Wymiana tulei wachacza przód essi 95

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!!! Muszę wymienić te tuleje bo już mam luzy.Napiszcie cz dam rade sam to zrobić,jakie graty są potrzebne.Wiem że najlepiej byłoby na podnośniku kolumnowym ale takiego niestety nie posiadam.Jak się do tego zabrać.Dzisiaj mechanior krzyknął mi 100 za wymianę.Chyba trochę dużo.Pozdrawiam!!!!
  
 
gdzieś na forum jest fotorelacja wymiany, poszukaj w wyszukiwarce.spróbuje tez poszukać
  
 
http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=92610&c=45&hq=wybijamy&f=20
  
 
Cytat:
2007-10-19 20:28:46, kaczor64 pisze:
Witam!!! Muszę wymienić te tuleje bo już mam luzy.Napiszcie cz dam rade sam to zrobić,jakie graty są potrzebne.Wiem że najlepiej byłoby na podnośniku kolumnowym ale takiego niestety nie posiadam.Jak się do tego zabrać.Dzisiaj mechanior krzyknął mi 100 za wymianę.Chyba trochę dużo.Pozdrawiam!!!!



Tuleję trzeba wycisnąć z wahacza a bez praski jest to powiedzmy oględnie bardzo trudne. Ja płaciłem 60 zł.
  
 
No bez prasy to ciężko Zwłaszcza wsadzić, bo wyciągnąć to jeszcze.
  
 
ostatecznie duże imadło...
  
 
jak nie masz prasy to tak jak ja robilem z ojcem imadlo i polac troche olejem i wybijac i po paro minutach wylazlo tylko podlej sobie troche olejem zwyklym
  
 
jesli nie masz parasy to 2 solidne kawałki drewna i 3 sciski stolarskie, i powoli dokrecac kazdy, musi wskoczyc.
  
 
Cytat:
2007-10-20 12:48:53, fryszard pisze:
jesli nie masz parasy to 2 solidne kawałki drewna i 3 sciski stolarskie, i powoli dokrecac kazdy, musi wskoczyc.



Oj to się chyba nie uda, dwa kawałki drewna i owszem ale dalej to porządnego młota potrzeba.
  
 
Jak juz taki temat poruszyliśmy, to jakie tuleje polecacie. Z tyłu zakładałem Febi - Bilstein, narazie są ok. Teraz zastanawiam sie nad przodem. A tak na marginesie, tulejke mozna wcisnać za pomoca śruby, nakrętki i odpowiednieo dobranych podkładek, taki mały wciskacz własnej konstrukcji
  
 
polecam tylko oryginaly np. tu
klik
lub oczywiscie u Slawasa1