| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
piacho senio lublin | 2007-09-23 00:13:31 wiem że pare osób z tego forum ma co nieco pojęcia o tym temacie
prosiłbym o pomoc ( może dokumentacja zdjęciowa?) z góry dzięki i pozdrawiam |
piacho senio lublin | 2007-09-24 22:34:49 czyżbym był pierwszy w takiej modyfikacji?
niemożliwe??? |
Pabelo LOB MEMBER Omega A 24v Gliwice | 2007-09-24 22:46:42 chlopie googel Twoim przyjacielem
a i szukajka na forum nie powinna byc Ci obca zanim zalozysz taki temat |
PiotrS LOB WETERAN ![]() LO016 Gdańsk | 2007-09-24 23:18:33
Ano niemożliwe w polsce są co najmniej dwie b i kilka monz oraz chyba jeden rekord z c30se. Ogólnie rzeźba, jak zwykle w takich przeróbkach. Jak masz trochę smykałki to dasz radę.Kup skrzynie R28 od A (może być r25 da radę) , będzie łatwiej. Nawet jak nie masz maszyn, ale jeśli kumasz to i owo to dasz radę. Jeśli masz ochotę na R6 bo chcesz R6 i tylko dlatego, to warto. Ale jeśli chcesz mieć lepsze auto/osiągi/skręcanie ("bez turbo") to nie za bardzo. Silnik cięższy/dłuższy bardzie wystaje do przodu, problemy. (ja po włożeniu silnika cięższego o kilka kg odczułem zmianę w prowadzeniu a to tylko kilka kg, poznałem co to jest wynoszenie przodem auta w zakręcie). Co innego gdy te R6 jest jedno z c40se lub c36get lub c36ne to ma sens bo niedogodność typu, mało mocy, idą w dal, będzie szybkie na prostej to się dogoni . No chyba, że chcesz wybebeszać, z omy b jest co wyjąć, jest sporo niepotrzebnych rzeczy.
Ogólnie szukaj gości, Szefer tu na forum lub Bc30se wyrzucony z forum, obaj zrobili. Szefera auto zapina (bi turbo wybebeszone) ale on nim jeździ a nie je robił. Bc30se (uwielbia R6) sam zrobił ale auto wolne jest. Ja wolę opcję Szefera. Jeżli pytasz, bo pytasz i myślisz a może se zrobię, to nie tu. (nie znamy Cię),to wtedy idź gdzie indziej pomarzyć. [ wiadomość edytowana przez: PiotrS dnia 2007-09-24 23:20:13 ] |