Nie wchodzi 3 i 4 [126p]...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Drodzy forumowicze doradźcie. Mianowicie po załozeniu krótszych sprezyn z tylu kola z takich: / zrobily mi sie tak: / . Od momentu w którym wyjechalem z garazu mam ogromne problemy z wrzuceniem 3 biegu. Zauwazylem natomiast ze latwiej jest wbic trojke jak wcisnie sie lewarek jak do wstecznego. Niestety wiąze sie to z czestym trafianiem w jedynke podczas jazdy W czym tkwi problem? Czy to wina lizaka?
Natomiast drugi problem zwiazany z tylnimi kolami to taki ze prawe kolo siadlo mi bardziej niz lewe i troche mnie ten widok wqwia. Help. Z gory dziekuje.
Pozdrawiam
  
 
Witam spróbuj pobawić się regulacją lewarka. Ja pamiętam że jak obniżyłem tył to też mi zaczeły biegi dziwnie chodzić i uwaga: "podniosło" mi się sprzęgło. Przypuszczam że po obniżeniu zmienia się jakoś położenie skrzyni ( kąt leżenia, czycholera wie co A odnośnie krzywego siedzenia tyłu. ja bym się przyjżał bałwankom ( czy równo obciołeś itp) Powodzenia!!
  
 
Zobacz łącznik czy jest ok, albo nie patrz nawet tylko wymień od razu...koszt mały a efekt od razu.........
  
 
DaymoN: zazdroszcze Ci! Też chciałbym mieć tyle pessos aby wszystko odrazu wymieniać. A nielepiej najpierw się mu przyjżeć a za kasę którą byś wydał na nowy podjechać na ARAL?
  
 
Dobre a łącznik może 5-6zł ale jak kto woli ty lubisz jeździć na 1 i 2 max ja wole na 3 i 4 również a nie tankuje na Aral tylko na Shell. Z mojej diagnozy potwierdzam konieczność wymiany łącznika bo ten problem miałem 3 tygodnie temu...więc radze a nie karze mu tak zrobić.....
  
 
ja mam ten sam problem co Kostek. Łącznik idealny poduszki idealne, co się dzieje ??
  
 
mi też nie wchodziły 3 i 4 (a czasem też 1 i 2) i była to wina źle naciągniętej linki sprzęgła... a to z kolei było powodem odkręcających się poduszek od skrzyni ...po dokręceniu i regulacji linki problemu nie ma..
  
 
Już wszystko jest OK - wymieniłem łacznik metalowo-gumowy "lizak" i skrzynia chodzi jak nówka. Bez problemu znalazły sie 3 i 4.
THNX