| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
RedRider FSO 125 Combi Kalisz | 2003-06-27 12:06:07 Kochani, niedługo bede miał robioną kapitalke silnika, bo zaczynają mi grać panewy na korbowodach. Przy okazji pomyślałem o odciążeniu koła zamachowego. O ile można mu ująć gramów, jeśli można wogóle i czy nie bedzie to wpływać niszcząco na silnik. |
Chopper F&F Wolny Słuchacz :) VW Passat Combi Krakow | 2003-06-27 13:28:09 ja mam odciazone o 5 mm. Spokojnie mozna do 8mm. jak juz robisz kolo pomysl odrazu o glowicy. Glowice tak miedzy 1-2 mm splanuj |
Koniu F&F Sympatyk CRX Kraków | 2003-06-27 16:20:40
Chopper Co do odciążania koła zamchowego to też chciałbym sie dowiedziec, co i jak bo bede składał dość mocny silnik 1500. Jeśli tu nie uzsykam odpowiedzi spytam sie Kazmierczaka, moze cos poradzi i napisze na forum pzdr |
Rino125p F&F Sympatyk Kraków | 2003-06-27 23:57:30 moze to troche amatorskie pytanie ale co daje odciazenie koła oprucz zmniejszenia bezwladnosci? |
schwepes F&F Sympatyk zezłomowałem Kraków | 2003-06-28 00:00:36 chyba nic... tylko ta mniejsza bezwładność wpływa na przyspieszenie... |
Chopper F&F Wolny Słuchacz :) VW Passat Combi Krakow | 2003-06-28 19:10:45 jezzu rzeczywiscie on ma kanta |
schwepes F&F Sympatyk zezłomowałem Kraków | 2003-06-29 15:29:37 dane wg Szczecińskiego:
zmniejszenie masowego momentu bezwładności o 44% daje wzrost przyspieszeń na 1. biegu - 12%, na 2. - 8%, na 3. - 6%, na 4. - 3%... dane dla 126p |