MotoNews.pl

Pistolet lakierniczy

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Kto się orientuje jaki jest w miarę dobry pistolet do lakierowania , szczególnie chodzi mi jaka powinna być średnica dyszy??

To zalezy co chcesz nim malowac i czy masz jakies doswiadczenie ale z tego postu wynika ze nie wiec wystarczy ci pistolet za okolo 120 - 200 zl a najczesciej jest tam rozmiar dyszy 1.5mm. Profesjonalne pistolety sporo kosztuja a w OBI albo Castoramie widzialem pistolet do malowania METABO za 149 zl. Nie wiem jaki byl ale firma przynajm,niej porzadna.

To chyba zależy od kilku rzeczy. Co chcesz malować (powierzchnia) i pod co ma być podpięty (kompresor). Nie znam się na tym a też teraz ten temat rozgryzam. Ale napewno od tych czynników b edzie wiele zależało. Ile litrów będzie potrzebował na minutę, ile możesz mu podać, czy na zaprawki małe, czy lakierowanie karoserii. Oczywiście mają regulację, ale w pewnym zakresie. Chętnie się też dowiem czegoś konkretnego.

Co by można podpiąć pod kompresor mały, taki ze zbiornikiem 50l? Jaki mały pistolecik?

chodzi mi o lakierowanie zderzaków , blachy itp

mam pistolet VAN , ale jego dysza jest na pewno większa niż wspomniane 1,5mm i jak lakieruję robi mi się tzw. skórka pomarańczy , ale wyczytałem że można to przypolerować papierem 2000

pistolet oczywiście podłaczony do kompresora

ja mam pistolet z dyszą 1.4 daje super połysk nigdy nie poleruje powierzchni,pistolety z większą dyszą służą do podkładu ,skórkę możesz usunąć delikatnie na mokro papier 2000 i potem pasta polerska

Że pod kompresor to jasne, ale jaki, o jakim zbiorniku, jakiej wydolności. Jak się do tego zabrać.

Cytat:
2007-10-18 23:50:46, Wojo pisze:
Że pod kompresor to jasne, ale jaki, o jakim zbiorniku, jakiej wydolności. Jak się do tego zabrać.

no zbiorniki do pistoletów to są raczej standardowe coś około 05l max

a wydajność moim zdaniem zależy od dyszy i ustawienia pistoletu