MOJA WYŚCIGÓWKA :-)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Dzis postanowiłem zrobic auto zeby na benzynce jezdził bo niechciał a ja od kupna tylko na LPG jezdziłem i przeczysciłem gaznik i mnie ztkało zapierdala niesamowicie 0-100 km/h niecałe 13 sek. to lepiej niż regata 100KM bo regata nigdy ponizej 14 nie zeszłem a licznik pokazuje na 100% dobrze i moment i 140 na budziku odkreciłem korek od oleju zagladam a tam błysk jabky topiero był poskładany wszystko lśni a olej zółciutki chociaż to lotos mineralny zrobiłem nim juz 1000 KM i wzioł może setke oleju chyba zmienie olej na Castrol miałem wałek zmieniac ale ja sie do tego motoru nie dotykam takie osiagi pasuja mi terz musze v-max sprawdzić i na 400m miałem wcześnij fiaty i bujały sie do setki okolo 18 sek.
  
 
tez kiedys tak chodzil mi fiacik ale to minie , po 15tys km teraz to naprawa goni naprawe
  
 
Zobaczymy jak długo pojeździsz
Do jakich obrotów go kręcisz jesli wolno wiedziec ?

Ja swego czasu tez mialem kopyto u siebie w fiacie 1500, powod odpływ z pompy byl poprowadzony do gaznika paliwa sie tyle lało ze na 2 biegu zrywałem przczyepność...spalanie = 25 literków
  
 
Jak sprawdzałem przyspieszenie to do 5.5 tys i zmniana biegu
  
 
to bezpieczna granica w sumie
jak złoze silnik to tez pomierze czas, bo to 13 sekund cos mi sie w kancie nie widzi
  
 
w twoim to napewno...........hehehehe
  
 
u mnie tez by sie przydalo zrobic pozadek z gaznmikiem, za czyszczenie i regulacje powiedzieli mi 60 zł
  
 
czyszczenie gazniczka to nic trudnego
  
 
dla mnie to czarna magia, śrubki śrubeczki wężyki, moze poprostu dlatego ze nigdy nic przy nim nie robiłem
  
 
Na 400m czas 20 sek. a więc lipa trzeba jakiś dolot zrobić
  
 
Cytat:
2003-07-01 19:41:00, Rino125p pisze:
dla mnie to czarna magia, śrubki śrubeczki wężyki, moze poprostu dlatego ze nigdy nic przy nim nie robiłem



wezyki.... to chyba nie w gazniku.. chyba ze czegos nie pamietam alob cos mam nizapiete :| W kazdym razie wyciagasz gaznik... czyli zciagasz oslone filtra powietrza, potem odkrecasz sruby, zdejmujesz te wezyki... one ukladaja sie tak ze potem trudno jest je zle podpiac. No i wyciagasz gaznik.... A potem wszystko zalezy od twojej finezji... Wykrecasz po koleji dyszki.. bo dobrze jest zeby wrocily na to samo miejsce, potem wkrecasz.. w miejsca trudno dostepne mozesz nasiukac szczykadka... mozesz tez uzyc jej to "przedmuchania dyszek... opcji jest wiele.. a potem zkrecasz w odwrotnej kolejnosci, podpinasz wezyki i JAZDAAA
  
 
13 sekund do 100ki to bdb wynik jak na serię. Mierzyłeś według obrotów czy prędkościomierza?

Ja na poprzednim lekko rzeźbionym AA wykręcałem w granicach 13,5-14 (wg obrotomierza).

Sprawdzałeś w końcu czy masz krótki dyfer?
  
 
Licznik chodzi na bank dobrze bo sprawdzałem i według niego mieżyłem a biegi faktyczbie jakie krótkie za to 5 długa
  
 
chyba ze piszesz o regatcie 1.1 bo napewno nie 100konnej,bo ta spokojnie miesci sie w 10,ja mam regate 75km i ma okolo 11 do 100km/h i to na pewno!!
  
 
Stary mówie o Regacie 1600 dohc 100KM najmocniejsz wersja stan sobie na prosteaj wez stoper i zmierz wiem ze ta regata fabrycznie powina miez 10.5 ale ja swoja najlepszy czas ajki zrobiłem to 14 sek a na 2 byja sie do 105km/h 3 140km/h v-max niesprawdzałem a Regata 75 KM napeno ma więcej niz 11 sek. miałem porsche 924 2.0 i miał 10.sek do 100km/h
  
 
Dobra dobra EGON tylko pisałes ze silnik w tej regacie to jakis trup to sie nie dziwie ze nie miało to takich osiagów jakich bys oczekiwał...ani takich jakie naprawde powinny miec
  
 
Oleju brał około litra na 1000KM ale moc była oki na 2 wyciągłem 105 km/h na 3 biegu 140 km/h wiec chyba trup niebył zreszta miałem też uno 1.5 75KM i tez tyle brał