uwage ze ssaki sa z deka wieksze? i co lepsze w razie "w" rzebic w tloku lezki, czy dac podkladki pod cylindry?

ps.2 mozna dokupic jeden pierscien, bo wczoraj przez swoja glupote pekł mi srodkowy sztuka nowka, jak trzeba to kupie komplet, ale nie orientuje sie czy mozna 1 sztuke?
pozdrawiam
  
 
raczej komplet na sztuki nie sprzedaja
  
 
troszke to dziwne bo robisz silnik na miasto i wsadzasz zawory jak do wysokoobrotowej wyscigowki. po co?
  
 
szczerze... to nie mialem ku temu konkretnych przesłanek, chcialem najpierw wsadzic od cc, ale uznalem ze jak robic to robic i wrzucilem te z ducato, momentami wyadaje mis ei tez ze to za bardzo ale mam nadzieje ze nie bedzie to problem przy takiej konfiguracji, pozatym w razie czego to moge odstapic te glowice komus chetnemu, mysle ze kupiec by sie znalazl, a zrobilem to jak cala reszte czyli "robota dla roboty xD" nie jestem tjuningowcem co kreci baki pod imprezam tylko skladam sobie drugie auto tak dla wlasnej przyjemnosci, ale co że beda za duuzzue
  
 
wieksze zawory wsadza sie przee wszystkim dla polepszenia napelniania komory przy wysokich obrotach. ja jakbym silnik na miasto skadal skladalbym raczej dolnoobrotowke na seryjnych zaworach
  
 
wiesz co masz racje, dokladnie tak samo mysle i mam wrazenie ze mnie poprostu ponioslo, ale mam nadzieje ze to nie bedzie przeszkadzalo, sluchaj mam pytanie jutro ide skladac to sie przekonam czy mi sie nie bedzie spotykac zawor z tlokiem, ale... ile powinno byc racjonalnie luzu pomiedzy tlokiem a zaworem na zimnym silniku, tak zebym sie nie zdziwil jak sie zagrzeje, i jak obstawiasz przy glowce 3.2mm w dol, spotka mi sie zawor z tlokiem, a jesli co lepiej rzezbic tloki czy podniesc cylindry?
  
 
najprosciej sprawdz to po prostu plastelina, zobaczysz jaki slad ci sie odbija, ale mysle ze przy takim talezu raczej bedzie trzeba troche podfrezowac
  
 
tez NIESTETY tak mi sie wydaje, jest ten problem ze dol mam poskladany i teraz jechac w denku tloka za pomoca zrobionehgo freza ze starego zaworu to troche sobie "nasmiece " w silniku, chyba ze wyciagne cylindry skrece je szpilkami z glowica i wtedy frez ze starego zaworu i jechane xD, ale musze jeszcze wytrzasnac zawor 37mm zeby z niego zrobic frez, a nie bardzo mi sie usmiecha kupic nowy zawor i go pocharatac, bo szlifierka i kamien nie bardzo mi sie podoba takie rozwiazanie a innych sposobow juz nie znam, dlatego nie wiem czy nie podniose troszke calych cylindrow na podkladkach, ile musi byc luzu miedzy zaworem a tlokiem 0,5mm nie bedzie za malo?

p.s widze w twoim profilu ze masz taka strumienice jak ja xdniemalze identyczna z tym ze ja lej mam wytoczony z aluminium, jak myslisz daje ci cos czy tylko satysfakcje ze ja masz?

[ wiadomość edytowana przez: uniteknet dnia 2007-09-16 16:50:32 ]
  
 
jeżeli wałek przestawiłeś o 8 stopni to nie wiem jaki to ma wpływ na spotkanie sie zaworu z tłokiem, najlepiej to poprostu sprawdz. ja mam na dużych zaworach wolnoobrotowy silnik i jakoś mu z tym dobrze
  
 
juz jej nie mam bo nie mam malucha strumienica byla produkcji Krauzera i dala naprawde duzo, szczegolnie gora.
co do frezowania to ja to robilem na zlozonym dole gdyz tylko w ten sposob zrobisz to w miare dokladnie. zaklejasz tylko naokolo tloki na laczeniu z cylindrami tasma a potem kompresorem przedmuchujesz.
  
