Nagrzewnica do MK VII

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Chciałbym sie dowiedzieć jak można wyciągnąć nagrzewnice.Nie wiem czy muszę to zrobić ale przy włączonym ogrzewaniu przez około 10 minut od włączenia śmierdzi.Wydaje mi sie że nagrzewnica minimalnie przecieka i płyn śmierdzi. Jak ktoś może mi coś poradzić co to może być albo może ktoś ma fotorelacje z demontażu to z góry dziękuję.
  
 
Cytat:
2007-10-13 10:39:00, obartyl pisze:
Chciałbym sie dowiedzieć jak można wyciągnąć nagrzewnice.Nie wiem czy muszę to zrobić ale przy włączonym ogrzewaniu przez około 10 minut od włączenia śmierdzi.Wydaje mi sie że nagrzewnica minimalnie przecieka i płyn śmierdzi. Jak ktoś może mi coś poradzić co to może być albo może ktoś ma fotorelacje z demontażu to z góry dziękuję.



Nagrzewnice masz przy nogach pasażera po lewej stronie jak wlożysz tam głowę to zobaczysz 2 plastikowe rurki wygięte w stronę silnika. Tylko nie wiem czy w mk7 trzeba coś więcej demontować, normalnie nagrzewnica jest wsunitęta do plastikowej obudowy i przykręcona jedną śrubką.
  
 
Narazie odkręciłem dwa wkręty od jakiegoś plastiku i nagrzewnica sie rusza ale nie wiem co zrobić żeby ją wysunąć bo musze ją odciągnąć do tyłu tak żeby wejście i wyjście od komory silnika weszły do środka i wtedy mógłbym wysunąć ją w lewą stronę.Dzięki za informacje czekam na więcej.
  
 
Przejrzyj archiwum, procedura wyjęcia opisana co najmniej kilkukrotnie. Wyjecie nagrzewnicy nie jest takie proste, w zaleznosci od wprawy bedziesz potrzebowal od 4 do 8 godzin, albo nawet dluzej.
Powodzenia!
  
 
ja pamiętam że jak miałem zdemontowany kokpit to był łatwy dostęp być może musisz zdemontować kokpit a to już trochę godzin
  
 
Musisz zdemontować całą deskę rozdzielczą, dopiero po jej odciagnięciu będziesz mógł wyjąć nagrzewnice. Jest to ładnych kilka godzin roboty. Powodzenia.

Poszukaj było dokładnie opisane jak to zrobić.

Pozdrawiam.
  
 
Cytat:
2007-10-14 21:49:55, OskaRGD pisze:
Musisz zdemontować całą deskę rozdzielczą, dopiero po jej odciagnięciu będziesz mógł wyjąć nagrzewnice. Jest to ładnych kilka godzin roboty. Powodzenia. Poszukaj było dokładnie opisane jak to zrobić. Pozdrawiam.



popieram - bez demontażu kokpitu czyli całej deski na moje jest niemożliwością wyciągnięcie nagrzewnicy - nagrzewnica umocowana jest na dwóch rurkach wychodzących z komory silnika, i wchodzi w czarną skrznkę - dmuchawę.
Czyli najpierw deska, dmuchawa a na końcu nagrzewnica

Jest przy tym kupe roboty więc do dzieła