Montowanie radia wg Alexii :P

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
wiec tak, w autku mam kostke tego typu (sorry za jakosc, ale aparat ostrosci nie mogl ustawic )


natomiast w moim radiu powinna byc kostka taka:


co zrobic, zebym mogla wreszice radyjka posluchac? xD
  
 
umowic sie na kawe
  
 
haha dobra, jesli mi pomozesz z tym radiem xD
  
 
radio to pikus
  
 
kupić przejściówke z radia fordowskiego na uniwersalne.
Najlepiej pokaż radio w sklepie. Koszt 12 żuli
  
 
Cytat:
2007-09-25 15:07:59, Kleszczak pisze:
kupić przejściówke z radia fordowskiego na uniwersalne. Najlepiej pokaż radio w sklepie. Koszt 12 żuli



Oj tam, Kleszczak. Nie będzie przecież dziewczyna dźwigać radia do sklepu.

Alexia, lepiej wyjdziesz na tej kawie z kainkiem, bo chłopak wszystkim się zajmie
  
 
Cytat:
2007-09-25 15:07:59, Kleszczak pisze:
kupić przejściówke z radia fordowskiego na uniwersalne.


Raczej NIE.
- pierwsze zdjęcie = kostka w samochodzie to złącze ISO
- drugie zdjęcie = kostka przy radiu to NIE ford.
Radio ma nietypową kostkę (jakiejś konkretnej marki). Najlepiej byłoby przerobić kostkę przy radiu lub ustalic od jakiego radia ta kostka.
Opis złącz do radia na stronie:

Studio 24

pozdrawiam
Arturek
P.S. Zapytaj sprzedawcę / darczyńcę z jakiego auta to radio




[ wiadomość edytowana przez: Arturek dnia 2007-09-25 16:13:17 ]
  
 
Ja bym obciął kable od tych kostek ( oprócz tej jednej pomarańczowej bo w niej jest zasilanie itd. i z tej czarnej kable są od głośników, więc tylko dokupić tą wtyczkę czarną ( czy jak to nazwać ) więc lutownica no i 15-20 min roboty i radio z wejściem ISO będzie grać no i może kainek się przyda


[ wiadomość edytowana przez: MacFly dnia 2007-09-25 16:28:14 ]
  
 
boze zagmatwane to wszystko i tak sama se tego nie zrobie, wiec licze na wasza pomoc OSOBISTA heheh :>
  
 
Siakaś dziwna ta wtyczka w tym radiu)
Postaraj się zrobić wyraźniejsze zdjęcie wtyczki z radia, bo pomimo dziwnej wtyczki to same kolory kabli wydają mi się że są według normy.

Wtedy od głośników byłoby:
fioletowe -prawy tył
szare - prawy przód
zielony - lewy tył
białe - lewy przód
Z paskiem minusy

czerwony - zasilanie
żółty - podtrzymanie
czarny - masa

A złączka w aucie:

Jadąc od lewej strony (przy położeniu wtyczki takim jak na zdjęciu):
- lewy tył
- lewy przód
- prawy przód
- prawy tył
Na dole "plusy" a na górze "minusy"

[ wiadomość edytowana przez: Shaq dnia 2007-09-25 22:29:14 ]
  
 
wg mnie to ta kostka z drugiego zdjecia to jest kostka do wpiecia w radio bo ma osłone na bezpiecznik radio to chyba jvc nie?, z drógiej strony kabli powinnas miec gniazdo kwadratowe na kostke tą co masz w aucie a raczej dwie brązową i czarną,


jezeli to jvc to chyba taką kostke potrzebujesz

http://www.allegro.pl/item248606508_kostka_jvc_ks_fx220_iso_f_vat_super_cena_.html

[ wiadomość edytowana przez: kiepas96 dnia 2007-09-25 23:55:04 ]
  
 
Po dokładniejszych oględzinach to to wygląda jakby to było gniazdo, które normalnie znajduje się w radiu, a do niego jest wsunięta wtyczka i to z niej wystają te kable.
Sprawdź czy tego się nie da rozłożyć jeszcze na dwie części
  
 
Może to pozostałości po kieszeni (radio kieszeniowe)? Różne kieszenie radia miały rózne złącza między radiem kieszeniowym, a kieszenią n aradio.
  
 
pomaranczowe-kostka ISO
a ta czarna to JVC,
ale powinny byc 2 kostki ISO
jedna od zasilania,a druga od glosnikow
i przy radiu JVC daja zawsze przejciowke z 2 kostek ISO na JVC
  
 
Jak się was czyta, to ręce opadają... Gniazdo od radia na przewodzie, radio kieszeniowe i inne "ciekawe teorie... Mądrych to aż miło posłuchać...
O tu:
Przejściówka
gotowa przejściówka. Z jednej strony wpina się kostkę z radia, a drugą w radio i pozamiatane. Montaż - około 30 sekund.





[ wiadomość edytowana przez: Blazey dnia 2007-09-28 20:47:04 ]
  
 
radio zamontowane, dziala, ale...
niestety jest jedno 'ale'. po odcieciu mu pradu traci pamiec, kabelki sa wszystkie prawidolowo podpiete i na wszystkich jest prad, wiec niby powinno wszystko dzialac. czy to moze byc wina radia?
  
 
nie ... to wina przejsciowki. Problem mozna rozwiazac mostkujac przewod czerwony z zoltym (wg specyfikacji ISO czerwony +12, zolty +12 dla podtrzymania pamieci) problem polega na tym ze na +12 zoltym musi byc caly czas zasilanie. Jednak jest to rozwazanie czysto teoretyczne, bo co producent to inne oznaczenia przewodow. Jezeli zmostkowanie zoltego z czerwonym nie pomoze to bedziesz musiala podlaczyc przewod zolty do zasilania bezpoosrednio z instalacji w obwod, w ktorym caly czas jest napiecie +12. (trzeba sobie wziac mierniczek i posprawdzac ) zwykle jednak na czerwonym jest +12 caly czas dlatego mostek powinien zadzialac. JEDNA WAZNA SPRAWA !!!! ZANIM ZACZNIESZ COS MOSTKOWAC POSPRAWDZAJ MIERNIKIEM ZEBYS NIE NAROBILA SOBIE KLOPOTOW !!!! tak profilaktycznie
  
 
Ja tam nie wiem ale do Warszawy zawitał Kainek. Może ma jednak nadzieję na tą kawę?
Ale najpierw musi rozwiązać sprawę radia.....
  
 
no ale najpierw musieliby sie umowic na kawe zeby omowic strategie instalacji radia, a pozniej na kolacje zeby uczcic sukces
  
 
A nie prościej było napisać: żółty - memory, czyli podtrzymanie pamięci. I na nim ma być PRZEZ CAŁY CZAS napięcie. A czerwony, to ACC - czyli załączanie po stacyjce. I cała filozofia będzie w tym przypadku polegać na zamianie miejscami tych dwóch przewodów. A co na nich występuje, to można sobie sprawdzić kawałkiem przewodu i żaróweczką. Przy takim podłączeniu będzie radio zależne od stacyjki - wyciągasz kluczyk, przestaje grać. Jak chcesz mieć radio niezależne, to idące z radia przewody czerwony i żółty podłączasz pod stałe zasilanie w aucie. NIE WOLNO MOSTKOWAĆ przewodu ze stałym zasilaniem i zasilaniem po stacyjce od strony auta! W ten sposób ominiesz stacyjkę i auto będzie cały czas zachowywało się jakby był przekręcony kluczyk w stacyjce. Tyle tylko, że całe zasilanie pójdzie wtedy przewodem zasilającym radio.