Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
mareczek4 espero gdynia | 2007-09-29 12:19:31 witam tylko krótkie pytanko ![]() jakie sa minusy poprzecznie zamocowanego reduktora. np spalanie , mozliwosc regulacji. kto wie ![]() ![]() |
![]() krzychu_ch Klubowy Weteran Octavia Sosnowiec | 2007-09-29 12:34:36 Poprzecznie tzn. jak ![]() W poprzek auta Ci zamontowali czy może poziomo ![]() Jakieś foto byś wkleił dla jasności sprawy ![]() |
![]() Adam4302 Klubowy Weteran ![]() Dacia Logan Katowice Wsch. Wąsk. | 2007-09-29 13:10:54
Chyba chodzi Ci o parownik, a nie reduktor. Podstawowe wady takiego umiejscowienia są takie: 1. Nie przejdziesz przeglądu technicznego bo parownik musi być umieszczony wzdłuż osi pojazdu. 2. Przy ostrym hamowaniu zachodzi niebezpieczeństwo że silnik zgaśnie, a to juz jest niebezpieczne. PS. Krzychu Cha znów chciał błysnąć ale mu nie wyszło... |
![]() MACHA Espero Będzin | 2007-09-29 14:18:58 KOLEDZY MAJĄ RACJĘ parownik musi być zainstalowany wzdłóż osi pojazdu co prawda nie widziałem jeszcze poprzecznie zamontowanego ale może już taki wymyślono prosty przykład: instalacja która ma np około 1 roku w zależnosci od eksploatacji użytkownika przsy skręcie auta w prawo są zauważalne zmiany obrotów na minus czyli ich spadek - to tylko przykład. Ma to związek z odkształceniem membrany znajdujacej siew parowniku kolejnym, minusem poprzecznego montażu jest to że podczas przyuspieszania istnieje mozliwość szarpania dławienia silnika itp - również związek z odkształceniem membrany. |
![]() Adam4302 Klubowy Weteran ![]() Dacia Logan Katowice Wsch. Wąsk. | 2007-09-29 14:35:00 To teraz doleję oliwy do ognia ![]() ![]() ![]() |
![]() kisztan Klubowy Weteran Ford Focus i jeszcze ... Łańcut | 2007-09-29 14:52:04
Do czasu.... |
![]() Adam4302 Klubowy Weteran ![]() Dacia Logan Katowice Wsch. Wąsk. | 2007-09-29 15:12:42 Wiem, ale co zrobić ![]() |
![]() adamus0 Multipla 1,9 JTD Łochów | 2007-09-29 19:49:50 Ja mam skośnie w rogu przy lampie ![]() |
![]() desperos Klubowy Weteran Volvo V70 II Lublin | 2007-09-29 19:54:32 u mnie do parownika jest dostep tylko z kanalu bo fachman umiescil go mniej wiecej przy kole pod akumulatorem,spowodowane to bylo pewnie tym,ze tam bylo kupe miejsca do takiego typu zabiegu ![]() ![]() [ wiadomość edytowana przez: desperos dnia 2007-09-29 19:59:13 ] |
![]() krzychu_ch Klubowy Weteran Octavia Sosnowiec | 2007-09-29 22:34:01
Wal się na ryj ![]() I pokaż mi gdzie ja napisałem coś o reduktorze ![]() |
![]() Adam4302 Klubowy Weteran ![]() Dacia Logan Katowice Wsch. Wąsk. | 2007-09-29 22:46:09
Ooo, jak milutko...
To po co zabierasz głos skoro Ci sie nie chce gadać na temat... [ wiadomość edytowana przez: Adam4302 dnia 2007-09-29 22:59:56 ] |
![]() JaRabbit Klubowy Weteran Toyota Corolla WF | 2007-09-29 23:10:04
To teraz ja się odezwę,jako były właściciel aranosa. Ten parownik ja zakładałem (nie dosłownie ![]() ![]() ![]() |
AsterixGal ESPERO było :( Mazda 626 jest | 2007-09-30 10:22:38
Coś w tym jest, ja także ma Lovato, zamontowany nieco na skoś i nigdy nie gaśnie. Po drugie na parowniku zrobiłem już 110tys. i parownik nadal żyje- ciekawe ile jeszcze. Następny też będzie Lovato. |
![]() bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2007-09-30 10:26:27
noo...uczysz sie Waść...uczysz ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ....a zmęczony póżnom porom ...Adam ...wykazał się "wrodzonym poczuciem humoru".... ![]() ![]() |
![]() misiekwwa Opel Miasto Stołeczne Warszawa | 2007-09-30 19:44:46
Do pierwszej lepszej zimy też tak miałem tyle ze po prawej stronie koło koła. jak przyszla zima ostra to mi auto gaslo, musialem zaslonic wlot powietrza i bylo git, teraz go przenioslem kolo aku |
![]() kylos Klubowy Weteran Audi A4/Opel Corsa C ... Katowice/Piekary Śląskie | 2007-09-30 23:46:02 Ja tez mam w poprzek i smiga ladnie nie robi to ani problemu w przyspieszaniu ani nie gasnie ani nic innego. ![]() |