Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Hakka Poznań | 2007-10-27 21:31:43 Duś ich, duś. |
kox11 Olsztyn | 2007-10-27 23:21:11 stawiam na czujnik ciśnienia gazu (MAPSENSOR) |
![]() Perzan ST191L-DWMNKW Kraków | 2007-10-28 23:26:44
Oj, kolega nie doczytał ![]()
kox11:
MAPSensor to nie jest czujnik ciśnienia gazu. Nie rób proszę zamieszania, bo człowiek zasugeruje w warsztacie i mu to wymienią za chore pieniądze (o ile takie coś posiada w aucie). Mainfold Air Pressure Sensor - w skrócie MAP Sensor - dosłownie: czujnik ciśnienia powietrza w kolektorze ssącym, a po ludzku: czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym. Czujnik ten stosowany był/jest? zamiast przepływomierza lub jako dodatkowy czujnik oprócz przepływki. Pozdro. |
kox11 Olsztyn | 2007-10-29 09:12:07 no faktycznie nie doczytałem, ![]() a co do czujnika to u mnie oprócz podciśnienia mierzy także ciśnienie na listwie. a tak wygląda http://www.allegro.pl/item256660175_czujnik_cisnienia_omvl_dream_025_zlacze_do_013.html [ wiadomość edytowana przez: kox11 dnia 2007-10-29 09:12:31 ] |
Danek Audi 80 B4 2.0 + LPG Ostrołęka | 2007-10-29 09:50:25 Perzan napisał:
![]() W każdym razie MAP sensor i czujnik ciśnienia gazu to dwa różne czujniki, jak już trafnie Perzan zauważył. |
bizmak Koluszki | 2007-10-29 21:04:04 czyli obstawiacie ze padl ten czujnik cisnienia? a czy jest mozliwosc sprawdzenia czy jest uszkodzony bo jak dalej tak pojdzie to wymienie cala instalacje raz wymienili mi bezpiecznik z gniazdem i powiedzieli ze to jest napewno przyczyna za drugim cos od czujnika temperatu i tez powiedzieli ze jednak to bylo przyczynba zaplacilem za dwie czesci teraz wymienie kolejna i okaze sie ze to tez nie to co radzicie?
a w ostatnim czasie zaobserwowalem kiedy najczesciej sie przelacza i zreguly nastepuje to przy hamowaniu takim ze zatrzymuje sie auto i ruszam z jedynki i wtedy najczesciej przechodzi mi na paliwo |
![]() Perzan ST191L-DWMNKW Kraków | 2007-10-29 23:10:14
Miałem na myśli Danka i II gen ![]()
Nie znam III/IV generacji i ich części składowych więc nie polemizuję na temat mierzenia ciśnienia gazu przez czujnik jaki masz aczkolwiek znaczenie pojęcia MAP Sensor jest takie jak napisałem wcześniej. ![]() Pozdro. |
![]() adamus0 Multipla 1,9 JTD Łochów | 2007-10-31 21:28:19 |
bizmak Koluszki | 2007-11-01 09:01:42 ok dzieki filtry wymienialem jakies i teraz przejechalem jakies 6tys km a samo cisnienie tez w zakladzie mi regulowali ale bez efektow |
bizmak Koluszki | 2007-11-05 08:01:28 zauwazylem teraz gdy zrobilo sie zimniej ze rowniez obroty dopoki silnik nie zlapie max temperatu skacza od 500-1000 i przy max temp w przypadku gdy np wlacze dmuchawe czy te dwa przypadki moga byc ze soba powiazane |
bizmak Koluszki | 2007-11-06 21:20:19 przyczyny problemu znaleziene okazalo sie ze sterownik nie widzi obrotow i dlaczego przechodzi z gazu na benzyne
zmieniono polaczenie masy narazie jest ok ale jak problem znowu sie pojawi i to napisze |
decowp Wawa | 2009-12-21 17:47:08 witam.Ja mam podobnie z sekwencje. Zawsze w zime musialem czekac okolo 6-7 min zanim sie przelaczy na gaz.Teraz przelancza sie po 12-15min. Po paru minutach jazdy na gazie auto nagle samo przelancza mi na benzyne i lampka od gazu miga tak jak bym musial znuw poczekac na odpowiednia temp jak po pierwszym odpaleniu.Gdy sie zatrzymam i auto pochodzi minute to znuw po wrzuceniu wiekszych obrotow moge przelaczyc na gaz.Sutuacja sie powtarza po przejechaniu 1/2 km. Ponownie rozlancza i znuw abym mogl przelaczyc na gaz musze sie zatrzymac i poczekac. Co moze byc nie tak ????? |
![]() croma1 (S) Gas Tuner FORD FOCUS C-MAX, SA ... jastrzębie zdrój | 2009-12-23 14:42:21 Jak Ci przełączy to dotknij się reduktora i oceń jaką ma temp. jeśli jest cieply to możesz mieć problem z czujnikiem temp. reduktora ale jak jest zimny to z jego podgrzewaniem
|