 
a myslalem ze opis profilu bmw = bardzo maly woz, a 318 ze na tory i taki maly walek xD, no nic sprobouje jutro najwyzej zrobie jak piszesz, zakleje tasma i jechane, ale mam nadzieje ze nie bede musial, ale panowie dalej sie nie dowiedzialem jaka powinna byc racjonalna przerwa bo sam fakt ze mi sie nie spotka z tlokiem to raz, ale jak sie zgrzeje zeby nie bylo: puk puk, kto tam?, zawor
  
 
tego ci nie powiem ja to robilem na czuja i bylo ok nie zaszkodzi zrobic 1mm luzu
  
 
Cytat:
2007-09-16 16:48:05, uniteknet pisze:
tez NIESTETY tak mi sie wydaje, jest ten problem ze dol mam poskladany i teraz jechac w denku tloka za pomoca zrobionehgo freza ze starego zaworu to troche sobie "nasmiece " w silniku, chyba ze wyciagne cylindry skrece je szpilkami z glowica i wtedy frez ze starego zaworu i jechane xD, ale musze jeszcze wytrzasnac zawor 37mm zeby z niego zrobic frez, a nie bardzo mi sie usmiecha kupic nowy zawor i go pocharatac, bo szlifierka i kamien nie bardzo mi sie podoba takie rozwiazanie a innych sposobow juz nie znam, dlatego nie wiem czy nie podniose troszke calych cylindrow na podkladkach, ile musi byc luzu miedzy zaworem a tlokiem 0,5mm nie bedzie za malo? p.s widze w twoim profilu ze masz taka strumienice jak ja xdniemalze identyczna z tym ze ja lej mam wytoczony z aluminium, jak myslisz daje ci cos czy tylko satysfakcje ze ja masz? [ wiadomość edytowana przez: uniteknet dnia 2007-09-16 16:50:32 ]



idz do tokarza zeby Ci wytoczyl cos na wzor zawory ssacego, i potem sobie go odpowiednio ponacinasz i masz frez...

pokaz foty z skladania silnika
  
 
w sumie co racja to racja z tym tokarzem, a wiesz ze to nie glupi pomysl z tymi fotkami, pewnie jutro do monster garage wezme aparat, bedzie pamiatka
  
 
Cytat:
2007-09-16 18:03:00, uniteknet pisze:
w sumie co racja to racja z tym tokarzem, a wiesz ze to nie glupi pomysl z tymi fotkami, pewnie jutro do monster garage wezme aparat, bedzie pamiatka



ok , a co ja Ci moge poradzic- to zrob sobie ta probe z plasteliną bedziesz mial pewnosc a glowice opchnij bo faktycznie troche za duze zawory.... zrob nową powieksz kanaly ladnie wszystko spoleruj zrob zawory na 3 katy i bedzie malina
  
 
pokaż fotke tej głowicy może bym ją kupił od Ciebie
  
 
ilez nowy zawor kosztuje? tyle ze musisz miec 2 najlepiej, ja to robilem z zestawu wydech + cc. najpierw mniejszym wydechem potem tylk poszerzalem na wymiar. jak ci tokarz bedzie toczyl takie cos to sobie prowadnice zjebiesz w glowicy, poza tym lepiej by bylo zebys mal jakas stara glowice do robienia tego, a jak bedziesz mial stara to bedziesz mial i zawoy
  
 
karcio, poki co nikt tu nie mowil konkretnie o sprzedazy, pozatym jak sie zdecyduje ja sprzedac to tylko w momencie jak dojde do wniosku ze dla mnie sa za duze ssaki, ile jak za nia wezme?, zawory 33zl robocizna+inne koszta 100, tak ze 130 dalem za cala obrobke z planowaniem, no i to co ja w niej dlubalem. Narazie z nia powalcze, zobaczymy jutro, dzieki 3zeR_MDS za dobre rady, napewno mi sie przydadza, co i jak z tego wyjdzie zobaczymy moze jutro jak sie tylko wyrobie, bo nie mam zamiaru nic robic na szybcika zeby tylko odpalic, jak odpale to dobrze, jak nie zdaze to tez dobrze tylko ze mniej xD
  
 
przede wszystkim rob to spokojnie i dokladnie, z pospiechu nic dobrego jeszcze nie wyszlo. zycze powodzenia i napisz czy sie udalo
  
 
Witam
Będzie można zobaczyć tego potworka?

jak się czyta takie posty, to...chyba kupie z powrotem malucha