Czy fotel kierowcy da się w ogóle wyjąć?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Przepraszam za głupie może pytanie, ale mam espero od niedawna. Chcę się dostać do przewodu od masy, który jest przykręcony gdzieś pod fotelem kierowcy. Ale... jeżdżę po prowadnicach w przód i w tył, trafiam na blokady i tyle. Długo się przyglądałem, ale nic nie wymyśliłem... Help!!
  
 
Espero to nie maluch. Fotel trzeba odkręcić, dwie śruby z przodu, dwie z tyłu. Większośc pod plastikowymi maskownicami.

-----------------
czasem tu zaglądam
  
 
...4x sruba 13"
  
 
śruby wewnętrzne nie są przykręcone do podłogi,tylko do tunelu.

4x sruba 13"- a co to znaczy
śruba 13 cali????????????????? to do czołgu chyba

to są śruby M8 ( pod klucz 13 ,albo 14-nie pamiętam dokładnie)
  
 
Cytat:
2007-10-12 18:30:48, JaRabbit pisze:
to są śruby M8 ( pod klucz 13 ,albo 14-nie pamiętam dokładnie)


pod klucz 13 Ostatnio walczyłem

-----------------
czasem tu zaglądam
  
 
Cytat:
2007-10-12 18:46:09, Adam4302 pisze:
pod klucz 13 Ostatnio walczyłem


nie da sie ukryc
  
 
Cytat:
2007-10-12 18:30:48, JaRabbit pisze:
śruby wewnętrzne nie są przykręcone do podłogi,tylko do tunelu. 4x sruba 13"- a co to znaczy śruba 13 cali????????????????? to do czołgu chyba to są śruby M8 ( pod klucz 13 ,albo 14-nie pamiętam dokładnie)



Troche przesadzasz kolego-espero to nie czołg -więc nietrudno się domyśleć że chodzi o kluczyk 13-Pozdrawiam
  
 
...ile mój mój tapicer mięsa narzucał jak miał fotel wykręcić... wszystkie gwinty pordzewiałe
  
 
U mnie gwinty śrub przednich są tak zardzewiałe, że prędzej by się łby ukręciły niż bym odkręcił prowadnice
W związku z tym że musiałem fotel wyciągnąć w celu pospawania reg. wysokości, poradziłem sobie w inny sposób, chociaż "mięsa" przy tym narzucałem sporo. Udało mi się odkręcić (chociaż, kiepsko z dostępem) śruby mocujące fotel do prowadnic. Po ich odkręceniu wychodzi sam fotel, a prowadnice zostają w szynach.
  
 
Ja większych problemów nie miałem... Za to w złomgunie mi cała szyba nie grzeje